Zo verschrikkelijk boos!

Alles wat je kwijt wilt over het dagelijkse leven, kun je hier neerpennen.
Mariska
Berichten: 457
Lid geworden op: 20-07-2011 19:01

Bericht door Mariska » 13-08-2011 12:34

wat erg zeg voor dat manneke. Wat een stelletje PIEP zijn het toch.
ik hoop dat er nog iets positiefs uit komt voor jullie, maar vaak zijn ze inderdaad allang gevlogen.
Groetjes Mariska

Madelief
Berichten: 270
Lid geworden op: 19-07-2011 14:01

Bericht door Madelief » 13-08-2011 15:59

Bah zeg, echt niet leuk!! Ellendig voor je zoon, dat hij zo moet ondervinden dat niet iedereeen te vertrouwen is en dat hij zijn zuurverdiende centjes kwijt is... en ellendig voor jou dat jij je spaargeld ook kwijt bent, al is dat natuurlijk erg lief van je! Ik hoop dat jullie er samen met de anderen iets van zullen horen...

poohscrap
Berichten: 102
Lid geworden op: 19-07-2011 11:04

Bericht door poohscrap » 13-08-2011 22:24

oh wat erg om te lezen die opichters moeten ze echt eens goed aanpakken..... je hoort het tegenwoordig veel te vaak dit soort dingen eigenlijk zouden alle internetwinkels een keuringsmerk moeten hebben zodat de klant zeker weet dat het betrouwbaar is. Heel heel erg sneu voor je zoont.

Wini
Berichten: 101
Lid geworden op: 21-07-2011 20:14

Bericht door Wini » 14-08-2011 08:51

Jeetje, wat naar om te lezen. Zeker voor zo'n jong jochie is dit heel erg vervelend.

Misschien handig om te kiezen voor een combinatie van incasso- en deurwaarderskantoor. Er zijn te veel en te gemakkelijk incassobureaus uit de grond gestampt zonder enige regels. Deurwaarderskantoren moeten zich aan de wet houden. Incassokantoren mogen bovendien alleen maar bellen en schrijven. Een deurwaarder mag gaan dagvaarden en na een vonnis ed ok beslag gaan leggen op bijna alle eigendommen of inkomsten.

Let wel, kosten komen voor jouw rekening zolang de vordering niet is voldaan door die oplichter.

Succes!!!

Sandra
Berichten: 1798
Lid geworden op: 01-08-2011 22:12

Bericht door Sandra » 14-08-2011 09:50

Wini schreef:Jeetje, wat naar om te lezen. Zeker voor zo'n jong jochie is dit heel erg vervelend.

Misschien handig om te kiezen voor een combinatie van incasso- en deurwaarderskantoor. Er zijn te veel en te gemakkelijk incassobureaus uit de grond gestampt zonder enige regels. Deurwaarderskantoren moeten zich aan de wet houden. Incassokantoren mogen bovendien alleen maar bellen en schrijven. Een deurwaarder mag gaan dagvaarden en na een vonnis ed ok beslag gaan leggen op bijna alle eigendommen of inkomsten.

Let wel, kosten komen voor jouw rekening zolang de vordering niet is voldaan door die oplichter.

Succes!!!
Bedankt voor deze info, dat scheelt me weer een hoop zoekwerk!
Ik vroeg me nl. ook al af of de kosten van een incassoburo voor mijn rekening kwamen als er niks te vorderen valt bij de oplichter...Ik vermoedde al van wel...Als particulier heb je dus niks aan zo'n incassoburo, da's wel duidelijk, of je moet heel veel geld kwijt zijn. Voor dit bedrag is het niet te moeite. Bovendien geloof ik er echt niet in dat deze man terug te vinden is...laat staan dat er iets te vorderen is..
Misschien als we met meerdere slachtoffers iets kunnen doen...maar ik blijf er een hard hoofd in hebben...zucht... :cry:

Groetjes,
Sandra

Boja
Berichten: 320
Lid geworden op: 18-07-2011 22:39

Bericht door Boja » 14-08-2011 11:57

Oh, wat balen...je bent niet alleen je geld kwijt maar ook een stuk vertrouwen...
Groetjes, Bonita

IndianSummer
Berichten: 178
Lid geworden op: 19-07-2011 14:18

Bericht door IndianSummer » 14-08-2011 15:05

:evil: :evil: :evil: wat een sukkels lopen er toch op deze wereld rond hé.

Wel heel lief dat je je eigen spaargeld (wat meestal ook zuurverdiend is) aanspreekt om je zoon toch de kans te geven zijn droom te kopen.

Plaats reactie