Pinterest

Een verzamelsite voor allerlei dingen die je leuk vindt zoals: scrapbooken; art journaling; fotos; interieur etc.
Yvonne
Berichten: 660
Lid geworden op: 17-11-2011 22:29

Bericht door Yvonne » 07-11-2012 17:24

Jann-Will schreef:Die kun je er zo afgooien hoor, als het goed is vragen ze wat jij leuk vind en gooien dan een paar prikborden in de groep, en die verwijder je dan meteen :D Als je eenmaal weet hoe het gaat is het erg leuk, ik lig veel en kijk dus regelmatig.
Succes, gewoon doen het is echt de moeite waard!

Hier is die van mij http://pinterest.com/jannwill/ :D

Ik heb nog even voor je gekeken naar dat volgen of ontvolgen :? , als je een pin ziet die je leuk vindt klik je daar op, dan opent deze in een nieuw scherm, en boven aan de linkerkant van je pagina komt een blokje (bord in het klein) waar deze pin in hoort, daaronder staat een rode (brede) knop met volgen, daar klik je op en klaar is kees. Wil je dat niet meer doe je hetzelfde, want dan staat er ontvolgen😄
Dank je wel Wilma, ik ga me er morgen eens op storten (dan ben ik een hele dag vrij).

Marleen
Berichten: 175
Lid geworden op: 13-08-2011 10:29

Bericht door Marleen » 08-11-2012 07:58

leuk draadje!
Ik zit ook al een paar maanden op pinterest:
http://pinterest.com/mvmdesigns/
Ik vind het ideaal en ja mensen kunnen zo maar lid worden van jouw pinerest pagina, maar tis ook de bedoeling dat je ideeen en mmoie pagina's deelt. Maar juist het delen maakt dat je op bloggen en websites komt waarvan je het bestaan niet wist en dat vind ik nou juist zo leuk!
En ja, af en toe is het heeeeeel verslavend! :lol: :lol: :lol:
Groetjes Marleen ;-)
Afbeelding

corrie
Berichten: 2362
Lid geworden op: 19-07-2011 10:06

Bericht door corrie » 08-11-2012 10:21

Marleen schreef:leuk draadje!
Ik zit ook al een paar maanden op pinterest:
http://pinterest.com/mvmdesigns/
Ik vind het ideaal en ja mensen kunnen zo maar lid worden van jouw pinerest pagina, maar tis ook de bedoeling dat je ideeen en mmoie pagina's deelt. Maar juist het delen maakt dat je op bloggen en websites komt waarvan je het bestaan niet wist en dat vind ik nou juist zo leuk!
En ja, af en toe is het heeeeeel verslavend! :lol: :lol: :lol:
Zo is het maar net :D
Knutselgroetjes, Corrie

http://pinterest.com/corriesch/

Yvonne
Berichten: 660
Lid geworden op: 17-11-2011 22:29

Bericht door Yvonne » 11-11-2012 19:09

Marleen schreef:leuk draadje!
Ik zit ook al een paar maanden op pinterest:
http://pinterest.com/mvmdesigns/
Ik vind het ideaal en ja mensen kunnen zo maar lid worden van jouw pinerest pagina, maar tis ook de bedoeling dat je ideeen en mmoie pagina's deelt. Maar juist het delen maakt dat je op bloggen en websites komt waarvan je het bestaan niet wist en dat vind ik nou juist zo leuk!
En ja, af en toe is het heeeeeel verslavend! :lol: :lol: :lol:
Als ik iemand wil volgen op pinterest, hoe doe ik dat dan?
Ik zie alleen een knop met follow all maar ik wil alleen die ene persoon volgen.
Ik ben redelijk thuis op de computer maar ik kan maar niet aan pinterest wennen en het lijkt me zo leuk.
Hoe kan ik mijn eigen foto's in een board zetten, als ik er één aanmaak dan zie ik nergens waar ik foto's toe kan voegen.
Zucht...misschien denk ik wel te moeilijk?

jellina
Berichten: 721
Lid geworden op: 02-10-2012 19:25

Bericht door jellina » 11-11-2012 21:59

Hoi Yvonne
Om te kunnen 'pinnen' maak je een pinbutton in je browser balk.
Hier een link hoe je dat doet http://pinmarketing.nl/pin-it-button-installeren/
Dan is het een kwestie van op de pagina waar je te pinnen foto staat op je pinbutton klikken,
je krijgt dan een pagina waar alle foto's van die pagina staan met een pin it button erin.
Als je hier op klikt heb je nog de keuze in welke map je hem wilt zetten en dan heb je 'gepint'

