Top 2000

Mededelingen en (help-)onderwerpen wat betreft het forum. Hoe plaats ik een foto, etc.
Marit
Berichten: 741
Lid geworden op: 28-08-2011 11:30

Bericht door Marit » 24-12-2012 11:50

Margot schreef:
Marit schreef:Hahaaa... ik kom op het forum ineens links en rechts topics over de top 2000 tegen... dank Anneke, dat je het stroomlijnt - als iedereen nu in het hoofdstukje 'laat je werk zien' blijft, kan het niet meer misgaan lijkt me... ahum - ben ik toch zelf hier aan het typen. Maaruh, ik had een vraagje voor Kitty: in welke krant stond de lijst??
Vanmorgen in het Eindhoven Dagblad Marit!
Dank Margot! Ik heb natuurlijk het top 2000 tijdschrift al, maar omdat ik altijd de lijst in mijn 'top 2000 journal' bewaar - en dat met dat 'boekje' lastig is - overweeg ik dan ook de krant te kopen.

Kitty
Berichten: 1043
Lid geworden op: 24-07-2011 12:40

Bericht door Kitty » 24-12-2012 12:43

Elvy schreef:
Kitty schreef:Inmiddels gelukt via excel. Vanochtend stond de hele lijst, inclusief de uitzendtijden, bij ons in de krant... sjucht :roll: :wink: :lol:
:lol: :lol:
Dat vind ik humor. Doe je al die moeite en dan staat het de volgende dag gewoon in de krant :lol: :lol:
Ja heel leuk... 8) :mrgreen:
groet, Kitty

Kitty
Berichten: 1043
Lid geworden op: 24-07-2011 12:40

Bericht door Kitty » 24-12-2012 12:44

Marit schreef:Hahaaa... ik kom op het forum ineens links en rechts topics over de top 2000 tegen... dank Anneke, dat je het stroomlijnt - als iedereen nu in het hoofdstukje 'laat je werk zien' blijft, kan het niet meer misgaan lijkt me... ahum - ben ik toch zelf hier aan het typen. Maaruh, ik had een vraagje voor Kitty: in welke krant stond de lijst??
Ik tik hier ook nog maar heel even door hoor, hahaha. Het stond in onze regionale krant, Noordhollands Dagblad.
groet, Kitty

Plaats reactie