Moderators gevraagd

Mededelingen en (help-)onderwerpen wat betreft het forum. Hoe plaats ik een foto, etc.
Plaats reactie
AnnekePP
Site Admin
Berichten: 3764
Lid geworden op: 17-07-2011 15:32

Moderators gevraagd

Bericht door AnnekePP » 06-01-2013 11:34

Hallo dames, :D

De feestdagen liggen weer achter ons. Kerstspullen zijn weer opgeruimd voor een jaar en het is alsof er nooit feestdagen geweest zijn. Toch hebben de laatste donkere decemberdagen ons een erfenis nagelaten. Vóór ons ligt een nieuw jaar met nieuwe uitdagingen en mogelijkheden.

Marieke en Tessa willen hun moderatorschap ter beschikking stellen aan een paar andere dames. Zij zijn de laatste maanden zo druk met gezin, baan en een eigen bedrijf, dat er geen tijd over is voor de beslommeringen van het forum. Wij vinden het erg jammer maar wensen hen tegelijkertijd veel succes. En we hopen, dat ze toch nog zo af en toe een paar minuten vrij kunnen maken, om hun werk en filmpjes hier te tonen.

Als jullie goed gelezen hebben, dan begrijpen jullie, dat wij op zoek gaan naar een paar enthousiaste dames (twee of drie), die deel willen uitmaken van ons Creativiteitsteam. (CT)
Wat houdt dat in?
• Allereerst moet je wel iets van een PC weten.. Moderatorschap hoort erbij. Het kan zijn dat er berichten verwijderd moeten worden of juist nieuwe items aangemaakt. Het is te leren want het is echt niet zo moeilijk.
• Meedenken over het forum en het voortbestaan ervan. Nieuwe items; leuke ideeën kunnen mensen weer over de streep trekken en dan zien we weer veel werk verschijnen.
• Een eventuele meeting of weekend mee organiseren.
• We zullen achter de schermen moeten overleggen. Dit gaat meestal online maar het zou misschien een keer in het ‘echie’ kunnen gebeuren.
• Er gaat dus wel wat tijd in zitten. Soms weken niks of weinig, dan wat meer zoals bij een meeting. Zolang je geen eigen bedrijf wilt beginnen, zal het geen probleem zijn.

Wat verdien je ermee? Helemaal niks maar hopelijk een boel voldoening!
Als je jezelf herkent in de hierboven genoemde ‘profielschets’ (ahum) aarzel dan niet en neem contact op met ons, mag in het bericht maar ook per PB. We zijn benieuwd en horen graag van jullie.

Groetjes,
Anneke en José
KOMT TIJD, KOMT SCRAP!!!
Mijn Blog
Mijn Startpagina
Afbeelding

toensie
Modje
Berichten: 1972
Lid geworden op: 23-07-2011 13:49

Bericht door toensie » 08-01-2013 12:53

O leuk, ik had nog niet gezien dat je hem al geplaatst had Anneke. Ben benieuwd wie het leuk vindt om met ons mee te denken over dit forum. Misschien nog even ter aanvulling; Je hoeft geen bergen ervaring te hebben met mixed media, geen grote artiest te zijn :lol: het gaat hier echt om de inbreng van ideeen en het bijhouden van het forum zodat we een goed lopend en aantrekkelijk forum kunnen behouden met elkaar.

AssiCrafts
Berichten: 2142
Lid geworden op: 20-07-2011 21:23

Bericht door AssiCrafts » 08-01-2013 13:14

Ik heb een PB'tje richting Anneke gestuurd. Ben benieuwd :D

toensie
Modje
Berichten: 1972
Lid geworden op: 23-07-2011 13:49

Bericht door toensie » 08-01-2013 13:40

AssiCrafts schreef:Ik heb een PB'tje richting Anneke gestuurd. Ben benieuwd :D
Leuk!

annemiek
Berichten: 243
Lid geworden op: 06-03-2012 17:54

Bericht door annemiek » 08-01-2013 20:04

sorrie ik haak af, succes met de zoektocht
Groetjes Annemiek

Elvy
Berichten: 933
Lid geworden op: 19-07-2011 10:53

Bericht door Elvy » 08-01-2013 20:35

AssiCrafts schreef:Ik heb een PB'tje richting Anneke gestuurd. Ben benieuwd :D
Cool! Denk dat jij een aanwinst bent als modje en "leukedingenbedenker" :D
Je moet je niet laten storen door wie niet in je gelooft

http://elvy-tales.blogspot.com/

Plaats reactie