Circle Journal (overleg)

Plaats reactie
Alda
Berichten: 968
Lid geworden op: 21-07-2011 09:01

Bericht door Alda » 05-12-2011 20:10

Ik stagneer even met de pagina's. Wij zijn met een nogal ingrijpende verbouwing bezig boven.. Alles staat op zijn kop, alle spullen zitten in dozen, ik ben alles kwijt. Het is een chaos. Maar ja... Er moet een extra kamer komen voor de dochter van mijn man.
Sorry dus maar ben even uit de roulatie!!!

AssiCrafts
Berichten: 2142
Lid geworden op: 20-07-2011 21:23

Bericht door AssiCrafts » 06-12-2011 17:48

Elvy, ze zijn binnen!!! Wat een verwennerij, twee pagina's en jou geval eigenlijk vier :D Helemaal blij. Ga ze morgen op de foto zetten.

ellie
Berichten: 1017
Lid geworden op: 18-07-2011 21:19

Bericht door ellie » 07-12-2011 17:00

Sandra hij is vanmiddag op mijn matje gevallen, zij is heel erg lief! en een hele mooie quote.
Zal morgen een foto maken!!!!
dank je wel!
Groetjes Ellie

Elvy
Berichten: 933
Lid geworden op: 19-07-2011 10:53

Bericht door Elvy » 07-12-2011 19:05

Sandra, jouw pagina is hier vandaag op de mat gevallen. Wat een juweeltje!
Ik ga in het weekend een foto maken (is het nu op de tijden dat ik thuis ben veel te donker voor)
Je moet je niet laten storen door wie niet in je gelooft

http://elvy-tales.blogspot.com/

Sandra
Berichten: 1798
Lid geworden op: 01-08-2011 22:12

Bericht door Sandra » 07-12-2011 20:38

Gelukkig maar dat ze weer aangekomen zijn, dames!

Groetjes,
Sandra

Sandra
Berichten: 1798
Lid geworden op: 01-08-2011 22:12

Bericht door Sandra » 09-12-2011 14:14

Margot en Marieke: jullie pagina's gaan vandaag al op de post!

Ja, ik weet het...ver voor de deadline, want die stond voor beiden pas in januari. Maar december is voor mij meestal de maand waarin ik al mijn UFO's (UnFinished Objects) probeer weg te werken, zodat ik het nieuwe jaar met een schone lei kan beginnen. Vaak barst ik in januari weer van nieuwe energie die ik ook in nieuwe projecten wil steken. (Ga o.a. proberen een digitale, wekelijkse pagina te maken met foto's en journaling..een zgn. project 52.)
En dus wilde ik ook de deadlines voor de circle journals 'uit mijn koppie' hebben! Aangezien ik het wat zonde vindt om ze hier in de kast te laten liggen tot het tijd is om ze in januari te verzenden, doe ik het gewoon nu vast.
Zo heb ik ook nog mijn AJ over het Mixed Media Circus in Hamburg af te maken en moet ik nog even los in mijn smashbook...Gelukkig is december van zichzelf al helemaal geen drukke maand :roll: en maak ik het mezelf helemaal niet moeilijk met dit soort To Do-lijstjes... :?

Groetjes,
Sandra

ellie
Berichten: 1017
Lid geworden op: 18-07-2011 21:19

Bericht door ellie » 09-12-2011 16:23

Sandra schreef:Margot en Marieke: jullie pagina's gaan vandaag al op de post!

Ja, ik weet het...ver voor de deadline, want die stond voor beiden pas in januari. Maar december is voor mij meestal de maand waarin ik al mijn UFO's (UnFinished Objects) probeer weg te werken, zodat ik het nieuwe jaar met een schone lei kan beginnen. Vaak barst ik in januari weer van nieuwe energie die ik ook in nieuwe projecten wil steken. (Ga o.a. proberen een digitale, wekelijkse pagina te maken met foto's en journaling..een zgn. project 52.)
En dus wilde ik ook de deadlines voor de circle journals 'uit mijn koppie' hebben! Aangezien ik het wat zonde vindt om ze hier in de kast te laten liggen tot het tijd is om ze in januari te verzenden, doe ik het gewoon nu vast.
Zo heb ik ook nog mijn AJ over het Mixed Media Circus in Hamburg af te maken en moet ik nog even los in mijn smashbook...Gelukkig is december van zichzelf al helemaal geen drukke maand :roll: en maak ik het mezelf helemaal niet moeilijk met dit soort To Do-lijstjes... :?

Groetjes,
Sandra
ik heb de foto's op de site van julia Balzer gezien Zag er heel erg geknoeierig uit.
Groetjes Ellie

Sandra
Berichten: 1798
Lid geworden op: 01-08-2011 22:12

Bericht door Sandra » 09-12-2011 16:35

Dan hoop ik dat je met 'knoeierig' iets positiefs bedoeld... :wink:

Groetjes,
Sandra

ellie
Berichten: 1017
Lid geworden op: 18-07-2011 21:19

Bericht door ellie » 09-12-2011 16:46

ja dat bedoel ik, heerlijk uit je dak gaan en geen zorgen over vieze vingers. Ik had er zo bij willen zijn!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Groetjes Ellie

Sandra
Berichten: 1798
Lid geworden op: 01-08-2011 22:12

Bericht door Sandra » 09-12-2011 18:45

Tja, misschien dat The Revolution Event van Revlie Schuit een goed alternatief is? Ik heb me ingeschreven voor twee workshops met DinaWakley en volgens mij is dat 'gelijkwaardig kliederen en knoeien'!
Zie:
http://artjournaling.forum2go.nl/scrapb ... -t518.html
Haha..misschien moeten we dan ook daar de discussie maar verder vervolgen. voordat de moderators hier gaan klagen... :wink: :P

Groetjes,
Sandra

Plaats reactie