Workshop Life book

Alles wat je kwijt wilt over het dagelijkse leven, kun je hier neerpennen.
Plaats reactie
Lilian
Berichten: 63
Lid geworden op: 30-07-2012 21:01

Workshop Life book

Bericht door Lilian » 03-11-2012 19:41

Ik heb een vraagje over de workshop Life book.
Er is wel een ander topic hierover maar ik dacht dat mijn vraag hier wel op z'n plaats zo zijn. Zo niet dan ff verplaatsen Anneke.
Ik zou graag de workshop Life book willen volgen maar ik ken alleen maar deze workshop http://www.willowing.org/life-book-2013/.

Hebben we het dan over dezelfde workshop of bestaat er nog een andere workshop die Life book heet :?:
Als het deze workshop is zijn de extra workshops die je erbij kunt kopen zinvol of kan ik die beter niet erbij doen?
Prijs wordt daardoor ook iedere keer hoger maar als het zich loont dan is dat op zich niet zo erg.
Graag jullie tips en advies.
Groetjes Lilian

Sandra
Berichten: 1798
Lid geworden op: 01-08-2011 22:12

Bericht door Sandra » 03-11-2012 22:48

Ja, er is maar één Lifebook-workshop. Van Tamara Laporte.
Er is inderdaad hier een topic voor alle meiden die aan Lifebook 2012 meedoen...alleen die zijn niet allemaal heel fanatiek meer...waaronder ikzelf... :?
De line-up voor teachers bij Lifebook 2013 ziet er overigens goed uit.

Zelf heb ik toen de World of Whimsy extra erbij genomen. Anderen de Fabulous Faces bv. Beide workshops zijn mij eigenlijk nog beter bevallen als Lifebook zelf, hoewel ik uit Lifebook ook heel veel nuttige dingen al heb gehaald wat betreft technieken.

Wat mij betreft was het de prijs ook wel waard, ondanks dat ik nu al een paar maanden de lessen niet heb gedaan... :roll:

toensie
Modje
Berichten: 1972
Lid geworden op: 23-07-2011 13:49

Bericht door toensie » 04-11-2012 10:14

Persoonlijk vond ik de extra workshops juist weer niet zoveel toevoegen omdat ik vind dat haar technieken vaak op hetzelfde neerkomen en in lifebook behandeld ze een hele hoop van die technieken. Dat is ook een van de redenen dat ik nu niet mee ga doen, denk dat het weer veel van hetzelfde is als 2012 omdat ik dat nu ook al vind. Deze vond ik overigens ook zeker wel zeer de moeite waard. Heb er een hoop van geleerd en een hoop inspiratie opgedaan ook al ben ik al lang niet meer bij met de lessen.

Angie
Berichten: 989
Lid geworden op: 21-03-2012 11:47

Bericht door Angie » 04-11-2012 10:37

Ik ben enthousiast over Lifebook 2012, ik heb mij zelf aangemeld voor Lifebook 2013. Alhoewel ik de laatste maanden ook minder actief ben en ook de laatste paar opdrachten wat minder vind, vind ik het nog steeds leuk om te doen. Ook had ik de laatste maanden wat minder tijd i.v.m. verhuizing. Lifebook opdrachten doe je niet zomaar even tussendoor, mag je gerust een vrije middag aan besteden zonder dat je gestoord wordt.

De extra workshops is niet aan te bevelen, tijdens Lifebook krijg je toch verschillende technieken en opdrachten.

Gezien ik net was begonnen met art-journal heb ik met Lifebook echt veel geleerd, nog steeds, dus....................de moeite waard. :roll:
Ook de prijs vind ik redelijk.

Groetjes,
Anja

Lilian
Berichten: 63
Lid geworden op: 30-07-2012 21:01

Bericht door Lilian » 04-11-2012 10:38

@Sandra en Toensie: waarom lopen jullie achter met de lessen? Zijn ze niet leuk of is het te veel of duurt de workshop te lang? Daar ben ik wel erg benieuwd naar :shock:

@ Mazina: de workshop bij Marit wilde ik sowieso gaan doen...was erg leuk, ontspannend en leerzaam 8)
Groetjes Lilian

Sandra
Berichten: 1798
Lid geworden op: 01-08-2011 22:12

Bericht door Sandra » 04-11-2012 13:00

Wat mij betreft zaten er een paar lessen bij die niet leuk waren...en daarna was eigenlijk de motivatie een beetje weg om weer verder te gaan.
Ik kijk wel alle lessen, soms alleen het resultaat in het pdf-bestand. Als het me aanstaat doe ik er wat mee..of dat is de bedoeling...
Moet wel zeggen dat dat 'healing' gedoe wat er mee gepaard gaat me de laatste tijd net de juiste motivatie ontneemt om een les te doen. Soms heb ik gewoon geen zin daarin en kunnen eventuele nieuwe technieken me niet over de drempel krijgen.

Alda
Berichten: 968
Lid geworden op: 21-07-2011 09:01

Bericht door Alda » 05-11-2012 19:20

Ik ben heeel snel afgehaakt, het was me te veel werk, niet iets wat je even tussendoor doet.
Ook dat healing gedoe is niet echt mijn ding.
Maar ik kijk altijd naar de lessen en sommige sla ik ook op.
Volgend jaar doe ik niet meer mee.

sterjamie
Berichten: 1252
Lid geworden op: 18-07-2011 20:29

Bericht door sterjamie » 06-11-2012 18:14

ja ook ik heb het niet vol gehouden, maar zeker wel wat aan gehad. Ik heb gewoon de lessen die ik leuk vond eruit gehaald en de rest aan mij voorbij laten gaan. Wel heb ik alle lessen op mijn pc gezet, dus kan ik het altijd nog een keer opnieuw doen als ik daar zin in heb.

Zeker een aanrader ga ik 2013 doen? nee denk het niet.

Plaats reactie