foto's plaatsen met extra's (ongewild)

Mededelingen en (help-)onderwerpen wat betreft het forum. Hoe plaats ik een foto, etc.
Plaats reactie
sandradeneef
Berichten: 379
Lid geworden op: 13-04-2013 22:29

foto's plaatsen met extra's (ongewild)

Bericht door sandradeneef » 15-05-2014 19:42

Ik heb een vraagje.
ik plaats altijd mijn foto's via de link onder het berichtje met voeg een foto toe.
Ik kies dan altijd de optie familiefoto's.

maar als ik nu in mijn lifebook berichten kijk dan gaat dit soms wel goed en soms staan er ongewilde extra's onder. diverse links met schaars geklede dames en heren.

bij mijn bericht van maandag 31 maart staan ze er niet bij en bij het bericht van 14 april wel. bij de volgende weer niet en bij de laatste weer wel.

het lijkt wel een soort willekeur. Ik heb ook photobucket maar dat vind ik niet echt fijn werken.

iemand een alternatief of een manier om die vervelende extra's weg te krijgen?
Life is what happens to you while you're busy making other plans

Carla51
Berichten: 159
Lid geworden op: 09-01-2014 16:00

Bericht door Carla51 » 16-05-2014 18:36

Ik had daar ook last van Sandra had het zelf niet in de gaten gehad, Kitty had een berichtje geplaatst toen heb ik alles weer afgehaald en maar weer via photobucket opnieuw geplaatst.
geen idee hoe dit te wijzigen, wellicht hebben anderen daar wel kijk op.

Kitty
Berichten: 1043
Lid geworden op: 24-07-2011 12:40

Bericht door Kitty » 16-05-2014 19:42

Ik plaats mijn foto's met de img knop die je ziet als je een reactie/berichtje plaatst, boven het kadertje waarin je je bericht tikt. Dan moeten ze wel eerst op je blog staan of op bijvoorbeeld mijnalbum.nl. Daarvandaan kun je de url kopiëren via eigenschappen en tussen de twee img tekens plaatsen. Dus klik img, url kopiëren, klik weer img. Simpel en geen gedonder :mrgreen:
groet, Kitty

ellie
Berichten: 1017
Lid geworden op: 18-07-2011 21:19

Bericht door ellie » 17-05-2014 21:43

ik plaats mijn foto's altijd met tinypic, ik heb daar verder geen album dus puur alleen om foto's te plaatsen. En dat werk bij mij prima , hoewel je de laatste tijd ook wel reclame heb van de gamma of zo , maar dat neem ik voor lief.
Groetjes Ellie

AnnekePP
Site Admin
Berichten: 3764
Lid geworden op: 17-07-2011 15:32

Bericht door AnnekePP » 22-05-2014 06:24

Ik heb zelf Photobucket en dat werkt prima!
Misschien moet je het gewoon nog een kans geven.
Niet alleen heb je dan mooie grote foto's rechtstreeks in je bericht;
het heeft nog een groot voordeel, nl. dat je het forum niet zo belast.
Een linkje is maar heel klein en een foto toch groter.
Op een gegeven moment gaat dat toch resulteren in een traag werkend forum.
Vandaar.

En die foto's... tja, die krijg je nu eenmaal bij die optie op een gratis forum.
Krijg je ook gratis en voorniks. :wink:
KOMT TIJD, KOMT SCRAP!!!
Mijn Blog
Mijn Startpagina
Afbeelding

sandradeneef
Berichten: 379
Lid geworden op: 13-04-2013 22:29

Bericht door sandradeneef » 22-05-2014 09:41

Ik heb gister voor het eerst via mijnalbum geupload. En dat ging ook goed. Ik vind photobucket niet gebruikersvriendelijk , maar mijnalbum tot nu toe wel. Dus ..... ik denk dat ik mijn oplossing gevonden heb. Bedankt voor het meedenken.
Life is what happens to you while you're busy making other plans

Plaats reactie