Paniek op eerste kerstdag ;-)

Alles wat je kwijt wilt over het dagelijkse leven, kun je hier neerpennen.
Elvy
Berichten: 933
Lid geworden op: 19-07-2011 10:53

Paniek op eerste kerstdag ;-)

Bericht door Elvy » 26-12-2012 19:49

Mijn familie weet al jaren dat ik niet gelukkig word van al die 'gezellige gezamenlijkheid' met kerst. Dus waar de meesten op eerste kerstdag niet de mogelijkheid hebben om in hun hobbyhok door te brengen in verband met familie aangelegenheden zit ik deze dagen zo'n beetje continue in mijn hobbyhok. Vooral sinds ik vorig jaar de blogparty van Marit heb ontdekt.

Alleen gistermiddag had ik dus grote paniek.....Mijn babywipes waren op!!!!!!!!!

Als een idioot heb ik alle kasten door lopen zoeken of ik misschien niet tóch nog ergens een vergeten pakje had liggen, maar nee hoor. Ik voelde me net een junk en moest vreselijk lachen om mezelf. Heb nog even overwogen om bij een vriendinnetje aan te kloppen die hier om de hoek woont :oops: maar uiteindelijk heb ik de lotiondoekjes om m'n gezicht schoon te maken er maar aan opgeofferd. (ik was wel ineens veel zuiniger met m'n lotiondoekjes, vreemd he )

Gelukkig was de supermarkt hier vanmiddag open en kon ik weer nieuwe voorraad inslaan. :D :oops:
Je moet je niet laten storen door wie niet in je gelooft

http://elvy-tales.blogspot.com/

Margot
Berichten: 566
Lid geworden op: 18-07-2011 21:41

Bericht door Margot » 26-12-2012 19:58

Als je nu een jonge moeder was, kon ik me je paniek voorstellen, maar je had gerust een pakje uit mijn voorraad mogen komen halen hoor! Was best gezellig geweest :wink:

annemiek
Berichten: 243
Lid geworden op: 06-03-2012 17:54

Bericht door annemiek » 26-12-2012 20:39

hahahahaha ik zie het al helemaal voor me!
Groetjes Annemiek

AnnekePP
Site Admin
Berichten: 3764
Lid geworden op: 17-07-2011 15:32

Bericht door AnnekePP » 26-12-2012 21:06

Oh, oh, oh.... whaahaaahaa!
Sorry maar ik moet er wel om lachen hoor.

Maarruh, ik kan het me wel voorstellen.
Ik vergeet weleens wat mee te nemen naar Duitsland
en dan voel ik me net zo! :evil: :(
KOMT TIJD, KOMT SCRAP!!!
Mijn Blog
Mijn Startpagina
Afbeelding

manna
Berichten: 640
Lid geworden op: 18-03-2012 17:18

Bericht door manna » 26-12-2012 21:18

Wat erg he' en je hebt natuurlijk ook helemaal niets in huis om dan wat anders te gaan doen natuurlijk!!!! Whahaha.
Wij doen ook niet aan kerst dus had ik ook lekker de tijd om te kliederen.
Had Zondag bij de Scrapheap stempels gekocht en die moesten natuurlijk meteen gebruikt worden.
Had nog een heel klein notitieboekje gevonden en ben daar in begonnen.
Ook weer eens heel wat anders dan op A4 of groter maar zeker niet minder leuk!!!
Groetjes Manna

corrie
Berichten: 2362
Lid geworden op: 19-07-2011 10:06

Bericht door corrie » 26-12-2012 21:39

Geweldig verhaal Elvy :D
Zou willen dat mijn schoonfamilie ook begrepen dat ik helemaal niets om die gezamelijke kerstdagen geef :evil:
Knutselgroetjes, Corrie

http://pinterest.com/corriesch/

Elvy
Berichten: 933
Lid geworden op: 19-07-2011 10:53

Bericht door Elvy » 26-12-2012 22:58

Corrie, schoonfamilie is voor mij de ultieme nachtmerrie, op een paar keer na begrepen het ook meestal niet. Alleen het idee van schoonfamilie en de bijbehorende verplichtingen is voor mij al een reden de eerstkomende 100 jaar niet aan een relatie te denken :wink:

Margot, volgens mij was jij vandaag bij je schoonmoeder, ik snap dat je graag afleiding door middel van mijn aanwezigheid had willen hebben :twisted:

Het ergste vond ik toch wel het besef dat ik zó verslaafd aan lotiondoekjes ben dat ik er zelfs m'n toch wel prijzige gezichtsdoekjes aan heb opgeofferd :oops:
Je moet je niet laten storen door wie niet in je gelooft

http://elvy-tales.blogspot.com/

Mazina
Berichten: 2100
Lid geworden op: 31-05-2012 08:19

Bericht door Mazina » 27-12-2012 09:03

Ik zorg er altijd voor dat er een reservepak ligt. :wink: :lol:
groeten van Mazina

Margot
Berichten: 566
Lid geworden op: 18-07-2011 21:41

Bericht door Margot » 27-12-2012 09:25

Elvy schreef:Margot, volgens mij was jij vandaag bij je schoonmoeder, ik snap dat je graag afleiding door middel van mijn aanwezigheid had willen hebben :twisted:
Tegen die tijd dat jij hier was, hadden wij ons al lang van die verplichting ontdaan, we hebben 's middags gezellig met zijn viertjes gekookt!

Elvy
Berichten: 933
Lid geworden op: 19-07-2011 10:53

Bericht door Elvy » 27-12-2012 09:35

Margot schreef:
Elvy schreef:Margot, volgens mij was jij vandaag bij je schoonmoeder, ik snap dat je graag afleiding door middel van mijn aanwezigheid had willen hebben :twisted:
Tegen die tijd dat jij hier was, hadden wij ons al lang van die verplichting ontdaan, we hebben 's middags gezellig met zijn viertjes gekookt!
O gelukkig maar, ik dacht dat je hele tweede kerstdag gezellig moest zitten zijn :lol:
Als ik dat geweten had was ik natuurlijk bij jou babywipes komen lenen :idea:
Je moet je niet laten storen door wie niet in je gelooft

http://elvy-tales.blogspot.com/

Plaats reactie