Workshop van mij, interesse?

Plaats hier workshops.
AnnekePP
Site Admin
Berichten: 3764
Lid geworden op: 17-07-2011 15:32

Bericht door AnnekePP » 26-09-2012 17:16

Mazina schreef:
Elvy schreef:
Mazina schreef:Lijkt mij leuk, maar Ede is vanuit hier haast niet te doen met het openbaar vervoer. :roll:
Dat valt best mee hoor Mazina. Ik ben regelmatig naar de Craftorij geweest met het OV vanuit Den Haag.
Op zaterdag doe je er 2 uur en 10 minuten enkele reis over, en dan moet wel alles op tijd zijn. Enkele reis moet ik drie treinen en een bus gebruiken, dat vind ik echt te veel.
Ja, dat OV is tegenwoordig bespottelijk geregeld.
Vroeger gingen wij met de trein naar zuid Limburg.
Dat was 2 uur en 15 minuten vanaf Amsterdam.
Tegenwoordig doe je er ong. 5 uur over met verschillende overstapplaatsen erbij.
Ik geloofde het eerst niet toen familieleden dat vertelden.
Maar we hebben het nagekeken en het klopte echt.

Ik denk dat ik het ook te ver vind naar Ede maar als ik mee zou doen,
zou ik vooral geïnteresseerd zijn in gezichten en de schaduwen daarin.
KOMT TIJD, KOMT SCRAP!!!
Mijn Blog
Mijn Startpagina
Afbeelding

Mazina
Berichten: 2100
Lid geworden op: 31-05-2012 08:19

Bericht door Mazina » 26-09-2012 17:48

Mijn vader woont in Heerlen, dus ik weet er alles van. Ben soms vijf uur onderweg enkele reis!
groeten van Mazina

Yvonne
Berichten: 660
Lid geworden op: 17-11-2011 22:29

Bericht door Yvonne » 27-09-2012 11:55

Ik heb vooral interesse in het gezichten tekenen en hoe je mooie schaduwen maakt.
Ook voor mij is het wel een eind rijden maar in combinatie met een bezoekje aan de Craftorij klinkt het wel zeer aanlokkelijk.
En misschien kan er iemand met me meeliften richting Ede (is wel zo gezellig).

Noon
Berichten: 195
Lid geworden op: 18-08-2012 10:33

Bericht door Noon » 29-09-2012 18:01

hej Marieke,

WOW ik zou mij vereerd voelen hoor.. een workshop van jou!
En dan vooral in art journaling... maar ikb en ook gek op mixed media... en dan zou ik het leuk vinden om meer technieken te leren.
En het tekenen ja vooral de hoofden en ogen.. zijn best wel lastig.
Maar ja het is wel verweg voor mij.. maar goed ik zou het wel willen ahah..
Hoop dat je er wat aan hebt..
Groetjes Manon

Sucha
Berichten: 858
Lid geworden op: 11-12-2011 19:37

Bericht door Sucha » 29-09-2012 21:37

leuk leuk, ik zou een pagina willen doen van begin tot eind. Dus een gezichtje plakken op een achtergrond op jouw manier en dan doodelen. Ik vind dat doodelen zo lastig (ongeduldig ben ik blijkbaar of heb niet genoeg tips nog die ik kan omzetten, heb wel je boekje)
Hartelijke groet Sucha

blog: http://suchasinnervoice.blogspot.nl/

Alda
Berichten: 968
Lid geworden op: 21-07-2011 09:01

Bericht door Alda » 30-09-2012 11:52

Ik zou het heel leuk vinden Marieke, en dan vooral jouw stijl met gezichtjes achtergronden schaduwen... En ik zou het gezellig vinden hahahaha.

Even voor de Noord Hollanders onder ons... Ik ben met de trein geweest naar onze forumdag in de Craftorij en dat was heeeel goed te doen.
Vanuit zaandam met rechtstreekse trein naar Ede wageningen, als je dan met iemand afspreekt die je van het station haalt was het voor mij voor herhaling vatbaar.
Vandaar dat ik 11 okt met de trein naar de workshop van Kate Crane ga....

Maar Marieke.... Eeehhh misschien bij veel succes een workshop in Noord Holland.. Ga ik op zoek naar een leuke ruimte.

Yvonne
Berichten: 660
Lid geworden op: 17-11-2011 22:29

Bericht door Yvonne » 30-09-2012 12:06

Alda schreef:
Maar Marieke.... Eeehhh misschien bij veel succes een workshop in Noord Holland.. Ga ik op zoek naar een leuke ruimte.
Nou...liever niet want dan moet ik nog langer rijden (2,5 uur).
Naar Ede rijdt ik er nu iets meer dan 2 uur over en dat vind ik eigenlijk lang zat.
Hoorn-Ede is 1 uur en 20 minuten rijden dus dat scheelt nogal.
Wat dat betreft zit je in Zeeland overal ver vanaf, dat is het enige nadeel.

Mariska13
Berichten: 22
Lid geworden op: 28-09-2012 10:22

Bericht door Mariska13 » 30-09-2012 12:55

Ik zou zeker interesse hebben. Zoals je weet vind ik wat je maakt geweldig!! En wie weet leer je me dan wel een beetje tekenen en breng je orde in de chaos van materialen.... :D

MariekeJ.
Berichten: 1119
Lid geworden op: 20-07-2011 18:41

Bericht door MariekeJ. » 09-10-2012 01:49

Wat een leuke en lieve antwoorden allemaal!!!! Oh, ik kom echt veel te weinig op het forum :( :( Sorry hoor, dames! Maar uit het oog is niet uit het hart. Ik ben met zoveel leuke andere dingen bezig. Allemaal heel creatief hoor! Maar ik moet geloof ik eerst even 'op orde' komen wil ik mijn neus hier weer wat vaker laten zien.

Maar goed, iedereen ontzettend bedankt voor jullie tips, dat betekend veel voor me! XOX
Marieke Blokland (33), getrouwd met Floris (36), mama van dochter Mathilde (5), zoon Silvester (2) en zwarte kat Igor (1). In 2014 een trotse Lifebook2014 teacher!

MariekeJ.
Berichten: 1119
Lid geworden op: 20-07-2011 18:41

Bericht door MariekeJ. » 09-10-2012 01:50

Alda schreef: Maar Marieke.... Eeehhh misschien bij veel succes een workshop in Noord Holland.. Ga ik op zoek naar een leuke ruimte.
Als jij een ruimte kunt vinden en er zijn genoeg mensen... dan kom ik hoor!!! Hou ik je aan! :D
Marieke Blokland (33), getrouwd met Floris (36), mama van dochter Mathilde (5), zoon Silvester (2) en zwarte kat Igor (1). In 2014 een trotse Lifebook2014 teacher!

Plaats reactie