OMG wat heb ik nu weer gedaan..........

Alles wat je kwijt wilt over het dagelijkse leven, kun je hier neerpennen.
sterjamie
Berichten: 1252
Lid geworden op: 18-07-2011 20:29

OMG wat heb ik nu weer gedaan..........

Bericht door sterjamie » 29-07-2011 19:04

ohh dames ik zou vandaag met de bus naar spanje gaan alleen.........kinderen zijn 3 weken naar hun vader....

Ik kon het niet vanmorgen, ik was zo verdrietig, dat ik het niet zag zitten om in die bus te stappen, en daar alleen naar toe te gaan.

Dus ben niet gegaan............

En nu weet ik het niet meer, had geen annuleringsverzekering....
ben nu aan het kijken om eventueel een ticket te nemen heen...

Pff kom er niet uit, ik ben zo down....

Kitty
Berichten: 1043
Lid geworden op: 24-07-2011 12:40

Bericht door Kitty » 29-07-2011 19:12

Lieve help, wat een actie :shock: Wel heel begrijpelijk hoor maar jemig, wat nu? Bij een annuleringsverzekering kan je volgens mij alleen terecht bij calamiteiten en dat is het voor jou misschien wel maar ze zullen er daar wel anders tegenaan kijken. Ik kan je geen goede raad geven ben ik bang maar ik begrijp je gevoelens wel. Ik wens je heel veel wijsheid...
groet, Kitty

toensie
Modje
Berichten: 1972
Lid geworden op: 23-07-2011 13:49

Bericht door toensie » 29-07-2011 19:31

Ach je, wat moeilijk zeg! Kan me voorstellen hoe je je moet voelen. Ik zou even contact opnemen met de touroperator en de situatie uitleggen, misschien komen ze dan nog met een andere optie. Ik zou als het kan wel gewoon gaan hoor, thuis zit je je alleen maar op te vreten, afleiding is op zo'n moment juist goed, hoe moeilijk dat ook lijkt.

Kitty
Berichten: 1043
Lid geworden op: 24-07-2011 12:40

Bericht door Kitty » 29-07-2011 19:49

Is het trouwens de eerste keer dat je je kindjes zo lang moet missen?
groet, Kitty

Elvy
Berichten: 933
Lid geworden op: 19-07-2011 10:53

Bericht door Elvy » 29-07-2011 19:59

Oef, een beetje impulsieve 'niet' actie zeg maar :shock:
Heb je iemand in de buurt tegen wie je even flink aan kunt jammeren? Dat lijkt me namelijk wel zo verstandig.

Je schrijft dat je er nu aan zit te denken om een ticket te nemen, je wil nu dus wél naar Spanje begrijp ik hieruit.
Dan contact opnemen met touroperator en kijken of je in een andere bus mee kan. (maar dan moet je wel heel zeker weten dat je in die bus wel stapt!)

Als je nog steeds niet zeker weet of je wel naar Spanje wil dan ben ik bang dat je je verlies moet nemen (zie het dan maar als leergeld) als je geen annuleringsverzekering hebt. Heb je wel een annuleringsverzekering dan overleg met je huisarts over je toestand en hem een brief laten schrijven tbv de verzekering.

Een warme digitale knuffel en ik hoop dat je eruit komt met jezelf :idea:
Je moet je niet laten storen door wie niet in je gelooft

http://elvy-tales.blogspot.com/

MariekeJ.
Berichten: 1119
Lid geworden op: 20-07-2011 18:41

Bericht door MariekeJ. » 29-07-2011 21:07

Oh, Ilse!!!! Ik vind dit zo erg om te lezen!!!! Ik kan me heel goed voorstellen dat je op zo'n moment te droevig bent om te gaan, omdat je je kindjes zo mist.

Hadden wij jou op dat moment maar gewoon een (lieve) schop onder je kont kunnen geven, want zo'n vakantie doet je absoluut goed!! Veel inspiratie, veel rust.
Ik vind het advies van Elvy wel goed, misschien vertrekt er een deze dagen nog een bus?

Sterkte!!!
Marieke Blokland (33), getrouwd met Floris (36), mama van dochter Mathilde (5), zoon Silvester (2) en zwarte kat Igor (1). In 2014 een trotse Lifebook2014 teacher!

Boja
Berichten: 320
Lid geworden op: 18-07-2011 22:39

Bericht door Boja » 30-07-2011 02:05

Och lieverd!! Ik snap wat je voelt...wat een *#*gevoel he? Het is iets waar je doorheen moet maarja, dat lukt niet altijd zo maar even. Zoals je weet ben ik zelf ook bezig mezelf te hervinden, dingen weer op nieuw aan te durven...en dat gaat niet van de ene op de andere dag. Ik trek me ook vaak op het laatste moment nog terug. Probeer even dapper te zijn en alsnog te gaan. Maar als het echt niet wil...nouja dan pech wat je geld betreft. Daar kom je wel weer overheen. Laat dan maar over je heen komen. Het belangrijkste is even dat jij je er goed bij voelt om te gaan!
Een dikke digitale knuffel van mij voor je, veel meer kan ik van hier ook niet doen maar wel naar je "luisteren". Zeg maar als ik iets voor je kan doen.....
Groetjes, Bonita

AssiCrafts
Berichten: 2142
Lid geworden op: 20-07-2011 21:23

Bericht door AssiCrafts » 30-07-2011 08:31

Wat naar voor je deze twee strijd. Thuis blijven of weggaan. Je kindjes missen doe je denk toch wel, en thuis alleen maar meer omdat alles aan ze doet denken. Lekker je art spulletjes mee en ga het maar van je af frübbelen op het warme strand ipv in het natte NL.
En inderdaad eerst even de touroperator bellen voordat je een duur ticket gaat kopen.
Heel veel strekte meis, hopelijk kom je eruit, hier nog een virtuele hug :D

sterjamie
Berichten: 1252
Lid geworden op: 18-07-2011 20:29

Bericht door sterjamie » 30-07-2011 13:17

dank je wel dames, maar ik weet het nog steeds niet, ik voel me zo rot, heb al 3 dagen niet gegeten en krijg het gevoel niet weg....

twijffel nog steeds om te gaan, het is allemaal zo dubbel, depressieve gevoelens komen weer naar boven van 3 jaar terug, en ik weet niet of ik met zo'n dip nu alleen in spanje moet gaan zitten...
miss heb ik er meer aan om mensen om me heen te hebben.
pff wat een dillema...

en ja van het geld ik jammer, maar daar ongelukkig gaan zitten...

Maar in ieder geval bedankt voor jullie reacties x

Boja
Berichten: 320
Lid geworden op: 18-07-2011 22:39

Bericht door Boja » 30-07-2011 14:04

He, jammer dat we nu zo ver van elkaar wonen.....Ilse, pas alsjeblieft goed op je zelf!!! Anders aan de bel trekken he, bij wie dan ook?!!
Dikke kus van mij XX
Groetjes, Bonita

Plaats reactie