Goedemorgen op woensdag 10 augustus!

Alles wat je kwijt wilt over het dagelijkse leven, kun je hier neerpennen.
Plaats reactie
MariekeJ.
Berichten: 1119
Lid geworden op: 20-07-2011 18:41

Goedemorgen op woensdag 10 augustus!

Bericht door MariekeJ. » 10-08-2011 09:46

Goedemorgen allen! Ik gooi er hier ook maar een goedemorgen berichtje tegen aan. Het is de laatste dagen weer een beetje stilletjes hier. Volgens mij is de helft op vakantie en de andere helft is verzopen in de hoeveelheid inspiratie, haha!

Maar aangezien ik hoogzwanger thuis zit en mijn kind vandaag bij het KDV is heb ik aaaaaalle tijd van de wereld. En ik heb zo'n zin om vandaag lekker te gaan journallen, voor mezelf! Ik was de afgelopen weken vooral met dingen voor de babykamer bezig geweest. Nu is moeders aan de beurt....

Iedereen een fijne dag!
Marieke Blokland (33), getrouwd met Floris (36), mama van dochter Mathilde (5), zoon Silvester (2) en zwarte kat Igor (1). In 2014 een trotse Lifebook2014 teacher!

AnnekePP
Site Admin
Berichten: 3764
Lid geworden op: 17-07-2011 15:32

Bericht door AnnekePP » 10-08-2011 10:44

Dat van die vakantie zou best wel eens kunnen kloppen Marieke.
Ik zie dat je vandaag nog precies een maand 'moet'.
Veel plezier verder met de babykamer en je 'vrijheid' vandaag. :wink:
KOMT TIJD, KOMT SCRAP!!!
Mijn Blog
Mijn Startpagina
Afbeelding

Alda
Berichten: 968
Lid geworden op: 21-07-2011 09:01

Bericht door Alda » 10-08-2011 10:55

Ik ben nog niet op vakantie, maar wel druk aan het voorbereiden. Kom niet aan AJ toe ivm vakantie van de kinderen.. Maar kijjk wel af en toe op het forum, dus kom maar op met je pagina's...

AssiCrafts
Berichten: 2142
Lid geworden op: 20-07-2011 21:23

Bericht door AssiCrafts » 10-08-2011 11:18

Goedemorgen!! Hier hele drukke dagen achter de rug met feestjes, mijn knul is nu gewoon 1 jaar en ik ben ook weer een jaartje ouder geworden. Biede gruwelijk verwend en mag nu al mijn verjaardagsgeld gaan uitgeven, en daar ben ik al goed mee op weg. Eindelijk de Big Shot gekocht en stansen van Tim Holtz. Nu is het normale leven weer begonnen, manlief weer aan het werk en m'n boeffie ligt nu even lekker te slapen... rust ;-)

Nog een maand en dat is de kleine er al weer. Voel je je nog goed of ben je er wel klaar mee?

corrie
Berichten: 2362
Lid geworden op: 19-07-2011 10:06

Bericht door corrie » 10-08-2011 11:46

Nog net goeiemorgen,
ben niet op vakantie, maar verzuip toch wel zowat in de hoeveelheid inspiratie :wink:
Fijn dat je een dag voor jezelf hebt, geniet ervan, zal in september wel anders zijn ! Wel genieten natuurlijk, maar weinig tijd voor jezelf...
Knutselgroetjes, Corrie

http://pinterest.com/corriesch/

Sandra
Berichten: 1798
Lid geworden op: 01-08-2011 22:12

Bericht door Sandra » 10-08-2011 12:03

Helaas..ook hier niet op vakantie! Maar zou er geen probleem mee hebben al mijn AJ spul en die bergen inspiratie opzij te zetten voor een weekje het land uit...ergens waar er zon, natuur en veel ruimte is...liefst een koel meertje om te zwemmen ook nog...(Hoor ik daar 'Ga naar Zweden!!' echoën??? :wink: of zijn dat mijn eigen gedachten... :roll: ) De muren komen een beetje op me af... :evil:
Manlief en zoonlief komen vandaag terug van een paar dagen Parijs. Eigenlijk zou opa met zoonlief gaan maar opa is vorige week door zijn rug gegaan en kon geen stap meer zetten...dus heeft mijn man zich maar 'opgeofferd'! 8)
Ben vandaag begonnen aan die enorme stapel strijkwas weg te werken....zucht...moet ik het ook maar niet anderhalve week :shock: :shock: laten liggen.... :oops:

Groetjes,
Sandra

toensie
Modje
Berichten: 1972
Lid geworden op: 23-07-2011 13:49

Bericht door toensie » 10-08-2011 12:16

Goede morgen, ook hier geen vakantie, wel jarig vandaag :lol: net als mijn vader, dus daar gaan we vanmiddag naar toe. Ik vond het de laatste dagen ook al stil hier.

ellie
Berichten: 1017
Lid geworden op: 18-07-2011 21:19

Bericht door ellie » 10-08-2011 12:27

op een paar daagjes weg hebben wij ook geen vakantie, we wilden een last minute boeken maar de bestemmingen die redelijk zijn geprijsd zijn is Griekenland en Turkije, en daar heb ik geen van beide zin in. Dus nu hopen we op het najaar een weekje weg te kunnen.
Maar een vraagje als iedereen zoveel inspiratie heeft, wilt iemand wat doneren... aan mij!
Groetjes Ellie

Elvy
Berichten: 933
Lid geworden op: 19-07-2011 10:53

Bericht door Elvy » 10-08-2011 20:36

Gefeliciteerd met je verjaardag Jose!
Hier is mijn eerste vakantieweek al halverwege, ik ben vandaag teruggekomen van een paar daagjes bezoek aan mijn moeder. Morgen ga ik naar het dierenasiel om te kijken of daar een leuke kat op me zit te wachten, dus ik ben benieuwd of ik de komende dagen nog aan journallen toekomn.

Ik heb gisteren wel een grote pot zwarte gesso gevonden voor nog geen 10 euro (wel grappig dat je naar het hoge noorden moet om daar tegenaan te lopen terwijl er in Den Haag ook genoeg teken- en schilderwinkels zijn :lol:

Misschien dat ik vanavond nog wat ga doen maar ik ben een beetje gaar van bijna 2,5 uur snelweg (rijden is niet mijn hobby)
Je moet je niet laten storen door wie niet in je gelooft

http://elvy-tales.blogspot.com/

creaholic
Berichten: 48
Lid geworden op: 17-08-2011 19:13

Bericht door creaholic » 18-08-2011 16:05

Ik ben er nog maar net dus je bericht had ik nog niet gelezen. hihi.

Je bent nu bijna 37 weken? Dan mag de kleine bijna komen. Spannend hoor. Voor mij is het alweer 6 maanden geleden bijna dat de tweede geboren is. Weet het nog als de dag van vandaag. Wat geweldig. Doe nu lekker nog de dingen die je wilt doen. Je hebt straks echt een heel stuk minder tijd. Met een peuter van 2 jaar en 3 maanden en een baby van nu bijna 6 maanden heb ik zo weinig tijd.

Geniet nog even lekker van de rust en je zwangere buikie.

Plaats reactie