Life Book

Laat hier je werk zien van de cursus Lifebook.
Sandra
Berichten: 1798
Lid geworden op: 01-08-2011 22:12

Bericht door Sandra » 24-01-2012 23:30

Ik doe ook mee vanaf morgen!!!
Ik heb 'stiekem'' de eerste twee lessen meegekeken en ben zo enthousiast geworden dat ik mezelf ook heb aangemeld vanavond!
Hoewel ik niet zo van dat 'selfexploring' en 'healing' etc. dacht te zijn, spreken deze thema's me nu toch erg aan.
En dan die technieken die nu in de eerste twee lessen aan bod zijn gekomen...wow! Ik ben al druk aan het tekenen gegaan en ben helemaal verbaasd over wat er op mijn papier komt! Al zie ik wel dat ik nog heel veel oefening nodig heb... :roll:
Ik heb al een apart schetsboekje gekocht, betere tekenpotloden en een fatsoenlijke gum, zodat die ook makkelijk in mijn tas meekunnen en ik zo tussendoor ook aan het schetsen kan.(Ik moet nog wel eens een uur zoet brengen als dochterlief naar de dansles is...voortaan geen leesboek meer mee, maar een schetsboek!)

Sorry voor de fans van mijn collages...die moeten even wachten tot ik geen zin meer heb om te tekenen! :D

Groetjes,
Sandra

Sucha
Berichten: 858
Lid geworden op: 11-12-2011 19:37

Bericht door Sucha » 24-01-2012 23:43

wat leuk en gezellig Sandra :D
Hartelijke groet Sucha

blog: http://suchasinnervoice.blogspot.nl/

toensie
Modje
Berichten: 1972
Lid geworden op: 23-07-2011 13:49

Bericht door toensie » 25-01-2012 07:42

Whahaha, erg he Sandra, zoooo aanstekelijk al die mooie godinnen enz. :lol: En dat thema is verder niks zweverigs aan of zo, je gaat er gewoon mee om zoals dat bij jou past en het is toch heerlijk even lekker jezelf in het middelpunt van je "kunst" te zetten :wink: Ik moet zeggen dat het me niet verbaast dat je alsnog mee doet, na dat tekenvirus wat toegeslagen is. Het leuk is dat je hier MM en tekenen combineert, maar je krijgt ook een hoop andere technieken. Volgens mij komt er ook nog een les met foto's en een met collages, dus van alles wat.
Maak je ook je eigen topc hier aan, kunnen we weer lekker mee genieten.

Margot
Berichten: 566
Lid geworden op: 18-07-2011 21:41

Bericht door Margot » 25-01-2012 11:22

Welkom bij de club Sandra. De lessen zijn inderdaad erg leuk en je maakt het zo persoonlijk en goddelijk als je zelf wilt. De technieken kun je toepassen op je eigen manier, dat bevalt me wel aan zo'n online workshop.

Alda
Berichten: 968
Lid geworden op: 21-07-2011 09:01

Bericht door Alda » 25-01-2012 11:53

yeahhhh Sandra, gezellig. Ik dacht stiekum al dat jij een beetje spijt had dat je niet meedeed. Vind het hartstikke leuk dat je overstag bent. Welkom bij de godinnenclub hahahaha
En ik ben ook niet zo van de godinnen en selfhealing maar het is toch wel apart om na te denken over je zelf op een positieve manier, hebben wij soms niet allemaal de neiging om alleen te denken aan wat we niet goed doen of waar we niet goed in zijn???
Ik weet wel dat ik minder na moet denken over wat ik wil maken, daardoor durf ik niet te beginnen aan deel 2....."ik kan het niet" moet even overboord.

Sandra
Berichten: 1798
Lid geworden op: 01-08-2011 22:12

Bericht door Sandra » 25-01-2012 11:58

Ja, ik heb er zo'n zin in! :D
Ik heb vroeger als kind vrij veel getekend en nu komt dat weer helemaal boven drijven. Heb in het verleden ook wel eens zo'n hobbycursus 'Tekenen en Schilderen' besteld bij NHA of zoiets...nooit ver gekomen :? Ook de cursus Cartoontekenen staat al jaren niks te doen in mijn kast. Maar nu ik die lessen van Tamara en Bonnie Rose-nog-wat heb gezien ben ik echt helemaal om!
En inderdaad, in combinatie met die Mixed Media technieken...super!

Les 1 is bijna af...moet alleen nog mijn positieve eigenschappen erop schrijven.
Les 2 is helemaal getekend. Maar ben nog niet tevreden... :roll:
Dus ga zeker ook mijn topic in het Lifebook draadje openen!
Wordt vervolgd!

Groetjes,
Sandra

Sucha
Berichten: 858
Lid geworden op: 11-12-2011 19:37

Bericht door Sucha » 25-01-2012 12:39

Alda schreef:...
Ik weet wel dat ik minder na moet denken over wat ik wil maken, daardoor durf ik niet te beginnen aan deel 2....."ik kan het niet" moet even overboord.
ben even zo vrij te reageren. Het gaat niet om het resultaat, het gaat om het proces. Gewoon doen en kijken wat het met je doet en wat er dan als vanzelf ontstaat. Succes!
Hartelijke groet Sucha

blog: http://suchasinnervoice.blogspot.nl/

Sandra
Berichten: 1798
Lid geworden op: 01-08-2011 22:12

Bericht door Sandra » 25-01-2012 13:17

Tja...eigenlijk wat allemaal elke keer roepen:gewoon beginnen! En dan komt de rest vanzelf!

En Alda: volgens mij heb je zoooo gelijk: het is inderdaad zo dat het goed is om gewoon lekker helemaal over je positieve kanten na te moeten denken! Die negatieve weten we toch wel... :roll:

toensie
Modje
Berichten: 1972
Lid geworden op: 23-07-2011 13:49

Bericht door toensie » 25-01-2012 15:44

Ik heb in het najaar een NLP opleiding gedaan en daar heb ik geleerd om al je beperkende overtuigingen aan te pakken en om te zetten in helpende overtuigingen. Ook geleerd om veel meer af te gaan op mijn onderbewuste, om jezelf echt te leren kennen en te accepteren en respecteren . Ik merk dat het voor mij nu een stuk makkelijker is om dit soort opdrachten te doen, de cursus ligt echt in het verlengde van die opleiding. En bij twijfel, ga af op je eerste ingeving, die is vaak van je onderbewuste en dus de juiste. Wat Sucha zegt klopt zeker, het gaat om de weg er naar toe..... en juist die weg kan zo mooi zijn :wink:

Alda
Berichten: 968
Lid geworden op: 21-07-2011 09:01

Bericht door Alda » 25-01-2012 23:40

Jullie hebben helemaal gelijk. Ik ben nogal eens geneigd om te veel na te denken over het resultaat waardoor ik vergeet te genieten van moment. Morgenochtend is iedereen uit mijn aura dan ga ik er eens even heerlijk voor zitten.
En ik ga inderdaad met mijn allereerste idee aan de slag.... Dat is wel een hele bruikbare tip. Direct toen ik de les bekeek kwam dat bij me boven en dat ga ik dus ook doen. Bedankt voor de tip Jose.

Fijn forum.... :D

Plaats reactie