Scrapbooking & Mixed Media Event van Revlie

Plaats hier workshops.
AnnekePP
Site Admin
Berichten: 3764
Lid geworden op: 17-07-2011 15:32

Bericht door AnnekePP » 02-11-2011 18:32

sterjamie schreef:Dat is idd een hoop geld, ik sla het over.......
Hier nog eentje. :wink:
KOMT TIJD, KOMT SCRAP!!!
Mijn Blog
Mijn Startpagina
Afbeelding

marliese
Berichten: 204
Lid geworden op: 29-09-2011 08:40

Bericht door marliese » 02-11-2011 19:39

Sandra schreef:Ik ga niet eens op de site kijken.... :?
Eerst maar eens afwachten wat we in Hamburg van Julie en Nat gaan leren.... :D

Groetjes,
Sandra
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


(is hier geen springende smiley?)

MariekeJ.
Berichten: 1119
Lid geworden op: 20-07-2011 18:41

Bericht door MariekeJ. » 02-11-2011 20:45

Hoe werkt zoiets? Ik ben nog nooit bij zoiets geweest. En komen daar wel een beetje aardige mensen op af? Ik heb altijd het idee dat het zo'n ons-kent-ons gebeuren is...... :?
Marieke Blokland (33), getrouwd met Floris (36), mama van dochter Mathilde (5), zoon Silvester (2) en zwarte kat Igor (1). In 2014 een trotse Lifebook2014 teacher!

Simone
Berichten: 140
Lid geworden op: 29-09-2011 09:45

Bericht door Simone » 02-11-2011 21:28

@Marieke, dat vroeg ik me dus ook af! Iemand met ervaring hier die ons kan bijpraten? (en de vooroordelen kan wegnemen...)
Afbeelding

Alda
Berichten: 968
Lid geworden op: 21-07-2011 09:01

Bericht door Alda » 02-11-2011 22:44

Als wij nou met een stel gaan kennen wij ons ook!!!

Revlie
Berichten: 1
Lid geworden op: 03-11-2011 11:04

Bericht door Revlie » 03-11-2011 11:12

hallo lieve dames!

via mijn site zag ik erg veel verkeer van jullie forum, en na even nagevraagd te hebben bij Marlies (wil me toch niet zomaar opdringen) of ik antwoord mocht komen geven, leek haar dat wel gezellig :)

Ik snap heel goed dat het veel geld is. Is het natuurlijk ook. Het gaat om 2 workshops per dag van 3 uur. De reden dat ik voor 3 uur gekozen heb, is dat je redelijk op je eigen tempo iets kunt maken, en zelfs misschien kunt afmaken (ipv een project in 1 uur proberen te proppen :).

De teachers Dina & Ronda komen, zoals jullie natuurlijk weten, uit Amerika. Vlucht, hotel, en natuurlijk teaching moet betaald worden. Er komen mooi & goed gevulde kits ;)

Er zit op zaterdag een heerlijke lunch & diner bij, op zondag een lunch. Zaterdagavond heeft een verrassingsprogramma en ik probeer nog een loterij voor elkaar te krijgen.

Ik heb helaas zelf geen winkel en sponsoring wordt tegenwoordig niet meer zo enthousiast tegenaan gekeken, dus ik moet het allemaal zelf regelen.

Uiteraard bepaal je voor jezelf of je het veel geld vindt, ik wilde alleen toelichten waarom de prijzen zo zijn :)

Over de vraag of het een "ons-kent-ons-groepje" zal zijn: ik ken natuurlijk best aardig wat scrapmeiden, maar ik weet nu al dat het erg gevarieerd zal zijn. Ik krijg verzoeken van heel Europa en ook van Nederland. Of ze zich vrijdag allemaal gaan inschrijven, weet ik natuurlijk niet. Maar met zoveel mensen zal het zeker niet een select groepje vrouwen zijn. Ennuhhhh ik ben natuurlijk heeel aardig, vraag maar aan Marlies, die zie ik bijna dagelijks :)

Ik vind het natuurlijk fantastisch als jullie willen komen en het groepje alleen maar gezelliger en gevarieerder komen maken.

het is inderdaad niet alleen maar 'scrap' maar zeker ook Mixed Media, zeker de classes van Dina & Ronda. Mijn class is veel met vilt & stof (mini-album), dus dat is wel meer scrap. En Birgit is heel gevarieerd.

Lieve dames, jullie mogen me altijd mailen met vragen: revlie.schuit@gmail.com, graag zelfs!

Hopelijk stellen jullie het op prijs dat ik even langsgekomen ben, zo niet: laat het gerust weten :)

Liefs,
Revlie

Simone
Berichten: 140
Lid geworden op: 29-09-2011 09:45

Bericht door Simone » 03-11-2011 11:55

@Revlie, super dat je hier wat extra tekst en uitleg komt geven!

*gaat nadenken of ze nog wat geld kan vrijmaken en realiseert zich dat de eindejaarsuitkering er binnenkort aan komt*
Afbeelding

Tessa
Berichten: 1249
Lid geworden op: 21-07-2011 22:40

Bericht door Tessa » 03-11-2011 11:56

Heeee Revlie wat leuk dat je zelf ook even langsfietst: tuurlijk vinden we dat leuk!! En goed zeg, zo;n event op poten zetten: dikke pluim!

Tessa
Berichten: 1249
Lid geworden op: 21-07-2011 22:40

Bericht door Tessa » 03-11-2011 11:59

MariekeJ. schreef:Hoe werkt zoiets? Ik ben nog nooit bij zoiets geweest. En komen daar wel een beetje aardige mensen op af? Ik heb altijd het idee dat het zo'n ons-kent-ons gebeuren is...... :?
Marieke, en niemand kent jou dan zeker .... :wink: volgens mij zitten er als er als sprake is van een kringetje, érg aardige mensen om Revlie heen: dat komt zéker goed!!

Tessa
Berichten: 1249
Lid geworden op: 21-07-2011 22:40

Bericht door Tessa » 03-11-2011 12:00

Simone schreef:@Revlie, super dat je hier wat extra tekst en uitleg komt geven!

*gaat nadenken of ze nog wat geld kan vrijmaken en realiseert zich dat de eindejaarsuitkering er binnenkort aan komt*
--> en het spaarloon komt vrij in januari :lol: :lol: :lol:

Plaats reactie