Circle Journal (overleg)

Alda
Berichten: 968
Lid geworden op: 21-07-2011 09:01

Bericht door Alda » 07-09-2011 09:10

Ik vind het op zich heel leuk om mee te doen..... alleen ik kan niet zo goed onder druk aangezien ik af en toe veel avonddiensten heb en dan nergens aan toe kom.
Zowiezo zit ik in een creadip.... geen zin om mijn spulletjes te voorschijn te halen, steeds denken dat het geen zin heeft voor een uurtje ofzo. Niet weten hoe te beginnen. Help......
Maar om terug te komen op CJ...ik wil een poging wagen als er niet te veel druk achter zit en er niet te veel van mij verwacht wordt.....

AssiCrafts
Berichten: 2142
Lid geworden op: 20-07-2011 21:23

Bericht door AssiCrafts » 07-09-2011 09:27

Alda heel stoer dat je het wil proberen. Dat zie ik graag :D

Maar... hoe gaan we het precies doen. Stellen we een datum vast waarop alle pagina's klaar moeten zijn en dat je ze op dezelfde dag verstuurd, zodat iedereen rond dezelfde periode zijn enveloppen binnen krijgt?

En... twee weken per persoon/pagina lijkt me genoeg. Laten we gewoon proberen het op de afgesproken datum klaar te hebben. Lukt het niet, dan kijken we even verder. Maar wie a zegt, moet ook b zeggen :wink:

Alda
Berichten: 968
Lid geworden op: 21-07-2011 09:01

Bericht door Alda » 07-09-2011 10:34

Leg nog 1 keer uit hoe en wat.....
Als ik het goed begrijp maak ik voor iedereen die meedoet een pagina a5 formaat.... toch???
Moet dat dan in 2 weken af of moet ik er 1 per 2 weken maken???

Sandra
Berichten: 1798
Lid geworden op: 01-08-2011 22:12

Bericht door Sandra » 07-09-2011 10:42

Laten we gewoon van start gaan en kijken hoe het gaat!
Volgens mij moet iedereen die mee wil doen eerst het thema van zijn CJ bepalen.
Wellicht dat Anneke een aparte rubriek kan aanmaken voor alle CJ's?
Bv. dat per deelnemer in die rubriek een draadje geopend wordt door de deelnemer zelf met bovenaan het thema, met evt. uitleg. En dat elke keer als er een pagina voor die CJ ontvangen is dat de deelnemer er een foto/scan van maakt en in dat draadje plaatst. Met daarbij alle reacties van iedereen in dat draadje natuurlijk!

Ik weet mijn thema al, hoor! :D Dankzij de 'grids' van Marit! :P Lijkt me een leuk en veelzijdig thema voor een CJ, die ik zelf ook nog volop tussendoor kan aanvullen...

Alleen wie maakt wanneer een blz voor welke CJ? Iemand ideeën voor deze planning?

Groetjes,
Sandra

AssiCrafts
Berichten: 2142
Lid geworden op: 20-07-2011 21:23

Bericht door AssiCrafts » 07-09-2011 11:31

Leuk idee Sandra, mijn radars draaien al :D
Ik heb ook een thema voor mijn CJ en dat is bloemen

En idd... hoe gaan we dit aanpakken. Degenen die zich hebben opgegeven:
Mariekeooak
Sandra (grids)
Boja
Alda hearts
Astrid (bloemen)
Ilse (wings)

Ellie ga je het ook proberen? Iemand anders nog?

Maakt iedereen voor degene die onder je in het namenlijstje staat een pagina, en werken we het zo af? Dus ik maak eerst een pagina voor bijvoorbeeld Marieke, dan Sandra, Boja en als laatste Alda.
Of maak je een pagina voor iemand, waarvan je er ook één terug krijgt, in dezelfde periode. Dus ik maak een pagina voor Alda, en Alda voor mij.
Do I make any sense :?:

Even een resume tot nu:
- We werken op A5 formaat (portrait of landscape?)
- Gebruiken een thema
- Gebruiken stevig materiaal, zoals bijv. karton
- Vergeet je naam en datum niet![/i]

mariekeooak
Berichten: 79
Lid geworden op: 16-08-2011 19:40

Bericht door mariekeooak » 07-09-2011 11:37

prima idee ik ga even nadenken over een thema

ellie
Berichten: 1017
Lid geworden op: 18-07-2011 21:19

Bericht door ellie » 07-09-2011 13:19

:shock: :oops: sorry ik snap er nog niets van ik heb zoiets nog nooit gedaan. Is het niet mogelijk om ergens bovenaan of een nieuw topic de gregels of gebruiksaanwijzing neer te zetten!!! En ik ben echt niet blond :oops:
Groetjes Ellie

sterjamie
Berichten: 1252
Lid geworden op: 18-07-2011 20:29

Bericht door sterjamie » 07-09-2011 13:28

nou dames, het is maar een schriel clubke...........

dus ik ga ook MEE DOEN!!!

Mijn thema is Wings (vleugels) daar kan iedereen wel wat mee toch?

Alda
Berichten: 968
Lid geworden op: 21-07-2011 09:01

Bericht door Alda » 07-09-2011 13:46

Ok mijn thema is.....HEARTS (in het engels klinkt het leuker dat harten), om makkelijk te beginnen... daar kan iedereen wat mee.

Ik blijf het alleen moeilijk vinden om onder tijdsdruk te staan..... ben zo bang dat ik iemand ga teleurstellen. Kunnen we niet gewoon beginnen en dat je zorgt dat je op een gegeven moment naar ieder in de rij een pagina hebt gestuurd ( en nee dan maak ik er geen 25 jaren plan van beloofd) Dan kan je ook gewoon beginnen met een thema waar je op dat moment zin of inspiratie voor hebt.

AssiCrafts
Berichten: 2142
Lid geworden op: 20-07-2011 21:23

Bericht door AssiCrafts » 07-09-2011 15:07

@ Ilse: Harstikke leuk :D

@ Alda: Wees niet bang, begin gewoon en we kijken wel of we het halen. Het zou inderdaad niet leuk voor de andere zijn als het een 25 jaren plan zou worden :wink:

We werken gewoon het lijstje af, je begint met degene die onder je staat. Je maakt een pagina voor deze persoon in het door haar aangegeven thema.

Mariekeooak
Sandra (grids)
Boja
Alda (hearts)
Astrid (bloemen)
Ilse (wings)

Voor één persoon heb je 2 weken de tijd. Ik geloof dat de meesten met een portrait pagina ligging werkt, dus houden we dit maar aan.

@ Ellie: Dus ik maak een pagina voor Ilse in het thema wings, na twee weken stuur ik dit naar haar op. Dan ga naar de volgende deelneemster, dus Marieke, en ook voor haar maak ik een pagina in het door haar gekozen thema, en zo ga ik door tot ik iedereen in het lijstje heb gehad. Aan het einde heeft iedereen een x aantal pagina's in een thema, en kun je dit samenbinden tot een mooi boekje. Snap je het nu? Doe je mee?

Misschien is het inderdaad makkelijker als Anneke een nieuw forumtopic aanmaakt voor de circle journal, ik zal haar even een pm sturen.

Plaats reactie