lifebook ???

Mededelingen en (help-)onderwerpen wat betreft het forum. Hoe plaats ik een foto, etc.
Plaats reactie
angeliquesilva
Berichten: 98
Lid geworden op: 25-05-2012 21:05

lifebook ???

Bericht door angeliquesilva » 27-05-2012 21:13

Hai dames,
Ik zit nu al een paar dagen rond te snuffelen op het forum
en begin nu toch wel vragen te ontwikkelen :oops:
Kan iemand me kort en bondig uitleggen wat het volgende betekend:

- lifebook
- circle journal

:wink: Angie

be FREE
be CREATIVE
be YOU

AssiCrafts
Berichten: 2142
Lid geworden op: 20-07-2011 21:23

Bericht door AssiCrafts » 27-05-2012 21:34

Ik kan je wel iets vertellen over de Circle Journal. Met een groep hebben we dit vorige jaar gedaan. In plaats van een journal die rond ging, hebben we besloten om met losse pagina's te werken en heeft iedereen een pagina voor elkaar gemaakt. Iedereen koos een thema waarin zij een pagina wilden ontvangen. En zo zijn we een lijstje afgegaan van deelneemsters, we hadden 2 weken de tijd voor een pagina. Aan het eind had iedereen losse pagina's in zijn eigen gekozen thema om hier zelf een boekje van te maken. Ik vond het erg leuk om te doen en heb er een heel leuke journal aan overgehouden. Maar de mensen die meedoen kunnen zo'n project maken of breken. Ik geloof dat er een paar nog op pagina's zitten te wachten en dat is niet leuk.

Margot
Berichten: 566
Lid geworden op: 18-07-2011 21:41

Bericht door Margot » 28-05-2012 08:58

Ik heb inderdaad niet alle pagina's ontvangen, maar degene die ik wel ontvangen heb zijn erg leuk, dus laat door die ene pagina die ik niet heb mijn Cirkel Journal niet verpesten.

Het leuke van een cirkel journal is dat je allerlei stijlen te zien krijgt. Iedereen maakt toch iets op zijn eigen manier.


Wat betreft Life Book, dat is een online workshop van Tamara Laporte. www.willowing.ning.com

Wekelijks komt er een nieuwe opdracht. Ze zijn erg mooi om te maken, maar ook erg tijdrovend. Mij is het niet gelukt om bij te blijven, maar ik maak ze in mijn eigen tempo (ben dus pas bij week 6). Zeker een workshop die de moeite waard is.

angeliquesilva
Berichten: 98
Lid geworden op: 25-05-2012 21:05

Bericht door angeliquesilva » 28-05-2012 14:21

Afbeelding
:wink: Angie

be FREE
be CREATIVE
be YOU

toensie
Modje
Berichten: 1972
Lid geworden op: 23-07-2011 13:49

Bericht door toensie » 28-05-2012 16:46

Kijk maar eens bij de persoonlijke topics onder lifebook, dan zie je wat we al gedaan hebben. Alleen de meeste van ons zitten momenteel in een heel diep lifebookdipje :oops: Het is wel heel leuk, maar de opdrachten zijn idd wel tijdrovend.

Plaats reactie