Mijn "Winterverblijf"

Laat hier fotos zien van je werkplek.
Plaats reactie
Ess
Berichten: 188
Lid geworden op: 07-02-2013 15:23

Mijn "Winterverblijf"

Bericht door Ess » 27-01-2014 16:40

Sinds november heb ik eindelijk weer een heerlijk eigen plekje. Het is niet groot, een klein appartementje met maar 1 slaapkamer. Ik heb ervoor gekozen er een open ruimte van te maken, omdat ik dan mijn knutselplek in de slaapkamer kan maken, maar ook een open verbinding heb naar de huiskamer.
Wel zo gezellig voor mijn vriend, zo hebben we altijd contact... :lol: :lol:
:lol:

En ik moet wel even zeggen dat ik er Heeeeeel erg blij mee ben... Door omstandigheden was ik eigenlijk alles kwijt, dus ook al mijn knutsel- en vooral schilderspullen... maar langzaam verzamel ik weer vanalles...!!
Ja, ik ben een tevreden en blij mens met mijn werkplek...!!!

De foto's heb ik gemaakt omdat ik net alles heerlijk heb opgeruimd... want het was een bende...!!!


Afbeelding

De tafel is van de kringloop, maar iets groter dan ik dacht... Hans (mijn lieve vriend) heeft er twee poten af gezaagd, en zo leunt ie op de vensterbank. De stelling heeft hij ook voor mij gemaakt, zodat ik alles er mooi in kan opbergen. Maar in de kamer staat nog een kast met het een en ander.

Afbeelding


Afbeelding

En dan nog even het uitzicht...!!! Elke dag zie ik hier de zon onder gaan... Als het heel helder is kan ik het veluwemeer bijna zien.

Maar dit is dus echt mijn winterverblijf. Als het weer het toelaat gaat we zo ongeveer april weer op de boot. Dan varen we weer lekker heel nederland door om in oktober ofzo weer thuis te komen. Ik moet het dan wel doen met minder ruimte... maar ach... wie zou er nou klagen als je mag knutselen op het achterdek in het zonnetje op welke plek van nederland dan ook..???

Liefs, Esther

manna
Berichten: 640
Lid geworden op: 18-03-2012 17:18

Bericht door manna » 27-01-2014 17:36

Dat ziet er erg knus uit Ess!!!
Als je in de zomer altijd onderweg bent, heb je ook niet veel nodig in de winter, kost alleen maar een hoop,geld!!!!
Klinkt ook erg luxe zitten jullie op de boot voor je plezier of voor je werk?
Groetjes Manna

Ess
Berichten: 188
Lid geworden op: 07-02-2013 15:23

Bericht door Ess » 27-01-2014 17:47

Nou, eigenlijk voor ons plezier... Helaas kunnen we geen van beide meer werken, we zijn we allebei afgekeurd, maar proberen er ondanks alles het beste van te maken...

Klinkt allemaal wel lekker luxe, maar daar geven we ook genoeg voor op...helaas...!!!

We hebben de boot nu 15 jaar, en Hans heeft hem destijds zelf gebouwd.
Een foto van onze trots...!!!!

Afbeelding

Maar ik voel me ondanks alles zeker een gezegend mens en geniet zolang het nog kan...!!!!

manna
Berichten: 640
Lid geworden op: 18-03-2012 17:18

Bericht door manna » 27-01-2014 18:23

Ess schreef:Nou, eigenlijk voor ons plezier... Helaas kunnen we geen van beide meer werken, we zijn we allebei afgekeurd, maar proberen er ondanks alles het beste van te maken...

Klinkt allemaal wel lekker luxe, maar daar geven we ook genoeg voor op...helaas...!!!

We hebben de boot nu 15 jaar, en Hans heeft hem destijds zelf gebouwd.
Een foto van onze trots...!!!!

Afbeelding

Maar ik voel me ondanks alles zeker een gezegend mens en geniet zolang het nog kan...!!!!
ik vind het bijzonder!!!!
Groetjes Manna

Ess
Berichten: 188
Lid geworden op: 07-02-2013 15:23

Bericht door Ess » 27-01-2014 19:16

Dank je wel Manna.... Bijzonder is het zeker

corrie
Berichten: 2362
Lid geworden op: 19-07-2011 10:06

Bericht door corrie » 28-01-2014 11:00

Wat een "geschiedenis" hebben jullie zeg !
Geniet van jullie boot, van jullie samenzijn en van je eigen crearuimte !!
Knutselgroetjes, Corrie

http://pinterest.com/corriesch/

steef2724
Berichten: 794
Lid geworden op: 14-02-2012 09:03

Bericht door steef2724 » 28-01-2014 14:52

Ziet er te gek uit super.
Ik heb een vriendin van mij die is net bij haar man weg en woont ook op de boot.
Art work groetjes van StéPHanie

Wilma
Berichten: 521
Lid geworden op: 31-03-2012 08:00

Bericht door Wilma » 28-01-2014 20:53

Heerlijk hoor zo je eigen stekkie, en op de boot nou dat lijkt me ook heerlijk. Geniet er maar lekker van.
Groetjes Wilma
Mijn blog is:http://wilmagravemaker.wordpress.com/

AnnekePP
Site Admin
Berichten: 3764
Lid geworden op: 17-07-2011 15:32

Bericht door AnnekePP » 29-01-2014 12:24

Ik vind het altijd zo leuk om lekker ongegeneerd bij anderen naar binnen te kijken.
Wat een fijne werkplek heb je, heerlijk!
En klein maar fijn tóch?!
Ook een mooie boot hoor, nog een paar maanden en dan kun je weer.
Ja, ik kan me wel een beetje voorstellen hoe het is... wij hebben een campertje.
Je neemt echt het allernoodzakelijkste mee, meer kan gewoon niet.
KOMT TIJD, KOMT SCRAP!!!
Mijn Blog
Mijn Startpagina
Afbeelding

Plaats reactie