Vroeger(uhh naja, vorig jaar tot 3 maanden terug)

Alles wat je kwijt wilt over het dagelijkse leven, kun je hier neerpennen.
Plaats reactie
maaike
Berichten: 97
Lid geworden op: 22-11-2012 10:50

Vroeger(uhh naja, vorig jaar tot 3 maanden terug)

Bericht door maaike » 02-12-2012 12:03

Was ik digitaal designer en maakte ik digitale scrapkits , die ik bij twee internationale digiscrapwinkels verkocht.
Maar omdat ik ME èn ADHD heb,(ja supercombie hè?) en mijn oudste zoon 17 is en met ADHD/ODD bijna niet te handelen is,
had ik geen puf meer om deadlines te halen en werd mijn creativiteit langzaam weggezogen omdat ik zoveel moest en niet meer aan mijn eigen ik toekwam.
Dus ben ik eind september gestopt. :( Mis het nog steeds en wilde eigenlijk in het nieuwe jaar de draad weer oppakken maar heb nog steeds niet het gevoel dat ik het aan kan.
Dankzij Art Journaling kom ik wel weer helemaal terug in mijn eigen creatieve proces,
en ben hard aan het overwegen het te gaan combineren, maar daar nog niet aan begonnen.
Onderhand heb ik nog wel een betaalde site en ben aan het overwegen mijn art journal avonturen erop te zetten,
of dat het beter is gewoon een nieuw blog te beginnen.
Anyway, ik wilde jullie een andere kant van me laten zien die ook belangrijk voor me is dus de link van mijn blog staat hieronder. Let niet op hoe stoffig hij is!
http://findyourblissdesigns.com/blog :wink:

Elvy
Berichten: 933
Lid geworden op: 19-07-2011 10:53

Bericht door Elvy » 02-12-2012 12:57

Dank voor het laten zien van die andere kant.
Ik kan me goed voorstellen dat zodra het 'moeten' de overhand krijgt dat dit ten koste gaat van je creativiteit.

Ik hoop voor je dat het journallen ervoor zorgt dat de lol weer helemaal terug komt en ik zou denk ik gewoon voortborduren op de oude site.
Je moet je niet laten storen door wie niet in je gelooft

http://elvy-tales.blogspot.com/

Mazina
Berichten: 2100
Lid geworden op: 31-05-2012 08:19

Bericht door Mazina » 02-12-2012 15:47

Zodra iets 'moeten' wordt, vreet het energie. Een juist keuze op dat moment. En je kunt altijd weer aan de slag gaan. Succes!

Ben even op je 'stoffige' site geweest. Ik zou in jouw geval een heel nieuw blog opzetten. (zegt iemand die geen blog heeft en er ook geen behoefte toe voelt.)
groeten van Mazina

AssiCrafts
Berichten: 2142
Lid geworden op: 20-07-2011 21:23

Bericht door AssiCrafts » 02-12-2012 16:14

Vervelend als je wil, maar niet kunt. Wel fijn dat het wel weer begint te prikkelen.

Maar kun je niet voor jezelf beginnen met scrapkits? Als je al even bezig bent, dan weten mensen je inmiddels wel te vinden. Zo heb je geen deadlines, alleen die je jezelf oplegt. Dmv een DT die op veel forums posten, krijg je mss ook weer nieuwe klanten. Het is maar een idee 8)

maaike
Berichten: 97
Lid geworden op: 22-11-2012 10:50

Bericht door maaike » 02-12-2012 16:37

AssiCrafts schreef:Vervelend als je wil, maar niet kunt. Wel fijn dat het wel weer begint te prikkelen.

Maar kun je niet voor jezelf beginnen met scrapkits? Als je al even bezig bent, dan weten mensen je inmiddels wel te vinden. Zo heb je geen deadlines, alleen die je jezelf oplegt. Dmv een DT die op veel forums posten, krijg je mss ook weer nieuwe klanten. Het is maar een idee 8)
Daar heb ik ook al aan zitten denken! Mijn ct is nog bij elkaar dus dat is handig!(bij digitaal is degene die de kits maakt de designer en die er wat mee maken het creative team)
Mijn site heeft ook zencard en degene die mijn site voor me gemaakt heeft kan zo een winkel voor me toevoegen dus wat dat betreft is "voor mezelf beginnen" zeker een optie, òf ik ga terug naar een van de twee winkels waar ik verkocht, zodat hun de administratieve rompslomp hebben en ook een hoop promotie voor me doen. Ben er nog niet uit! ;) Twee verschillende winkels zal ik in ieder geval niet meer aan beginnen! :roll: :wink:

AnnekePP
Site Admin
Berichten: 3764
Lid geworden op: 17-07-2011 15:32

Bericht door AnnekePP » 02-12-2012 17:21

Pff, wat knap dat je dit kunt zeg!
En idd een andere manier want de digiscrappers zitten er zeker op te wachten, lijkt me!
Veel suc6 ermee!
KOMT TIJD, KOMT SCRAP!!!
Mijn Blog
Mijn Startpagina
Afbeelding

Sandra
Berichten: 1798
Lid geworden op: 01-08-2011 22:12

Bericht door Sandra » 03-12-2012 10:08

Ik herken het wel van dat 'moeten'...zodra er bij mij een deadline in beeld komt en er een 'moet' aan vast zit, loopt al mijn creativiteit en energie weg.
Echt zinnig advies heb ik niet voor je...ik denk dat je zelf het beste weet wat te doen.
Ik heb in het verleden nog wel eens met digi-kits gewerkt en af en toe nog steeds. Heb even bij jouw kits gekeken. Erg mooi!!!!

Groetjes,
Sandra

maaike
Berichten: 97
Lid geworden op: 22-11-2012 10:50

Bericht door maaike » 06-12-2012 09:54

Anneke, er zijn heel veel digidesigners maar idd, heb wel naam gemaakt en weet dat er mensen zijn die wel blij zijn als ik weer terug kom!
Sandra wat leuk dat je ook wel eens digiscrapt!

Plaats reactie