Magical Marker Mystery Tour class

N.a.v. de workshop van Joanne Sharp
Plaats reactie
Tjad
Berichten: 118
Lid geworden op: 14-01-2013 20:15

Magical Marker Mystery Tour class

Bericht door Tjad » 30-06-2013 01:08

Magical Marker Mystery Tour class
kennen jullie deze lessen van joanne sharp?
is dat nuttig of heb ik het idee dat dat mij heel veel geld gaat kosten omdat ze zoveel markers gaat gebruiken?
groetjes Tjad

Dorine
Berichten: 118
Lid geworden op: 27-03-2013 19:53

Bericht door Dorine » 30-06-2013 09:59

Ben ik ook wel benieuwd naar.
Well behaved women rarely make history

Mieke Caspers
Berichten: 437
Lid geworden op: 18-01-2012 21:02

Bericht door Mieke Caspers » 30-06-2013 11:04

Wel dat is nou altijd de grap van dit soort cursussen volgen. Dat is namelijk helemaal aan jouw.

Ik heb letter love 1 gedaan en daar gebruikt ze ook heel veel materialen. Maar in haar introductievideo geeft ze zelf al aan dat je niets nieuws hoeft te kopen en dat je het eerst moeten proberen met de spullen die je al thuis hebt. De stiften van bv je kinderen (als je die heb) zijn ook goed genoeg.

Maar de menselijke natuur kan zich dit niet veroorloven (vooral ons soort mensen) en moeten zichzelf een kado geven iedere keer als we een cursus volgen. :D :D :D :D :D :D :D
Groetjes
Mieke

Angie
Berichten: 989
Lid geworden op: 21-03-2012 11:47

Bericht door Angie » 30-06-2013 11:05

Ja hoor, deze heb ik ook gevolgd. Je leert heel veel met verschillende soorten markers en papier soorten te experimenteren.

Heb je veel verschillende soorten en verschillende merken markers?
Ben je een fan om deze te gebruiken dan is dit wat voor jou
Ben je een beginneling, zou ik er niet aan beginnen, te verleidelijk om nog meer aan te schaffen.

Nog vragen, dan hoor ik het graag :lol:

Groetjes,
Anja

Tjad
Berichten: 118
Lid geworden op: 14-01-2013 20:15

Bericht door Tjad » 30-06-2013 22:31

ik volg nu bij haar doodle art and lettering , ik heb daar al wat markers voor moeten kopen maar ik ben bang als je die andere les gaat volgen je nog meer markers nodig heb, en ze zijn al zo duur.
Ja ze zegt je kan het met de materiaal doen die je thuis heb, maar ik had alleen wat verf , aquarel blocks, stiften, lijm enz, heb markplaats en google enz afgestruind naar markers enz . ik heb nu een paar copic cia, tombow , setje posca en glittergel pennen.
de les die ik volg is trouwens erg leuk hoor..je leert losjes doodle en verven/schilderen. iets wat ik heel leuk vind, ik had lesjes zentangle gevolgd maar doodle vind ik leuker.

Angie heb jij een lijst van materiaal dat je moet gebruiken..
ik zit eerder aan love letters 101 lessen te denken, omdat ik graag letters leer schrijven.

en welke markers gebruiken jullie het meest ?
groetjes Tjad

Angie
Berichten: 989
Lid geworden op: 21-03-2012 11:47

Bericht door Angie » 01-07-2013 09:37

Tjad, ja er wordt zoveel geadviseerd, in het begin kocht ik het ook allemaal, maar snel genoeg alleen maar de basiskleuren of de kleuren die je aanspreken.

Mijn lijst:
- Copics markers (favoriete kleuren)
- Faber Castel Pitt pen (via marktplaats grote set goedkoop kunnen kopen)
- Tombows (basisset)
- Posca's (favoriete kleuren)
- Gelly Roll pennen (basiskleuren)
- Glaze pennen (basiskleuren)

Leuk voor je dat doodling art lettering goed bevalt, zoveel aanbod, zoveel mogelijkheden, en dan nog een keuze maken :shock:

Groetjes,
Anja

Plaats reactie