Tadaaaa! Eindelijk mijn eigen plekkie!

Laat hier fotos zien van je werkplek.
Sandra
Berichten: 1798
Lid geworden op: 01-08-2011 22:12

Tadaaaa! Eindelijk mijn eigen plekkie!

Bericht door Sandra » 04-08-2012 16:32

Een lang gekoesterde wens is eindelijk in vervulling gegaan!
Sinds ik aan het scrappen ben gegaan..ergens in 2004...moest dat altijd op de eettafel gebeuren. Mijn 'zooi' zat her en der door de kamer in kasten of boven. Als we gingen eten etc. moest ik altijd zorgen dan mijn spullen aan de kant kwamen. Ik kon nooit eens lekker wat laten liggen om er op een volgend vrij moment mee door te gaan.
Sinds ik bijna twee jaar terug met AJ en MM begon werd het iets makkelijker omdat ik dat vaak kon indelen in stapjes..stapjes mét en zonder zooi...waardoor ik soms alleen mijn journal maar hoefde dicht te klappen en mijn pennenbak er bovenop. Klaar!
Maar toch...dat eigen plekkie bleef lonken maar nooit was er ruimte....
Tot ik pas geleden tijdens onze vakantie in Zweden, waar ze ruimte genoeg hebben... :wink: , het virus kreeg: mijn huiskamer moest anders, heel veel troep zou lekker naar de kringloop gaan. Twee van de vier boekenkasten naar boven. Had in mijn hoofd alle meubels al verschoven en plots was daar ruimte voor een heus bureau!
En nu, na twee weken puinruimen, schilderen en shoppen 8) heb ik 'm echt:

Afbeelding

Het is een Ikea bureau (wat anders?! zou mijn familie zeggen... :roll: ). Ooit eens voor mijn zoon op Marktplaats gescoord. In dezelfde serie als ze nog steeds die houten ladekastjes etc. verkopen. Voor mijn zoon dus een nieuw bureau op MP geregeld en zijn oude ingepikt! Het bureau was nog helemaal blank hout, dus moest nog geverfd.
Maar al die lades en opbergplekjes, en zelfs een magneet/whiteboard (vinden vooral de meiden leuk voor hun knutsels...):
Afbeelding

In de poot ook nog opbergruimte...erg handig voor mijn inktsprays!
Afbeelding
Op mijn bureau nog meer ruimte. Eindelijk mijn heatgun standby, ipv opstaan, uit de kast halen, verlengsnoer zoeken, aansluiten en gebruiken...wat ik vaak teveel moeite vond en dus ongeduldig verder ging in soms te natte lagen... :? Datzelfde gold voor een pot water, keukenrol, kwasten etc. Altijd moest ik het eerst uit de keuken halen. Nu staat het er gewoon altijd meteen!
Afbeelding

En voor degenen die het leuk vinden..de rest van mijn woonkamer, na metamorfose. Helaas geen foto's van voor de metamorfose...:
De muren bruin geverfd, nieuwe hoezen op de bank. De schouw stond voorheen op de plek waar nu mijn bureau staat. Nu gezellig in de zithoek.
Zoals je ziet is het met zo'n hond als Timo niet zo handig om een salontafel te hebben..dus die hebben we niet...:
Afbeelding
Van vier naar twee boekenkasten, plus alle boeken eruit en alleen leuke (zweeds getinte) prullaria erin. Achter de kasten een bruin vlak geverfd zodat de kast beter tot zijn recht kwam:
Afbeelding
Met in de hoek mijn plekkie, zodat ik toch lekker bij de rest van de familie zit!
En nog eentje vanuit de tuin genomen..mocht je je afvragen waarom je nog geen eettafel op de foto's hebt gezien...:
Afbeelding

Tja...dat ik erg blij ben met het eindresultaat behoeft geen uitleg! Ik ga vanaf nu heerlijk vele uurtjes genieten op mijn eigen plekkie! :D :D :D

Groetjes,
Sandra

Elvy
Berichten: 933
Lid geworden op: 19-07-2011 10:53

Bericht door Elvy » 04-08-2012 19:07

Goed gedaan! En wat een gezellige woonkamer heb jij :D
Je moet je niet laten storen door wie niet in je gelooft

http://elvy-tales.blogspot.com/

AnnekePP
Site Admin
Berichten: 3764
Lid geworden op: 17-07-2011 15:32

Bericht door AnnekePP » 04-08-2012 19:50

Gefeliciteerd met je eigen werkhoek.
Het ziet er allemaal erg mooi uit,
ook de rest van je kamer. :D
KOMT TIJD, KOMT SCRAP!!!
Mijn Blog
Mijn Startpagina
Afbeelding

Jann-Will
Berichten: 338
Lid geworden op: 28-07-2012 11:26

Bericht door Jann-Will » 04-08-2012 20:28

:D Erg leuk, je eigen plek en toch in de woonkamer. Ziet er goed uit.
Groetjes Wilma

"Als het niet gaat zoals het moet,
dan moet het maar zoals het gaat ..."

AssiCrafts
Berichten: 2142
Lid geworden op: 20-07-2011 21:23

Bericht door AssiCrafts » 04-08-2012 21:03

Wat een leuke woonkamer!! Die hoezen zijn geweldig, erughhh leuk :D En echt een super plekkie voor jezelf gecreëerd.

carladee
Modje
Berichten: 960
Lid geworden op: 28-05-2012 10:42

Bericht door carladee » 04-08-2012 22:17

Wat een super plek en leuke woonkamer :wink:

Wilma
Berichten: 521
Lid geworden op: 31-03-2012 08:00

Bericht door Wilma » 05-08-2012 08:08

Ik vind het er gezellig uitzien bij je, en ik zou zeggen heerlijk gebruik maken van je eigen stekkie.
Groetjes Wilma
Mijn blog is:http://wilmagravemaker.wordpress.com/

Anijm
Berichten: 1245
Lid geworden op: 18-06-2012 10:33

Bericht door Anijm » 05-08-2012 11:07

Heel veel knutsel plezier, en een dikke knuffel voor Timo....
Het ziet er mooi uit.

MariekeJ.
Berichten: 1119
Lid geworden op: 20-07-2011 18:41

Bericht door MariekeJ. » 05-08-2012 11:24

Wat heb je een prachtig huis! Echt een scandinavische intichting, prachtig en stijlvol. En heerlijk, dat eigen hoekje!
Marieke Blokland (33), getrouwd met Floris (36), mama van dochter Mathilde (5), zoon Silvester (2) en zwarte kat Igor (1). In 2014 een trotse Lifebook2014 teacher!

Sandra
Berichten: 1798
Lid geworden op: 01-08-2011 22:12

Bericht door Sandra » 05-08-2012 12:36

Thanks allemaal!
Ben zelf ook erg blij met het resultaat, al moeten er nog wat puntjes op de i gezet worden. Ik ben niet zo goed in de details met prullaria... :oops:

Tja..en dat scandinavische is natuurlijk niet zo gek. Wij zijn echte Zweden (en Noorwegen) fans! :D

Plaats reactie