druk druk

Alles wat je kwijt wilt over het dagelijkse leven, kun je hier neerpennen.
Plaats reactie
sterjamie
Berichten: 1252
Lid geworden op: 18-07-2011 20:29

druk druk

Bericht door sterjamie » 03-12-2012 12:51

ohhh dames, tis vreselijk!!! haha.
Ken je dat? dat je met 10 dingen tegelijk bezig bent en uiteindelijk toch niks doet............Nou in die modus zit ik, veel ideeën maar komt niets uit handen alleen van de bankrekening haha.
Daarom ben ik hier niet zo veel :oops:
maar goed die vibe komt wel weer, ik vind ook zoveel dingen leuk..........nu zitten mijn sieraden vooraan, komt iets heel leuks aan moet alleen de materialen uit amerika halen :twisted: om een tipje van de sluier te ..........het worden mixed media sieraden, ff een ander weg in en de buddha te rust zetten hihi. Tja en het schilderen en art journal..........dat trekt me even niet, maar ik blijf jullie volgen hoor! komt vanzelf wel weer wat langs.

Keep going ladies!!
X

Anijm
Berichten: 1245
Lid geworden op: 18-06-2012 10:33

Bericht door Anijm » 03-12-2012 15:32

Volgens mij hebben we daar allemaal wel eens last van. Geniet van de dingen die je op het moment doet.
Liefs, Melanie

annemiek
Berichten: 243
Lid geworden op: 06-03-2012 17:54

Bericht door annemiek » 03-12-2012 16:18

hahahahahaha ik zat net te denken; ff mijn hart leeggooien, maar je bent me voor ;-)

Ik word gek! Zoveel dingen die ik wil doen en uiteindelijk doe ik geen drol!
Heb al een minijournal gemaakt om a la Theesa aan de slag te gaan, heb journal van Dyan gekocht op Kreadoe maar nog niet eens aangeraakt, kwam gister op het geniale idee om een album te maken om elke dag iets positiefs in te zetten (en dat moet dat van het scrappapier anders komt dat verdorie nooit op), dan wil ik nog een "systeem" maken om mijn zoontje de dagen te leren, moet de uitnodigingen van mijn meiske haar 1e verjaardag maken, kerstmis al over 4 weken en dan is er ook nog iets als werken/huishouden/relatie

pfff dat het gauw 31 december is, dan is die €30 miljoen binnen en kan ik stoppen met werken :lol:
Groetjes Annemiek

sterjamie
Berichten: 1252
Lid geworden op: 18-07-2011 20:29

Bericht door sterjamie » 03-12-2012 18:08

haha ja Annemiek jij hebt het door............ik ga ook een lot halen :wink:

Angie
Berichten: 989
Lid geworden op: 21-03-2012 11:47

Bericht door Angie » 04-12-2012 07:39

Ja.....zeer herkenbaar :( Kopen, kopen en het ligt allemaal mooi in de kast, af te toe uit de kast halen van Oh ja, die nieuwe dylusions journal gaan starten, of de cursus Doll Dreams die ik allang binnen heb... :o
Net weer begonnen met zentangle......Lifebook nog wel actief....en ga zo maar door. Ja herkenbaar.....Nou met een kleiner winnaarslot ben ik ook super tevreden :shock:

Ben benieuwd naar je nieuwe sieraden lijn, zal jouw blog in de gaten houden, lekker veelzijdig....

Groetjes,
Anja

Sandra
Berichten: 1798
Lid geworden op: 01-08-2011 22:12

Bericht door Sandra » 04-12-2012 11:59

Hier nog zo eentje, Ilse!
Wellicht al op mijn blog gelezen...ik heb effe pauze genomen!
Heb ook zoveel dingen die ik wil doen, maar eerst zoveel dingen die ik moet doen...'Het leven' beukt momenteel op me in. Voel me net zo'n boksbal op een veer... :wink: Geen ernstige, grote dingen gelukkig maar genoeg om het spuugzat te zijn en te verlangen naar een winterslaap. Heerlijk pas in de lente weer wakker worden! :P
Heb mijn art journal al een paar weken niet aangeraakt. Is nog niet eerder zo lang geweest. :?
Ben nu volop aan het haken...toch maar wel. :lol: Heb in het verleden wel eens een en ander gehaakt maar toen lukte het niet. (Kleding en Amigurumi's). Nu ben ik begonnen met het haken van zgn. Granny Squares. En die lukken wel! De eerste kussenovertrek is af. Ben nu begonnen aan een sprei voor mijn jongste. Die heb ik volgend jaar een nieuwe kamer beloofd en ze wil een kamer in alle kleuren van de regenboog! Moet lukken!! :D

Kortom....Sterkte, Ilse en ook Annemiek en Anja! Nog een paar weken en dan een nieuw jaar en dus een nieuwe, frisse start! :D

Groetjes,
Sandra

sterjamie
Berichten: 1252
Lid geworden op: 18-07-2011 20:29

Bericht door sterjamie » 04-12-2012 23:10

haha nou sandra bij jou gaat het ook lekker al moet ik wel ff wennen dat jij zit te haken haha 8) een heel sprei haken :shock: dat is een werk!

Jij ook succes en we zit het allemaal wel weer verschijnen

toensie
Modje
Berichten: 1972
Lid geworden op: 23-07-2011 13:49

Bericht door toensie » 05-12-2012 07:50

Klinkt spannend, die sieraden Ilse. Ik ben hier zelg ook veel te weinig bezig moet ik zeggen hoor. Ondanks dat ik momenteel erg weinig werk, lijkt het wel of het drukker is dan ooit :oops: Ben ook nog met mijn opleiding bezig en met mijn oefenclienten voor de coaching, dan nog helpen op school enz. Altijd wel wat, maar ja, het houdt je van de straat :lol:

Mazina
Berichten: 2100
Lid geworden op: 31-05-2012 08:19

Bericht door Mazina » 05-12-2012 09:07

Het leven heeft inderdaad soms de neiging om het van je over te nemen. Je zit in een bepaalde modus en kan daar niet uit ontsnappen. Even pas op de plaats kan wonderen verrichten.
groeten van Mazina

maaike
Berichten: 97
Lid geworden op: 22-11-2012 10:50

Bericht door maaike » 06-12-2012 09:55

Zo bekent hè, soms maken al de ideeën die je hebt je al moe en al wil je veel, er komt niks uit! Ben heel benieuwd hoe je sieraden eruit gaan zien!!!!

Plaats reactie