Posca Pennen

Welke materialen heb je nodig?
Alda
Berichten: 968
Lid geworden op: 21-07-2011 09:01

Bericht door Alda » 29-07-2011 18:34

Ik vind het zo jammer dat ik hier in de buurt van purmerend geen winkel heb waar ik me lekker kan verheerlijken aan dit soort dingen.
Op internet winkelen is toch niet het zelfde.... Wie weet waar ik hier in de buurt terecht kan????

Boja
Berichten: 320
Lid geworden op: 18-07-2011 22:39

Bericht door Boja » 29-07-2011 18:58

Ik heb de mijne bij de Readshop gehaald.
Groetjes, Bonita

toensie
Modje
Berichten: 1972
Lid geworden op: 23-07-2011 13:49

Bericht door toensie » 29-07-2011 19:00

Alda schreef:Ik vind het zo jammer dat ik hier in de buurt van purmerend geen winkel heb waar ik me lekker kan verheerlijken aan dit soort dingen.
Op internet winkelen is toch niet het zelfde.... Wie weet waar ik hier in de buurt terecht kan????
Ik ben naar een winkel in de Goorn geweest, is ook een internet winkel, volgens mij heet hij arts and crafts of zo iets. Echt een grote zaak met allerlei kunstenaarsbenodigdheden. Helaas wel erg duur. Ik stond met de neo colors in mijn handen, maar een doosje van 15 was €22,00 terwijl ik die elders gezien had met 30 erin voor €25,00, dus incl. verzendkosten nog een stuk goedkoper in verhouding. De posca's vielen wel mee qua prijs. In Purmerend had je voorheen het boekeneiland die ook veel verkocht, maar hebben nu alleen nog maar boeken helaas. Je hebt ook een winkeltje van de Wolf (op het waagplein bij het theater) maar die is heel beperkt open zag ik. Was er afgelopen dinsdag en toen zou hij open zijn, maar was gesloten. Weet niet wat die allemaal hebben, maar wil wel nog een keer gaan kijken.

Kitty
Berichten: 1043
Lid geworden op: 24-07-2011 12:40

Bericht door Kitty » 29-07-2011 19:46

toensie schreef:
Alda schreef:Ik vind het zo jammer dat ik hier in de buurt van purmerend geen winkel heb waar ik me lekker kan verheerlijken aan dit soort dingen.
Op internet winkelen is toch niet het zelfde.... Wie weet waar ik hier in de buurt terecht kan????
Ik ben naar een winkel in de Goorn geweest, is ook een internet winkel, volgens mij heet hij arts and crafts of zo iets.
Arts and Crafts, klopt. Ik heb er eens een mooie doos Derwents gehaald, was een aanbieding en toen wel goedkoop. Maar andere dingen zijn idd weer duur daar. Je krijgt er wel goed advies.
groet, Kitty

Plaats reactie