FEATURING - meet the team!

Weet je een prachtige website of blog. Deel het met ons.
Plaats reactie
Marit
Berichten: 741
Lid geworden op: 28-08-2011 11:30

FEATURING - meet the team!

Bericht door Marit » 30-11-2011 13:52

Vandaag is het FEATURING team gepresenteerd op de website! Ik ben zo trots en blij met deze getalenteerde groep mensen!! 'Check it out!"

Oh, en voor wie het nog niet wist: FEATURING is een nieuw, geprint, internationaal magazine (in het Engels dus) over art journaling, mixed media en meer... (dat 'en meer' kan slaan op fotografie, poezie, scraplayouts etc. etc. - we gaan echt vanalles belichten in het blad!)
Het eerste nummer staat gepland om in het voorjaar van 2012 uit te komen, en zal verkrijgbaar zijn via de website.

Elke uitgave heeft, naast een hele hoop artikelen natuurlijk, ook een 'theme gallery' - een gallery die gevuld zal worden met werk van lezers. Het thema voor de gallerie in het eerste nummer is 'Applause'... kijk op de website onder 'submissions' voor meer informatie.

www.featuringmagazine.com

AnnekePP
Site Admin
Berichten: 3764
Lid geworden op: 17-07-2011 15:32

Bericht door AnnekePP » 30-11-2011 17:09

Ik heb net alle websites van de andere leden zitten bekijken.
Die van Marcia Becket vond ik nog wel leuk
maar de rest vond ik eerlijk gezegd maar zozo:
een hoop tekst en veel andere (denk ik) onderwerpen.
Toch zullen de dames wel wat in hun mars hebben
want jij hebt ze uitgekozen, tóch???
Dan moeten we het tijdschrift maar eens rustig afwachten. ;-)
KOMT TIJD, KOMT SCRAP!!!
Mijn Blog
Mijn Startpagina
Afbeelding

toensie
Modje
Berichten: 1972
Lid geworden op: 23-07-2011 13:49

Bericht door toensie » 30-11-2011 20:57

Je pakt het goed aan Marit, leuke introducties. Ik heb ook zitten kijken naar de blogs van de dames en ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel een beetje eens ben met Anneke, was nou niet echt onder de indruk van de dingen die ik op de blogs zag staan. Veel scrapbook weer had ik het idee. Zou ik persoonlijk erg jammer vinden omdat daar al zoveel van op de markt is. Maar wat Anneke ook al zegt, jij hebt neem ik aan meer van de dames gezien en gehoord en jij weet het beste op welke doelgroep je je gaat richten. Is het de bedoeling dat deze dames voor het blad gaan schrijven of gaan ontwerpen? Want in het laatste geval ben ik wel benieuwd hoe dat er uit komt te zien. Ik kijk in elk geval uit naar het eerste nummer :wink:

Tessa
Berichten: 1249
Lid geworden op: 21-07-2011 22:40

Bericht door Tessa » 30-11-2011 21:19

Ik heb de blogs ook bekeken, en ik ben ook benieuwd wat voor bijzonders deze meiden straks gaan maken dan, ik denk dat ze het mooie bewaren voor het magazine? (hoop ik)

Sandra
Berichten: 1798
Lid geworden op: 01-08-2011 22:12

Bericht door Sandra » 30-11-2011 21:37

Zoals ik al op je blog zei heb je een kleurrijk team bij elkaar gekregen. Ik zag nl. veel kleur voorbij komen op hun blogs en ook hele eigen stijlen. Toch verwoorden de dames hier voor me ook mijn gedachten, die ik in eerste instantie nog even voor me wilde houden. :oops:
Maar misschien dat dit soort mensen in je team juist voor een verfrissende kijk en een nieuwe draai kunnen zorgen.
Hoe dan ook...vanaf hier wil ik je nogmaals heel veel succes wensen met Featuring en ik hoop echt dat het een knallende uitgave gaat worden!

Groetjes,
Sandra

Marit
Berichten: 741
Lid geworden op: 28-08-2011 11:30

Bericht door Marit » 30-11-2011 23:32

Alle mensen die voor het team solliciteerden moesten een proefartikel insturen, en zijn gekozen op hun stijl en manier van schrijven en brede interesses. Het is niet de bedoeling dat ze voor het blad gaan 'ontwerpen' of dat het blad gevuld wordt met hun werk - al zal dat ook best wel eens langs komen misschien - het feit dat ze een artikel kunnen schrijven (óók over andere zaken dan hun eigen werk) was/is het belangrijkste. Schept dit een beetje duidelijkheid?

AnnekePP
Site Admin
Berichten: 3764
Lid geworden op: 17-07-2011 15:32

Bericht door AnnekePP » 01-12-2011 07:10

Oh.... daar ging het dus om???
Dat had ik niet zo begrepen, sorry. :oops:
Ik dacht dat het om hun werk ging
en dat hun werk veelvuldig in het blad zou komen.
Niet dus! :roll: :wink:
KOMT TIJD, KOMT SCRAP!!!
Mijn Blog
Mijn Startpagina
Afbeelding

toensie
Modje
Berichten: 1972
Lid geworden op: 23-07-2011 13:49

Bericht door toensie » 01-12-2011 08:02

Ok, dat was idd mijn vermoeden ook al, maar had het ook niet echt begrepen. Nu word ik helemaal nieuwschierig naar wat er allemaal in komt te staan :lol:

marliese
Berichten: 204
Lid geworden op: 29-09-2011 08:40

Bericht door marliese » 01-12-2011 13:29

Ik ben heel benieuwd!

Plaats reactie