Vakantiewerkplek van Marieke J

Laat hier fotos zien van je werkplek.
Plaats reactie
MariekeJ.
Berichten: 1119
Lid geworden op: 20-07-2011 18:41

Bericht door MariekeJ. » 22-07-2011 10:05

AnnekePP schreef:@ Tessa: leuk, ik zal vanmiddag even kijken of ik daar een apart onderwerp voor kan openen.
Goed idee, Anneke! Misschien kunenn we in dat nieuwe topic allemaal laten zien waar we art-journalen. Ik zal ook een foto plaatsen van mijn kamertje. Ook leuk: andere plekken waar je kunt journalen. Zo zat ik een maand geleden op de veranda van ons vakantiehuisje in Frankrijk te journalen :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Marieke Blokland (33), getrouwd met Floris (36), mama van dochter Mathilde (5), zoon Silvester (2) en zwarte kat Igor (1). In 2014 een trotse Lifebook2014 teacher!

MariekeJ.
Berichten: 1119
Lid geworden op: 20-07-2011 18:41

Bericht door MariekeJ. » 22-07-2011 10:07

@ Alda, Wauw, wat keurig opgeruimd! Je moet natuurlijk ook wel als je in de woonkamer zit... Ik heb helaas mijn hobbykamer in moeten leveren en af moeten staan aan mijn dochter van 3. Maar ja, ik wilde zelf graag een 2e kind! :lol:
Gelukkig heeft mijn man de zolder weer aan mij afgestaan. Manlief zit nu op de overloop en ik deel de zolder met de schone was :)
Marieke Blokland (33), getrouwd met Floris (36), mama van dochter Mathilde (5), zoon Silvester (2) en zwarte kat Igor (1). In 2014 een trotse Lifebook2014 teacher!

Alda
Berichten: 968
Lid geworden op: 21-07-2011 09:01

Bericht door Alda » 22-07-2011 10:31

Marieke.. wat een heerlijkheid, op vakantie met je AJ, en daar zit helemaal niets achter je aan, hoe relaxed.
Wat heb je meegenomen?? Ik zit nu al te denken dat ik ook wat mee ga nemen.. maar wat??????? Zal ik van Gent en Loos maar vast inhuren?

En ja mijn werkplek ziet er nu netjes uit, maar net wat je zegt als ik klaar ben ruim ik alles weer op. dat is het enige nadeel, maar met 2 kinderen en een bonus kind heb ik geen kamer over.... Maar er moet altijd wat te wensen blijven he.

Her
Berichten: 84
Lid geworden op: 20-07-2011 00:21

Bericht door Her » 22-07-2011 10:35

Hihihi, ik zit ook in de woonkamer, maar het is hier nooooit opgeruimd. Geen beginnen aan... :oops:

Alda
Berichten: 968
Lid geworden op: 21-07-2011 09:01

Bericht door Alda » 22-07-2011 10:37

Ik heb orde nodig om chaos te scheppen....

corrie
Berichten: 2362
Lid geworden op: 19-07-2011 10:06

Bericht door corrie » 22-07-2011 11:02

Alda schreef:Ik heb orde nodig om chaos te scheppen....
:wink:
Ik probeer na ieder project de zaak op te ruimen, maar soms :roll: komt er dat niet van ...Heb overigens wel een eigen scrap/hobbyruimte van redelijk formaat, maar ook die staat/ligt/hangt redelijk vol.
Knutselgroetjes, Corrie

http://pinterest.com/corriesch/

Tessa
Berichten: 1249
Lid geworden op: 21-07-2011 22:40

Bericht door Tessa » 22-07-2011 13:12

MariekeJ. schreef:Leuke topic Tessa!!!!

@ iedereen: Deze foto van Tessa's bureau was de aanleiding voor een echte Art Journal Crop bij Tessa thuis. Tessa had hem op haar hyves geplaatst en ik had meteen gereageerd met iets als: Ik wil aanschuiven! En dat mocht gelukkig :) Dus ben ik vorige week op vrijdagochtend lekker bij Tessa gaan Art-Journalen. Super leuk!
@ marieke Ja... dat was inderdaad erg gezellig! De tijd vloog werkelijk voorbij :D

@alda En nee ik heb geen apart hobbykamer of atelier, ik gebruik onze aanbouw. 't is eigenlijk de eettafel, maar wij eten niet zo vaak aan de grote tafel... meestal ligt hij vol met knutselspullen (en de kinderen knutselen hier gewoon lekker mee :D :D )

En ook zit zit wel eens buiten, alleen als het niet te hard waait...
Dit is knutselen (scrappen) bij mij schoonouders in de tuin:

Afbeelding

Als het lekker weer is vind ik het heerlijk om me helemaal uit te leven op mijn art-journal, lekker in het zonnetje achtergronden maken met veel natte verf en spatten :) (Beter om dat buiten te doen, ander zit mijn huis onder hahahahaha)

Plaats reactie