Online cursus met kleur!

Plaats hier workshops.
Plaats reactie
Esther
Berichten: 71
Lid geworden op: 01-02-2012 14:03

Online cursus met kleur!

Bericht door Esther » 16-05-2012 09:37

Hallo meiden

een aantal "ken" ik van de eerste online cursus die Joanne Sharpe heeft gedaan. Ik ben nu bezig met de tweede en ik moet zeggen dat ze veel heeft geleerd van de eerste keer :)

- er is geen verkooppraatje meer van alle pennen
- er is elke keer een duidelijke video en meerdere PDT's
- er lijkt veel meer structuur in te zitten en ze heeft gedaan wat ze heeft beloofd en dat is 25 verschillende manieren van een alfabet.

Ik weet nog dat sommigen hier het jammer vonden dat ze toen niet de stijl liet zien zoals we dat hadden gehoopt. Het combineren van letters en kleuren waar ze om bekend staat.

Nu komt er een derde cursus, volledig gericht op kleur. Wie weet heeft er toch nog iemand hier interesse en dus is hier de link naar een fimpje wat een indruk zal geven:
http://joannezsharpe.blogspot.com/2012/ ... -love.html

Groetjes Esther

Sandra
Berichten: 1798
Lid geworden op: 01-08-2011 22:12

Bericht door Sandra » 16-05-2012 11:02

Ja, ik had het filmpje ook al gezien!

Goed dat je het hier vermeld en zeker ook dat Joanne geleerd heeft van de eerste online workshop. Blij ook om dat te horen, dan is de feedback niet voor niets geweest!
Toch bedank ik nu voor deze derde workshop. Ik persoonlijk (!!) vind nl. dat ze nu in een wel erg rap tempo de online classes in elkaar draait en dat maakt weer dat ik niet zoveel vertrouwen heb in de kwaliteit.
Zeker ook omdat het Amerikaans is denk ik dat het meer is dan het lijkt en vermoed ik een erg commerciele insteek hierachter.
Daarnaast heb ik de laatste tijd maar weinig met haar veranderde stijl. :?
Hopelijk heb ik verschrikkelijk ongelijk!!! En krijg ik er onwijs spijt van dat ik de cursus niet heb gevolgd.
Ik hoor graag de bevindingen van anderen die 'm wel gaan doen.

Groetjes,
Sandra

toensie
Modje
Berichten: 1972
Lid geworden op: 23-07-2011 13:49

Bericht door toensie » 17-05-2012 07:35

Ziet er wel leuk uit, maar een hoop van die dingen komen ook al terug in de diverse andere workshops en wat Sandra al zegt, ben bang dat het weer commercieel wordt aangezien de weer allerlei materialen gaat behandelen. Wel goed om te horen dat de 2 workshop een stuk beter was dan de eerste.

Esther
Berichten: 71
Lid geworden op: 01-02-2012 14:03

Bericht door Esther » 17-05-2012 15:43

Als het goed is, heb ik de meeste dingen al eerder gekocht... Ik denk dat ik het wel ga doen, als dat zo is zal ik het een en ander hier er over vertellen...
Maar ik snap jullie commentaar wel.

Dit is nu voor mij wel een handige structuur, 3 keer in de week een opdracht waar ik zoveel tijd aan kan besteden als ik zelf wil. Wie weet heb ik voldoende zelfvertrouwen over een tijdje om ook te beginnen aan een art journal...

Ik reageer hier niet zo vaak, maar kijk wel vaak naar de mooie dingen die jullie allemaal maken!

Groetjes esther

Plaats reactie