Bekken

Werkstukken in het platte vlak
poohscrap
Berichten: 102
Lid geworden op: 19-07-2011 11:04

Bericht door poohscrap » 24-07-2011 18:09

ikvind hem heel erg gaaf gemaakt enook erg goed dat anatomische erbij, ik snap je frustrtatie op dat gebied ook heel goed omdat ik zelf ook problemen met mijn bekken heb, bekkeninstabiliteite en wat er nog meer bij is gekomen waardoor ik niet meer normaal kan lopen......

Margot
Berichten: 566
Lid geworden op: 18-07-2011 21:41

Bericht door Margot » 24-07-2011 21:25

Ik ben zelf wat meer van de vrolijke kleuren, al past dat natuurlijk minder bij je onderwerp, maar ik ben al depri genoeg van mezelf, dus spreken de donkere kleuren me minder aan.

AssiCrafts
Berichten: 2142
Lid geworden op: 20-07-2011 21:23

Bericht door AssiCrafts » 24-07-2011 21:48

Tessa schreef:de structuur op deze pagina is aangebracht met dorseliet en paverpol (soort gel-medium)

je kan verschillende soorten instrooi-zand enz gebruiken, ik heb het in verschillende kleuren, maar ook van glas in verschillende diameters. Was wel een lollig verhaal, ik had een veel te dure pot gelmedium met glasparels gekocht en was er heel blij mee, totdat mijn man thuis kwam en heel droog opmerkte: van die pareltjes hebben wij gewoon in het magazijn liggen op het werk... :o Vervolgens heeft hij wel heel lief allerlei kleine monsterzakjes meegenomen voor me
Hihihi... wel lief van hem dat hij zo meedenkt, of zal dat meer met zijn portemonnee te maken hebben :P

Wat een goeie ideeën allemaal. En waar koop je instrooi-zand? Vind het wel gaaf om te gebruiken op een canvas.

Tessa
Berichten: 1249
Lid geworden op: 21-07-2011 22:40

Bericht door Tessa » 24-07-2011 22:13

AssiCrafts schreef:
Tessa schreef:de structuur op deze pagina is aangebracht met dorseliet en paverpol (soort gel-medium)

je kan verschillende soorten instrooi-zand enz gebruiken, ik heb het in verschillende kleuren, maar ook van glas in verschillende diameters. Was wel een lollig verhaal, ik had een veel te dure pot gelmedium met glasparels gekocht en was er heel blij mee, totdat mijn man thuis kwam en heel droog opmerkte: van die pareltjes hebben wij gewoon in het magazijn liggen op het werk... :o Vervolgens heeft hij wel heel lief allerlei kleine monsterzakjes meegenomen voor me
Hihihi... wel lief van hem dat hij zo meedenkt, of zal dat meer met zijn portemonnee te maken hebben :P

Wat een goeie ideeën allemaal. En waar koop je instrooi-zand? Vind het wel gaaf om te gebruiken op een canvas.
eeeeh.... bij de dierenwinkel :wink: (schelpenzand)
als je toch hier een keer kmt croppen, neem je gewoon een zakje mee zou ik zeggen?? Dorseliet in neutrale kleur heb ik hier nog 50 kg staan, ds wie een zakje wil hebben roept maar...

Madelief
Berichten: 270
Lid geworden op: 19-07-2011 14:01

Bericht door Madelief » 27-07-2011 18:17

Leuk gedaan, met dat bekken erbij... Tof figuurtje ook!

IndianSummer
Berichten: 178
Lid geworden op: 19-07-2011 14:18

Bericht door IndianSummer » 18-08-2011 11:18

Erg goed en sprekend gedaan ook weer!

Plaats reactie