Alda's werkhoek

Laat hier fotos zien van je werkplek.
Plaats reactie
Alda
Berichten: 968
Lid geworden op: 21-07-2011 09:01

Bericht door Alda » 22-07-2011 10:02

Leuk, ben erg benieuwd hoe en waar iedereen aan de knutsel is. Tessa, heb jij een eigen kamer??

Mijn werkplek is in de huiskamer, in het begin zat ik aan de eettafel met een krat met mijn spulletjes... Die krat werd al snel vervangen door een ladekast op wieltjes, en dat werd ook al snel te klein.
Ik heb nu mijn eigen hoekje in de woonkamer (voorheen speelhoek van zoon, zijn kamer is helemaal opgeknapt en heeft nu zijn eigen buro daar, arm kind verbannen door de hobby van zijn moeder) Met een kast en veel laden vol met spullen.
Ik zou het heerlijk vinden een eigen hobbykamer waar ik altijd alles kan laten liggen waar ik mee bezig ben. Nu ruim ik toch altijd weer op. Soms zit ik ook nog heerlijk aan de eettafel met alles om mij heen. Mijn man gaat na de zomer het werkblad van mijn hoekje aanpassen (lees groter maken...) Manlief heeft op de slaapkamer zijn hoek met gitaarspullen. Kortom ik heb een groter huis nodig..... :oops: Maar het is wel gezellig zo beneden. Ik ben best heel blij met mijn eigen hoekje!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie