Gratis workshop van Julie Balzer

Plaats hier workshops.
corrie
Berichten: 2362
Lid geworden op: 19-07-2011 10:06

Bericht door corrie » 14-09-2011 19:10

Anneke, heb bij het aanmelden mijn websitelink gegeven, daar werd naar gevraagd...Maar er is schijnbaar iets mis gegaan :o ! Jouw blog, met de zussen AJ staat wel onder mijn lijst met volgers ...
Knutselgroetjes, Corrie

http://pinterest.com/corriesch/

corrie
Berichten: 2362
Lid geworden op: 19-07-2011 10:06

Bericht door corrie » 14-09-2011 19:12

Sandra schreef:
AssiCrafts schreef:Probeer anders eens je gebruikersnaam en wachtwoord te knippen en te plakken uit de mail. Bij is niks aan het handje in ieder geval. En anders even mailen naar Julie 8)
Dat heb ik al gedaan..heb inmiddels ook naar Julie gemaild. Ik wacht het maar af...
Boven de video staat het wachtwoord vermeld (quarry)controleer wel ff de spelling, weet niet of ik het correct weergeef !
Knutselgroetjes, Corrie

http://pinterest.com/corriesch/

Sandra
Berichten: 1798
Lid geworden op: 01-08-2011 22:12

Bericht door Sandra » 14-09-2011 23:18

Helaas..krijg net een mailtje terug van Julie dat ik het password en username exact moet overnemen (copy/paste etc.) terwijl ik dat al tig keer gedaan had..en dat ook in mijn mail naar haar gezet had :evil: .
Heb al bij de instellingen van mijn browser zitten zoeken maar helaas ook zonder resultaat... :roll:
Ik krijg als foutmelding:
This server could not verify that you are authorized to access the document requested. Either you supplied the wrong credentials (e.g., bad password), or your browser doesn't understand how to supply the credentials required.

Heeft iemand nog computer-nerds in de familie die weten wat ik hier mee moet???? :?

Groetjes,
Sandra

AnnekePP
Site Admin
Berichten: 3764
Lid geworden op: 17-07-2011 15:32

Bericht door AnnekePP » 15-09-2011 06:45

corrie schreef:Anneke, heb bij het aanmelden mijn websitelink gegeven, daar werd naar gevraagd...Maar er is schijnbaar iets mis gegaan :o ! Jouw blog, met de zussen AJ staat wel onder mijn lijst met volgers ...
Ja, ik weet hoe dit in zijn werk gaat :!:
Meerdere keren heb ik me al in zo'n Linky-lijst aangemeld.
Normaal gesproken kan je jezelf aanmelden
en dan is het de bedoeling, dat je een plaatje uitzoekt,
wat representatief is voor jouw werk c.q. site.
(Je krijgt net zo'n scherm als bij 'Pin it')
Nu heeft zij blijkbaar die plaatjes gezien
en er een uitgekozen zonder te weten van wie het was.
Ik heb me daarom ook niet aangemeld!
Deze manier vind ik echt heel raar. :?
KOMT TIJD, KOMT SCRAP!!!
Mijn Blog
Mijn Startpagina
Afbeelding

Marit
Berichten: 741
Lid geworden op: 28-08-2011 11:30

Bericht door Marit » 15-09-2011 09:36

Ik ben het met Anneke eens hoor - normaal doe je dat zelf en dit vind ik ook heel raar... van mij koos ze het alleronderste 'plaatje' van mijn blog met mijn 'handtekening'... niet iets wat nou representatief is voor mijn werk of zo. Ik was heel verbaasd, maar kan het zelf niet veranderen. Ik vind het niet zo slim van Julie om het zo te doen... enfin, ik heb in ieder geval nog mijn eigen naam in beeld. Het lijkt me heel vervelend als ze een plaatje kiest van iets wat je zelf niet hebt gemaakt!

Oh, en Sandra, zijn je problemen al opgelost? Ik heb er geen verstand van hoor, maar als ikzelf zoiets in mijn workshops/aanmeldingen zou tegenkomen zou ik het wel serieus opnemen en meteen verhelpen voor mijn 'student'... desnoods met een nieuw password. 'copy & paste' is een beetje een lauwe reactie...

corrie
Berichten: 2362
Lid geworden op: 19-07-2011 10:06

Bericht door corrie » 15-09-2011 10:36

Wist ook niet dat ze zo te werk zou gaan :oops: Als ik dit geweten had, had ik mijn link niet gegeven ! Vind het jammer voor jou, Anneke !
Knutselgroetjes, Corrie

http://pinterest.com/corriesch/

AnnekePP
Site Admin
Berichten: 3764
Lid geworden op: 17-07-2011 15:32

Bericht door AnnekePP » 15-09-2011 10:58

corrie schreef:Wist ook niet dat ze zo te werk zou gaan :oops: Als ik dit geweten had, had ik mijn link niet gegeven ! Vind het jammer voor jou, Anneke !
Ja en ik voor jou... :?

Nou, dan vinden we het jammer voor elkaar. :wink:
KOMT TIJD, KOMT SCRAP!!!
Mijn Blog
Mijn Startpagina
Afbeelding

corrie
Berichten: 2362
Lid geworden op: 19-07-2011 10:06

Bericht door corrie » 15-09-2011 11:01

:wink:
Knutselgroetjes, Corrie

http://pinterest.com/corriesch/

AnnekePP
Site Admin
Berichten: 3764
Lid geworden op: 17-07-2011 15:32

Bericht door AnnekePP » 15-09-2011 11:02

corrie schreef::wink:
Ja... niet dat je er iets wijzer van wordt.... :roll: :wink: :wink: :wink:
KOMT TIJD, KOMT SCRAP!!!
Mijn Blog
Mijn Startpagina
Afbeelding

Sandra
Berichten: 1798
Lid geworden op: 01-08-2011 22:12

Bericht door Sandra » 15-09-2011 12:34

Marit schreef:Ik ben het met Anneke eens hoor - normaal doe je dat zelf en dit vind ik ook heel raar... van mij koos ze het alleronderste 'plaatje' van mijn blog met mijn 'handtekening'... niet iets wat nou representatief is voor mijn werk of zo. Ik was heel verbaasd, maar kan het zelf niet veranderen. Ik vind het niet zo slim van Julie om het zo te doen... enfin, ik heb in ieder geval nog mijn eigen naam in beeld. Het lijkt me heel vervelend als ze een plaatje kiest van iets wat je zelf niet hebt gemaakt!

Oh, en Sandra, zijn je problemen al opgelost? Ik heb er geen verstand van hoor, maar als ikzelf zoiets in mijn workshops/aanmeldingen zou tegenkomen zou ik het wel serieus opnemen en meteen verhelpen voor mijn 'student'... desnoods met een nieuw password. 'copy & paste' is een beetje een lauwe reactie...
Nee, ik kom niet verder. Heb het vandaag ook eens op mijn iPad geprobeerd, zonder resultaat. Hoopte dat daar misschien andere instellingen in zouden staan maar helaas...Mijn kids hebben ook nog een pc dus misschien daar nog? Ik weet ook echt niet waar ik het onder mijn instellingen moet zoeken...
Tja..en anders maar niet hoor. Het antwoord van Julie was niet echt top, nee. Maar ik denk dat ze ietwat overweldigd is door de belangstelling voor haar online class en dus superdruk is met al die mailtjes...
Dan leer ik het wel van haar persoonlijk in Hamburg straks... 8)

Groetjes,
Sandra

Plaats reactie