Een zakje tijd....

Alles wat je kwijt wilt over het dagelijkse leven, kun je hier neerpennen.
Marleen
Berichten: 175
Lid geworden op: 13-08-2011 10:29

Een zakje tijd....

Bericht door Marleen » 18-10-2012 07:37

.... wie heeft dat voor mij???

Dag lieve meiden,
Moet even kwijt dat ik het jammer vind dat ik er niet zo vaak ben. Dat ligt niet aan jullie maar aan mijn thuisfront. Ik heb het zwaar met m'n zoon op het ogemblik(dubbel verstandelijk beperkt). Hij gaat niet zo lekker en hij ontneemt me m'n rust in m'n kop om creatief te zijn , dus heb ook weinig te melden of te laten zien.
Ik hoop dat ik wel lid mag blijven van dit forum want jullie geven mij stiekum toch wel inspiratie!(ik hoor het wel Anneke).
Komend weekend heb ik 2 dagen voor mezelf en ga ik met m'n vriendin Soraya aan de klieder in m'n nieuwe Dyan AJ.
Dus ik hoop dat ik dan weer wat meer input heb hier op het forum.

Tis aan de vroege kant maar toch vast fijn weekend allemaal!!
Groetjes Marleen ;-)
Afbeelding

Mazina
Berichten: 2100
Lid geworden op: 31-05-2012 08:19

Bericht door Mazina » 18-10-2012 09:14

Marleen, dat is heel erg zwaar, een kind met een dubbele verstandelijke beperking. Ik weet er een heel klein beetje van, want mijn zus werkt met mensen met een verstandelijke beperking, en de dochter van een goede vriendin van me is verstandelijk beperkt.

Allereerst: heel veel sterkte met de thuissituatie.

Het is jammer dat je geen rust in je koppie hebt voor je hobby's. Misschien kun je juist over je onrust artjournalen? Ik wens je in elk geval veel plezier als je met je vriendin aan de klieder slaat. :lol:
groeten van Mazina

Sandra
Berichten: 1798
Lid geworden op: 01-08-2011 22:12

Bericht door Sandra » 18-10-2012 10:10

Volgens mij hebben we dat allemaal wel...hoewel niet in vergelijkbare mate als ik jouw verhaal lees...dat we er even niet aan toekomen om lekker creatief bezig te zijn. Bij mij komt er ook nooit wat uit mijn vingers als ik geen rust in mijn kop heb... :roll:
Doe maar gewoon lekker rustig aan, zou ik zeggen. Volgens mij geldt er hier geen enkele verplichting om je elke keer maar weer te melden en input en inspiratie te leveren. Volgende keer is het misschien wel andersom en hebben wij andere dingen terwijl jij de ene na de andere creatie plaatst! :P

Sterkte met je zoon! Hoop voor je dat het snel weer in rustiger vaarwater komt bij je!

Groetjes,
Sandra

corrie
Berichten: 2362
Lid geworden op: 19-07-2011 10:06

Bericht door corrie » 18-10-2012 10:45

Sterkte Marleen en neem de tijd die je nodig hebt !!
Knutselgroetjes, Corrie

http://pinterest.com/corriesch/

annemiek
Berichten: 243
Lid geworden op: 06-03-2012 17:54

Bericht door annemiek » 18-10-2012 11:30

doe het rustig aan hoor, laatste wat je gezin nodig heeft is dat jij to much in je hoofd hebt, sterkte met je zoon en relax komend weekend!
Groetjes Annemiek

Margot
Berichten: 566
Lid geworden op: 18-07-2011 21:41

Bericht door Margot » 18-10-2012 11:39

Gelukkig komen na zware tijden met gehandicapten kinderen ook weer tijden dat het wat rustiger met ze gaat. Hou je daar aan vast en geniet van de kleine momentjes die je wel voor jezelf hebt!

En lekker met Saroya en je nieuwe AJ aan de slag klinkt ook fantastisch. Ik heb er mensen in zien werken afgelopen weekend en het is een fantastisch AJ, jammer dat het voor mij te groot is, ik werk liever kleiner.

Doe je Saroya de groeten van me en als ze m'n naam niet weet dan zeg maar diegene die al die prijzen won tijdens de fairy tale, dan weet ze meteen wie ik ben :lol:

Anijm
Berichten: 1245
Lid geworden op: 18-06-2012 10:33

Bericht door Anijm » 18-10-2012 17:34

Zo te lezen heb je thuis erg druk. Geniet van je weekend met vriendin, dan heb je daarna weer positieve energie voor je zoon en gezin.
Liefs, Melanie

Angie
Berichten: 989
Lid geworden op: 21-03-2012 11:47

Bericht door Angie » 18-10-2012 18:37

Alle begrip dat minder tijd hebt voor AJ en dit forum. Ga er lekker van genieten van je weekend en hoop dat je daarna wat meer uitgerust aandacht kan besteden aan je gezin......

Groetjes,
Anja

AnnekePP
Site Admin
Berichten: 3764
Lid geworden op: 17-07-2011 15:32

Bericht door AnnekePP » 18-10-2012 20:17

Vervelend dat het niet goed gaat met je zoon en jou.
Zoiets kan heel veel energie vreten.
Hopelijk breken er snel betere tijden aan.
Ik ken Soraya niet maar ik wil je wel veel plezier wensen.
En uiteraard kun je hier altijd binnen komen wandelen hoor. :wink:
KOMT TIJD, KOMT SCRAP!!!
Mijn Blog
Mijn Startpagina
Afbeelding

mariank
Berichten: 69
Lid geworden op: 30-08-2011 17:31

Bericht door mariank » 19-10-2012 08:51

Sterkte Marleen!!
Ik weet uit ervaring hoe het is, wij hebben een meervoudig gehandicapte zoon.

Plaats reactie