Verkrijgbaarheid Dylusions stencils, stempels, etc.

Vraag het aan een medeforum lid.
Dorine
Berichten: 118
Lid geworden op: 27-03-2013 19:53

Verkrijgbaarheid Dylusions stencils, stempels, etc.

Bericht door Dorine » 30-04-2013 20:31

Hoi allemaal,

Vanmiddag in de USA de complete set Dylusions spray ink gekocht, alle 18 kleuren. Mijn dag kan niet meer stuk hahaha!
Ben nu ook voor stencils, stempels en waterbrushes aan het rondsnuffelen, in eerste instantie gewoon in NL.
Maar ik kan niet echt een (web)winkel vinden waar ze veel van Dylusions hebben, overal hebben ze een beetje. Das natuurlijk niet zo handig met de verzendkosten.
Weten jullie waar ik het liefst het hele assortiment of anders zo veel mogelijk van Dylusions kan vinden? En natuurlijk zo goedkoop mogelijk... ;-)
Well behaved women rarely make history

toensie
Modje
Berichten: 1972
Lid geworden op: 23-07-2011 13:49

Bericht door toensie » 30-04-2013 21:52

Craftorij in Eden heeft vrij veel volgens mij, was dacht ik ook een van de eersten met dit merk.

manna
Berichten: 640
Lid geworden op: 18-03-2012 17:18

Bericht door manna » 01-05-2013 00:03

Bij de Scrapheap in Sprang Capelle kun je ook aangeven wat je hebben wilt. Heeft Carla het niet in de winkel kan ze het zo voor je bestellen.
Groetjes Manna

AssiCrafts
Berichten: 2142
Lid geworden op: 20-07-2011 21:23

Bericht door AssiCrafts » 01-05-2013 11:10

De spray is eigenlijk heel goed te verkrijgen in NL, dus hoop dat je een goeie deal hebt gemaakt door ze in de USA te kopen.
Naast de al eerder genoemde winkel kun je ook het één en anders bij Doe@Ding krijgen.

Crafty Carmen
Berichten: 191
Lid geworden op: 26-02-2013 17:27

Bericht door Crafty Carmen » 01-05-2013 18:31

Haai Dorien!
Waaw goed bezig, alle kleurtjes reeds in je bezit!
Ik heb er nog een vijftal te gaan, ze zijn te gek he!
Ik heb ze bij scrap4fun gekocht, die zitten Capelle Aan Den IJssel,
net aan Rotterdam. Ze hebben nog geen webwinkel maar in de
winkel zelf hebben ze wel het hele aanbod liggen, stempels,
stencils... de hele reutemeteut ) Maar zoals de andere meiden zeggen,
in Nederland zijn ze vlotjes te vinden, probeer maar eens in België,
daar komt je niet ver hoor, ik heb het al opgegeven! Lang leve NL D
Ben alvast benieuwd naar je dylusion creaties !!
Groetjes, Carmen


Voel je vrij om even langs m'n blogje te komen
http//carmens-creative-creations.blogspot.be/

Ellen
Berichten: 8
Lid geworden op: 25-05-2013 14:58

Bericht door Ellen » 25-05-2013 15:12

Hoi allemaal,

Ik zag dat je op zoek was naar de Dylusions ink sprays.

Wij zijn een nieuwe webwinkel die de nieuwste, meest trendy en inspirerende scrapbookproducten aanbiedt vanuit de hele wereld!

Wij hebben een uitgebreid assortiment aan Dylusions ink sprays. Wij verkopen deze tegen de laagste prijs van € 4.49 per stuk.

Sinds gisteren hebben wij de Lindy's stamp gang sprays op voorraad gekregen en deze zijn exclusief bij ons verkrijgbaar. Deze sprays zijn perfect voor mix-media projecten en scrapbookprojecten. Dit vanwege de prachtige kleuren en verassende finish.

Neem gerust een kijkje in onze webwinkel van Scrobby.

Groetjes,

Ellen
Wij hebben de nieuwste en meest trendy scrapbookproducten vanuit de hele wereld. Gemakkelijk besteld, snel thuisbezorgd en de laagste prijs! www.scrobby.nl

AnnekePP
Site Admin
Berichten: 3764
Lid geworden op: 17-07-2011 15:32

Bericht door AnnekePP » 25-05-2013 17:46

Ellen, het zou leuk zijn als je je éérst even voorstelt. :wink:
KOMT TIJD, KOMT SCRAP!!!
Mijn Blog
Mijn Startpagina
Afbeelding

ellie
Berichten: 1017
Lid geworden op: 18-07-2011 21:19

Bericht door ellie » 25-05-2013 20:51

ik ben ook heel benieuwd waar je dan zit in Spijkcity
Groetjes Ellie

Dorine
Berichten: 118
Lid geworden op: 27-03-2013 19:53

Bericht door Dorine » 25-05-2013 21:10

Aangezien het inkopen mij in het bloed zit heb ik zelf even wat contacten aangeboord, waardoor ik nu behoorlijk goedkoop aan allerlei Ranger en Dyan Reaveley spullen kan komen. Zoals bijv een complete set (18 st!) Dylusions spray inks voor maar €78! :lol:
Well behaved women rarely make history

Ellen
Berichten: 8
Lid geworden op: 25-05-2013 14:58

Bericht door Ellen » 26-05-2013 10:15

Hoi Allemaal,

Goede tip om mijzelf even voor stellen. Sorry helemaal vergeten..

Ik ben Ellen ben 31 jaar en ik woon in Spijkenisse in een van de appartementen aan de Maas. Ik woon samen met mijn vriend Menno en onze drie katten. Scrapbooken en mixed-media vind ik ontzettend leuk om te doen in mijn vrije tijd. Wel vond ik het kopen van materialen wel erg duur. Daarom hebben we het idee gehad om een webwinkel te openen waarbij we onze producten tegen een zo laag mogelijke prijs aan iedereen verkopen.

Mocht je in de buurt zijn van Spijkenisse laat het gerust even weten dan ben je natuurlijk altijd welkom om vrijblijvend naar onze producten te komen kijken!

Groetjes,

Ellen
Wij hebben de nieuwste en meest trendy scrapbookproducten vanuit de hele wereld. Gemakkelijk besteld, snel thuisbezorgd en de laagste prijs! www.scrobby.nl

Plaats reactie