Hoe ziet jouw werkplek eruit?? Tessa!

Laat hier fotos zien van je werkplek.
Plaats reactie
Tessa
Berichten: 1249
Lid geworden op: 21-07-2011 22:40

Hoe ziet jouw werkplek eruit?? Tessa!

Bericht door Tessa » 22-07-2011 00:20

Dat vind ik altijd leuk om te zien... waar werk jij aan je AJ? En hoe ziet je werkplek eruit als je bezig bent...

Ik maak er altijd een enorme bende van hahahaha

Afbeelding

Her
Berichten: 84
Lid geworden op: 20-07-2011 00:21

Bericht door Her » 22-07-2011 01:37

Bij mij is het standaard een puinhoop... :oops:
Mjah... als knutselaar kan ik nou eenmaal niks weggooien.... alles is wel op een of andere manier te gebruiken :roll:

En dan wonen we nog in een klein flatje ook, heb geen eigen scrapkamertje dus ik doe alles in de woonkamer.
Daarbij maakt mijn hubbie muziek en staan er dus ook nog 4 gitaren met alle toebehoren, een keyboard, en een kleptoppie met zijn muzieksoftware in diezelfde woonkamer... :shock:

Dus er is niet veel fantasie nodig om te bedenken hoe het er hier uitziet! Niet dus :wink:

AnnekePP
Site Admin
Berichten: 3764
Lid geworden op: 17-07-2011 15:32

Bericht door AnnekePP » 22-07-2011 05:59

@ Tessa: leuk, ik zal vanmiddag even kijken of ik daar een apart onderwerp voor kan openen.

@ Her: Hahaha, wat jij beschrijft heb ik hier allemaal
in een hobbykamertje van ong. 4 x 4 meter.
Ik ben ook degene, die aan muziek doet.
Ik heb hier 5 keyboards/synthesizers staan,
(mijn grote digitale piano is naar boven verbannen)
een elektrische gitaar; een grote djembeh, een dwarsfluit,
verschillende maten blokfluiten en verschillende kleinere instrumenten.
KOMT TIJD, KOMT SCRAP!!!
Mijn Blog
Mijn Startpagina
Afbeelding

AssiCrafts
Berichten: 2142
Lid geworden op: 20-07-2011 21:23

Bericht door AssiCrafts » 22-07-2011 07:35

Hihihi... herkenbaar. Ik zal straks als ik thuis kom van werk ook eens een ongecensureerde foto van mijn werkplek maken. Ik ruim altijd eens in de zoveel tijd op, ik weet niet hoe het kan maar het is altijd binnen de kortste keren weer een bende :wink:

Margot
Berichten: 566
Lid geworden op: 18-07-2011 21:41

Bericht door Margot » 22-07-2011 09:15

Ik moet wel altijd mijn spullen terug kunnen vinden, dus probeer het enigszins opgeruimd te houden, maar ik zal straks ook even een foto van mijn plekkie maken.

Al deel ik mijn kamer ook met de muziekinstrumenten van ons gezin (dwarsfluit, sax, keyboard en gitaar).

MariekeJ.
Berichten: 1119
Lid geworden op: 20-07-2011 18:41

Bericht door MariekeJ. » 22-07-2011 10:00

Leuke topic Tessa!!!!

@ iedereen: Deze foto van Tessa's bureau was de aanleiding voor een echte Art Journal Crop bij Tessa thuis. Tessa had hem op haar hyves geplaatst en ik had meteen gereageerd met iets als: Ik wil aanschuiven! En dat mocht gelukkig :) Dus ben ik vorige week op vrijdagochtend lekker bij Tessa gaan Art-Journalen. Super leuk!
Marieke Blokland (33), getrouwd met Floris (36), mama van dochter Mathilde (5), zoon Silvester (2) en zwarte kat Igor (1). In 2014 een trotse Lifebook2014 teacher!

IndianSummer
Berichten: 178
Lid geworden op: 19-07-2011 14:18

Bericht door IndianSummer » 22-07-2011 10:01

Hihi leuk topic...ik zal later ook even een foto maken van mijn (toch wel redelijk opgeruimde werkplek :oops: :oops: ...ik heb orde nodig om te kunnen denken).

Want ik had gisteren nou juist al mijn journal zooi naar beneden gehaald omdat ik al de hele dag weg was geweest en mijn man het fijn vond als ik dan savonds wel gewoon bij hem in een ruimte kwam zitten hahaha.
Normaal zit ik op mijn hobbie kamer (ook zo'n 4 bij 4 meter) en heeft alles zo zijn eigen plek.

Plaats reactie