vraag over aquamarkers van letraset

Welke materialen heb je nodig?
Tessa
Berichten: 1249
Lid geworden op: 21-07-2011 22:40

Bericht door Tessa » 16-09-2011 09:13

da's denk ik zowieso een waarheid, dat je beter iets minder kan hebben van iets wat kwalitatief beter is, dan heel veel rommel :wink:

ellie
Berichten: 1017
Lid geworden op: 18-07-2011 21:19

Bericht door ellie » 16-09-2011 20:13

Tessa schreef:ze zijn ook overal in de aanbieding op moment, en heb er al meerdere malen naar staan kijken... niet doen dus :wink:

't zijn toch een soort goedkopere versie van Copics, of toch niet helemaal (helemaal niet?)
copics is op alcoholbasis dus dat is het verschil
Groetjes Ellie

winglessdreamer
Berichten: 330
Lid geworden op: 15-09-2011 09:54

Bericht door winglessdreamer » 16-09-2011 21:37

ellie schreef:
Tessa schreef:ze zijn ook overal in de aanbieding op moment, en heb er al meerdere malen naar staan kijken... niet doen dus :wink:

't zijn toch een soort goedkopere versie van Copics, of toch niet helemaal (helemaal niet?)
copics is op alcoholbasis dus dat is het verschil
Ooh, dat had ik zelfs nog niet door! Goed om te weten :)

sterjamie
Berichten: 1252
Lid geworden op: 18-07-2011 20:29

Bericht door sterjamie » 26-12-2011 00:12

zijn er mensen die inmiddels wel met deze stiften werken?

Ik kwam namelijk dit filmpje tegen.........en vond het toch wel wat.......

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... z8MyWRHg2o

marliese
Berichten: 204
Lid geworden op: 29-09-2011 08:40

Bericht door marliese » 28-12-2011 14:58

Tessa schreef:ze zijn ook overal in de aanbieding op moment, en heb er al meerdere malen naar staan kijken... niet doen dus :wink:

't zijn toch een soort goedkopere versie van Copics, of toch niet helemaal (helemaal niet?)

Nee dat zijn de Promarkers van Letraset. Díe zijn ook op alcoholbasis.
Lijken er precies op! Hier heb ik een hele set van en ze werken geweldig.
Er werken veel professionele artiesten mee en ook op creatieve opleidingen worden ze gebruikt. Letraset is dus zeker geen flutmerk.

Aqua Markers heb ik er een aantal van gekocht nadat ik op een beurs een demo had gezien. Ze gebruikten het daar als waterverf op een palet: beetje krassen met je aqua marker op een (afscheur) palet en dat dan opdeppen met een nat penseel. Werkt goed zo, maar bij mij blijven ze toch ook in de la liggen. :oops:

winglessdreamer
Berichten: 330
Lid geworden op: 15-09-2011 09:54

Bericht door winglessdreamer » 06-01-2012 21:34

marliese schreef:
Tessa schreef:ze zijn ook overal in de aanbieding op moment, en heb er al meerdere malen naar staan kijken... niet doen dus :wink:

't zijn toch een soort goedkopere versie van Copics, of toch niet helemaal (helemaal niet?)

Nee dat zijn de Promarkers van Letraset. Díe zijn ook op alcoholbasis.
Lijken er precies op! Hier heb ik een hele set van en ze werken geweldig.
Er werken veel professionele artiesten mee en ook op creatieve opleidingen worden ze gebruikt. Letraset is dus zeker geen flutmerk.

Aqua Markers heb ik er een aantal van gekocht nadat ik op een beurs een demo had gezien. Ze gebruikten het daar als waterverf op een palet: beetje krassen met je aqua marker op een (afscheur) palet en dat dan opdeppen met een nat penseel. Werkt goed zo, maar bij mij blijven ze toch ook in de la liggen. :oops:
Ik gebruik ze nu soms op een tabblad - zo'n plastiek tabblad dat je in setjes kan kopen in de wibra bijvoorbeeld, is van hetzelfde plastiek als hechtmapjes vaak hebben... Daar ga ik dan met de stift wat over en dan met een penseel wat water toevoegen en dan van daaruit op m'n papier, ik gebruik dus ook een soort van paletje, werkt echt het beste tot nu toe...

sterjamie
Berichten: 1252
Lid geworden op: 18-07-2011 20:29

Bericht door sterjamie » 07-01-2012 13:50

oke, maar gebruiken jullie ze niet als een soort copic marker dan? of vloeien die kleuren niet zo mooi over omdat het op waterbasis is?

Plaats reactie