Wat betreft het volgen.
Hier weet ik ook niet zo heel veel van want ik volg
zelf niet zo veel mensen.
Stukje zelfbescherming want anders zie ik te veel... :oops:
Ik gebruik pinterest echt als een extra medium voor
mezelf als kladblok en inspiratie wat ik al surfend opdoe.
groetjes Jellina

Yvonne
Berichten: 660
Lid geworden op: 17-11-2011 22:29

Bericht door Yvonne » 12-11-2012 07:29

Dank je wel Jellina, hier kan ik wel mee vooruit denk ik .

Yvonne
Berichten: 660
Lid geworden op: 17-11-2011 22:29

Bericht door Yvonne » 12-11-2012 09:30

Ik wil via mijn blog een foto pinnen. Ik klik op de bewuste foto en dan krijg ik er inderdaad een heleboel maar NIET de foto die ik wil pinnen.
Naar beneden scrollen of naar een volgende bladzijde gaan gaat ook niet.
Mijn pin it button heb ik bij mijn bladwijzer staan maar het lukt dus nog steeds niet zoals ik graag wil.
:evil:

Sandra
Berichten: 1798
Lid geworden op: 01-08-2011 22:12

Bericht door Sandra » 12-11-2012 17:57

Nou bedankt, meiden! Ik las dit draadje pas geleden, volgde al een aantal boards en dacht: laat ik ook eens gaan pinnen... :P Dan kan ik, net als Anneke, een soort online-kladblok voor mijn alle inspiratie aanmaken die ik digitaal tegenkom.
Zo gezegd, zo gebeurd....maar nu kan ik dus niet meer stoppen met dat Pinterest!!! :x Toevallig vanmiddag even de term 'art journaling' ingevuld bij de zoekfunctie...had ik niet moeten doen....of gewoon onder de categorie 'DIY & Crafts' kijken...had ik niet moeten doen.... :?

Geen huishouden gedaan, geen tijd genomen om aan de freubel te gaan...alleen maar op pinterest zitten kwijlen... :oops:
Wat verslavend.... :shock:

jellina
Berichten: 721
Lid geworden op: 02-10-2012 19:25

Bericht door jellina » 12-11-2012 18:06

Yvon, ik heb even op je blog gekeken of je afbeeldingen misschien beveiligs zijn maar ik kon gewoon pinnen.
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met op een foto staan en dan pinnen maar dit is hoe het zou moeten lukken:
Je gaat naar je website, klikt boven in je werkbalk (in mijn geval want ik werk met een macbook) op pin it.
En dan opent zich een nieuw scherm met al je te pinnen afbeeldingen.

Sandra, als ik op pinterest ga zet ik de eierwekker en mag ik niet meer dan een half uur :roll: van mezelf anders kom ik helemaal niet meer aan het echte werk toe...
groetjes Jellina

AnnekePP
Site Admin
Berichten: 3764
Lid geworden op: 17-07-2011 15:32

Bericht door AnnekePP » 12-11-2012 18:43

Sandra schreef:Nou bedankt, meiden! Ik las dit draadje pas geleden, volgde al een aantal boards en dacht: laat ik ook eens gaan pinnen... :P Dan kan ik, net als Anneke, een soort online-kladblok voor mijn alle inspiratie aanmaken die ik digitaal tegenkom.
Zo gezegd, zo gebeurd....maar nu kan ik dus niet meer stoppen met dat Pinterest!!! :x Toevallig vanmiddag even de term 'art journaling' ingevuld bij de zoekfunctie...had ik niet moeten doen....of gewoon onder de categorie 'DIY & Crafts' kijken...had ik niet moeten doen.... :?

Geen huishouden gedaan, geen tijd genomen om aan de freubel te gaan...alleen maar op pinterest zitten kwijlen... :oops:
Wat verslavend.... :shock:
:lol: :lol: :lol:
KOMT TIJD, KOMT SCRAP!!!
Mijn Blog
Mijn Startpagina
Afbeelding

Plaats reactie