Gemengde technieken

Hier komen verschillende technieken aan bod.
toensie
Modje
Berichten: 1972
Lid geworden op: 23-07-2011 13:49

Bericht door toensie » 04-06-2012 07:54

carladee schreef:Ik gebruik Powerprint (laserprint transfer medium) het werkt super ik zal straks een foto maken van mijn bladzijde ik wil er (misschien) nog iets aan doen hij is zo goed als klaar, nu heb ik de transfer op canvaspapier gedaan en in het boekje geplakt.
Hiermee heb ik ook al eens op stof en een canvas getransferred ging ook prima.
De Neocolors wil ik ook graag hebben jammer dat het Boekeneiland failliet is daar hadden ze ze vast wel verkocht.
De jouwe is ook erg mooi dat vind ik toch leuker rechtstreeks op je pagina.
Ik ken dat niet, powerprint, wat moet ik me daarbij voorstellen?
Idd jammer dat boekeneiland geen schildersmaterialen meer verkoopt, je hebt wel nog daar achter de Wolf verfzaak een klein kunstenaarswinkeltje, maar die heeft ze niet. Hier in de buurt heb je Arts and crafts in de Goorn, maar ook dat is niet om de hoek. Of even naar Amsterdam.

Wilma
Berichten: 521
Lid geworden op: 31-03-2012 08:00

Bericht door Wilma » 04-06-2012 16:47

Dit zijn de laatste 3

stempelen

Afbeelding
plaatjes uit magazines enz.


Afbeelding
en dan nog wat vilten bloemetjes en stelen met gouden stift


Afbeelding

En nu kan ik er wat bij gaan schrijven maar dat ga ik nog even bedenken.
Groetjes Wilma
Mijn blog is:http://wilmagravemaker.wordpress.com/

Mazina
Berichten: 2100
Lid geworden op: 31-05-2012 08:19

Bericht door Mazina » 05-06-2012 14:53

Dat ziet er geweldig uit, Wilma!

Ik heb voor mijn volgende kunstwerk wel de tekst, maar nog niet een mixed media pagina. :wink: :lol:
groeten van Mazina

carladee
Modje
Berichten: 960
Lid geworden op: 28-05-2012 10:42

Bericht door carladee » 05-06-2012 17:51

Ziet er mooi uit Wilma :wink:

carladee
Modje
Berichten: 960
Lid geworden op: 28-05-2012 10:42

Bericht door carladee » 05-06-2012 17:54

toensie schreef:
carladee schreef:Ik gebruik Powerprint (laserprint transfer medium) het werkt super ik zal straks een foto maken van mijn bladzijde ik wil er (misschien) nog iets aan doen hij is zo goed als klaar, nu heb ik de transfer op canvaspapier gedaan en in het boekje geplakt.
Hiermee heb ik ook al eens op stof en een canvas getransferred ging ook prima.
De Neocolors wil ik ook graag hebben jammer dat het Boekeneiland failliet is daar hadden ze ze vast wel verkocht.
De jouwe is ook erg mooi dat vind ik toch leuker rechtstreeks op je pagina.
Ik ken dat niet, powerprint, wat moet ik me daarbij voorstellen?
Idd jammer dat boekeneiland geen schildersmaterialen meer verkoopt, je hebt wel nog daar achter de Wolf verfzaak een klein kunstenaarswinkeltje, maar die heeft ze niet. Hier in de buurt heb je Arts and crafts in de Goorn, maar ook dat is niet om de hoek. Of even naar Amsterdam.
Afbeelding
Dit is het, ik heb het via Marloes van de Creatieve Vlinder, ik heb er verschillende dingen mee gemaakt ook een canvasje en op stof getransferred.
Ik ga denk ik wel kijken op internet als ik zover ben, speel nu nog veel en graag met de dylusions :wink:

Plaats reactie