Letter Love 101 Art Journals met Joanne Sharpe

N.a.v. de workshop van Joanne Sharp
Plaats reactie
Alda
Berichten: 968
Lid geworden op: 21-07-2011 09:01

Bericht door Alda » 23-02-2012 21:56

Zoo Willy mooi gezegd! En dat ze dan dat berichtje van FB haalt vind ik echt zoo niet netjes.
het is inderdaad de LL soap.
Heb niet eens de moeite genomen om te gaan kijken vandaag nadat ik vanmorgen nog geen nieuwe les had.
Genoeg op FB gezien wat het lesje dan zou moeten zijn..

toensie
Modje
Berichten: 1972
Lid geworden op: 23-07-2011 13:49

Bericht door toensie » 23-02-2012 22:02

Ik zie nu dat ze onder de onderste foto van les 23 heeft gezet *"I'm getting a little sad" Het sterretje verwijst naar de volgende zin: "Get ready for your grand finale*! Dus ze vindt het zelf ook!!!!! :shock: :lol:

Sandra
Berichten: 1798
Lid geworden op: 01-08-2011 22:12

Bericht door Sandra » 23-02-2012 22:30

toensie schreef:Ik zie nu dat ze onder de onderste foto van les 23 heeft gezet *"I'm getting a little sad" Het sterretje verwijst naar de volgende zin: "Get ready for your grand finale*! Dus ze vindt het zelf ook!!!!! :shock: :lol:
:P :P :P

Esther
Berichten: 71
Lid geworden op: 01-02-2012 14:03

Bericht door Esther » 24-02-2012 02:18

En toch blijft het bijzonder dat er ook veel mensen erg enthousiast zijn. Ik denk dat er veel mensen zoals ik veel nieuwe dingen zien maar vooral doen.
Jullie hebben waarschijnlijk gewoon teveel ervaring
:? :?

Wat ik snel goed vind is dat ze meteen een mail stuurt naar Willy. Raar vind ik dat de info van facebook wordt afgehaald. Het tast toch het gevoel aan dat het een forum is van en voor iedereen...
Ach, cultuurverschillen?

Ge esther (die weer lekker doorgaat met achtergronden maken en er ook plezier in heeft!)

toensie
Modje
Berichten: 1972
Lid geworden op: 23-07-2011 13:49

Bericht door toensie » 24-02-2012 07:47

Gelijk heb je hoor Esther, dat zal wel schelen. Alleen voor de meeste mensen die al even AJ-en zijn dit technieken die al wel bekend zijn. Het is ook wel erg leuk om te doen hoor, ik vind het schrijven en kliederen met verf ook leuk om te doen hoor, dus wat dat aangaat zijn de lessen ook wel leuk, maar het is gewoon niet wat wij ervan verwacht hadden en waarvoor wij kwamen. Dus daardoor stelt het ons wel erg teleur en als zij op een beetje normale manier gereageerd had, was het ook weer een ander verhaal geweest denk ik, maar door haar vreemde manier van reageren (misschien cultuurverschil) schiet het bij ons gewoon verkeerd. Als je in een winkel iets koopt wat tegenvalt en je gaat er zo mee om dat je zegt dat de klant dan pech heeft gehad en de beschrijving niet goed heeft gelezen, dan verlies je klanten. Ook al vind je zelf dat de klant geen gelijk heeft, dan nog moet je er serieus mee omgaan omdat de klant wel zorgt voor geld op je bank. Inmiddels doen velen van ons ook nog andere online workshops en dat is soms ook niet wat je ervan verwacht, maar als je het dan aangeeft wordt er serieus mee omgegaan en iets mee gedaan.

Sandra
Berichten: 1798
Lid geworden op: 01-08-2011 22:12

Bericht door Sandra » 24-02-2012 08:18

Absoluut hoor, Esther. Gewoon lekker de lessen volgen en er mee aan de gang gaan! Ieder heeft gewoon zo zijn smaak en technieken die hij/zij leuk vindt. En met de ene lerares klikt het wel en de manier waarop ze les geeft bevalt je en bij de andere weer helemaal niet.
Wij komen er nu gewoon achter dat Joanne net die ene lerares is die ons 'wat minder' ligt... :roll:
En natuurlijk halen we er ook echt wel onze leerpunten uit, zó ervaren zijn we echt niet. Al is een heleboel al wel bekend of ook zonder worskhop te bedenken..Het is alleen het geld voor de workshop niet waard. Nou ja, dat is dan maar 'jammer, maar helaas' in mijn geval!

Groetjes,
Sandra

Alda
Berichten: 968
Lid geworden op: 21-07-2011 09:01

Bericht door Alda » 24-02-2012 09:06

Ok, als ik de video van vandaag bekijk... leuke manier van een journal maken, daar krijg ik dan wel weer zin in. Jammer dat wij niet van dat leuke ducktape hebben hier. Maar eerlijk is eerlijk ziet er leuk uit.
Ook voor het eerst weer iets over letters, welliswaar de simpelste letter uit haar alfabet maar toch een letter.
Esther ik begrijp dat jij dit journal gaat maken, hoe ga jij de blz aan elkaar bevestigen?? Of heb jij wel ducktape kunnen scoren?

toensie
Modje
Berichten: 1972
Lid geworden op: 23-07-2011 13:49

Bericht door toensie » 24-02-2012 09:25

Deze les zag er idd wel leuk uit hoewel ik geen letters gezien heb hoor alda. ik heb van dat brede tape gezien bij v&d in diverse dessins zwart wit.

Sucha
Berichten: 858
Lid geworden op: 11-12-2011 19:37

Bericht door Sucha » 24-02-2012 09:26

Ook ik kan dit allemaal lezen en wil toch graag wat toevoegen, wat me opvalt aan het geheel is dat Joanne niet goed kan reflecteren en reageert zelfs wat manipulerend. Ze heeft alles met zorg en liefde vanuit haar ziel voorbereid en gemaakt. (ze is dus niet boos maar wel verdrietig over deze kritieken)En wel zo dat ze de cursist niet overvoert met informatie (wederom onderschatting). Al die materialen lessen zijn nodig omdat ook zij lange tijd heeft gedaan over de juiste materialenkeuze (projectie) Jullie gaan hier met haar niet uitkomen. Met haar lessen en cursusopbouw is immers niets mis, zo overtuigt ze ieder van jullie in de mail. Deze vrouw gaat hier helemaal niets mee doen en ziet het probleem van de "nederlandse dames" dus gewoonweg niet. Een heuse juf die het op haar juffenmanier wil doen, want zo is het goed voor je pfff jammer hoor
Hartelijke groet Sucha

blog: http://suchasinnervoice.blogspot.nl/

Alda
Berichten: 968
Lid geworden op: 21-07-2011 09:01

Bericht door Alda » 24-02-2012 11:14

toensie schreef:Deze les zag er idd wel leuk uit hoewel ik geen letters gezien heb hoor alda. ik heb van dat brede tape gezien bij v&d in diverse dessins zwart wit.
2e video, schrijft ze toch een paar simpele letters??
Zal eens bij de VenD kijken

Plaats reactie