crafters workshop (Up-date voor de geinteresseerden)

Vraag het aan een medeforum lid.
Jacqueline
Berichten: 103
Lid geworden op: 31-08-2011 22:06

Bericht door Jacqueline » 04-09-2011 14:14

Ik ben zo'n cheapgoat, ik maak vaak zelf mijn eigen mallen.

Deze mallen met cirkels heb ik gemaakt nadat ik tags had geprint op stevig papier, en in strips had geknipt om de tags uit te kunnen ponsen met mijn ponsje.

Afbeelding

Vond de cirkels zo leuk, dat ik na het ponsen de strips weer aan elkaar heb geplakt met plakband zodat ik ze kon gebruiken als mal!

Meestal laat ik het hierbij, een mal hoeft van mij echt geen dertig keer mee te gaan.
Is het een mal die ik graag heel wil blijven houden, dan schilder ik vaak met acrylverf (het laatste restje dat op mijn palet ligt) een beschermlaagje over de mal.

Ontdekte gisteren in de kelder ook nog busjes spuitverf. Denk dat een spuitlaagje de papieren mal ook langer goed houd.

En als je veel mallen wilt hebben: Dover boeken heeft mallen in boeken. Je moet ze dus wel zelf uitsnijden... :roll:

Van Dina Wakely leerde ik dat je ook alfabet stencils kunt gebruiken als mal.

Hier een aantal losse pagina's die ik maakte met de cirkels stencil en verschillende alfabet stencils:

Afbeelding

Zoveel leuke dingen om te doen.... Nu nog de energie en tijd!
:roll:
Mijn mixed media blog:
http://exploringart.blogspot.com

Audrey
Berichten: 96
Lid geworden op: 27-10-2011 10:05

Bericht door Audrey » 10-04-2012 16:50

Ook ik gebruik van alles en nog wat.
Crafters zijn super om mee te werken.

Maar ook met de cricut snijd ik van alles uit.
Vooral teksten die ik wil gebruiken.

Tessa
Berichten: 1249
Lid geworden op: 21-07-2011 22:40

Bericht door Tessa » 10-04-2012 19:07

ik vind dat een goeie tip!! gewoon je eigen template maken!

Noon
Berichten: 195
Lid geworden op: 18-08-2012 10:33

Bericht door Noon » 24-08-2012 21:48

wat kost het dan als je ze bij haar besteld? Wil ze allemaal wel hahah

Lilian
Berichten: 63
Lid geworden op: 30-07-2012 21:01

Bericht door Lilian » 26-08-2012 22:13

Ik zou wel graag die kleine bricks willen kopen
Groetjes Lilian

Ellen
Berichten: 8
Lid geworden op: 25-05-2013 14:58

Bericht door Ellen » 02-06-2013 20:25

Hoi Allemaal,

Heerlijk aan het genieten van het heerlijke weer?

Wij verkopen alle Crafters workshop stencils van 6x6 voor € 4.33. Mocht je geïnteresseerd zijn in een stencil dat niet op onze website staat, laat het even weten dan kunnen wij deze altijd bestellen..

Groetjes en een fijne avond nog!

Ellen
Wij hebben de nieuwste en meest trendy scrapbookproducten vanuit de hele wereld. Gemakkelijk besteld, snel thuisbezorgd en de laagste prijs! www.scrobby.nl

Ellen
Berichten: 8
Lid geworden op: 25-05-2013 14:58

Bericht door Ellen » 12-07-2013 02:04

Hoi Allemaal,

Ik kon het niet laten om mijn enthousiasme met jullie te delen :D

Vandaag zijn de nieuwe Crafters Workshop Stencils op de markt verschenen. We verwachten deze in onze winkel te hebben eind juli / augustus.

Dit is de link naar ons blog waar jullie deze stencils en nog veel meer nieuwe producten kunnen vinden.

http://www.scrobby.nl/blog/cha/

Mochten jullie het fijn vinden, kunnen jullie deze alvast reserveren bij ons in de scrapbook winkel.

Groetjes,

Ellemarieke
Wij hebben de nieuwste en meest trendy scrapbookproducten vanuit de hele wereld. Gemakkelijk besteld, snel thuisbezorgd en de laagste prijs! www.scrobby.nl

Plaats reactie