Workshops etc.

Plaats hier workshops.
Jacqueline
Berichten: 103
Lid geworden op: 31-08-2011 22:06

Bericht door Jacqueline » 02-09-2011 10:00

Marit, leuk die workshop in Zeeland... Heel erg aantrekkelijk, maar mijn budget voor leuke dingen is vrijwel nihil op het moment. :(

Ik heb nog een paar online classes die ik af moet maken. Dus ik hoef me niet te vervelen...

Gisteren is Shimelle weer begonnen met 'Learn Something New Everyday'. Ik heb me ooit opgegeven voor die class twee jaar geleden, en elk jaar mag je weer gratis meedoen.

Misschien een idee voor me om dit jaar weer mee te doen en me wel aan de prompts te houden?

Hier heb ik de eerste pagina's staan van die class:
http://exploringart.blogspot.com/2009_1 ... chive.html

Uiteindelijk een leuk boekje geworden.

De workshops in Hamburg, door wie worden die georganiseerd? Ik vond alleen die link naar die ene class van Julie Felzer (?).

Als ze die workshops nou ook in Keulen organiseren?

:o
Mijn mixed media blog:
http://exploringart.blogspot.com

Sandra
Berichten: 1798
Lid geworden op: 01-08-2011 22:12

Bericht door Sandra » 03-09-2011 09:29

De workshops in Hamburg worden gegeven door Julie Fei-Fan Balzer en Nathalie Kalbach, twee grote namen op het gebied van Art Journaling (en scrappen). Als je de link naar het Mixed Media Circus volgt bovenaan dit draadje krijg je niet alleen te zien welke workshops er zijn, maar ook een link naar de blog's van de dames.
Ik had ook liever gezien dat ze naar Keulen, of beter Nederland!, kwamen maar ja...helaas. Het is al best bijzonder dat Julie Balzer in Europa is want dat gebeurt ook zelden, dus ik ben al lang blij dat ze niet ergens naar Madrid of zo zijn gegaan. :P

Enne Ilse...er is volgens mij nog plek hoor! Zou wel ontzettend gaaf zijn als je ook zou komen... 8)

Groetjes,
Sandra

sterjamie
Berichten: 1252
Lid geworden op: 18-07-2011 20:29

Bericht door sterjamie » 03-09-2011 14:05

jah dat snap ik, zou bijna de vloer opeten om te gaan.......
kan alleen geen sponsors vinden haha

balen zeg........

Sandra
Berichten: 1798
Lid geworden op: 01-08-2011 22:12

Bericht door Sandra » 03-09-2011 15:48

sterjamie schreef:jah dat snap ik, zou bijna de vloer opeten om te gaan.......
kan alleen geen sponsors vinden haha

balen zeg........
Tja, ik kan dat geldboompje in mijn tuin ook niet meer aan het bloeien krijgen!..Helaas... :evil: Die is alvast aan een hele lange winterslaap begonnen... :roll: Maar goed dat ik al een plekkie geboekt had, anders was ik ook niet gegaan... :wink:

Groetjes,
Sandra

Plaats reactie