Nieuwe energie!

Alles wat je kwijt wilt over het dagelijkse leven, kun je hier neerpennen.
Plaats reactie
Marit
Berichten: 741
Lid geworden op: 28-08-2011 11:30

Nieuwe energie!

Bericht door Marit » 11-02-2013 12:39

Hallo, hallo... ik ben er weer! Na ruim 3 weken niet bloggen en amper op Internet geweest te zijn, ben ik vandaag weer zichtbaar online gegaan. Tijd om me weer eens te laten horen op mijn blog en diverse forums... Ik heb de afgelopen weken heel veel tijd in mijn 'studio' doorgebracht (ik vind 'studio' of 'atelier' nog steeds een groot woord om te gebruiken, ik zeg liever 'boven' of 'op zolder', dat klinkt niet zo intimiderend...)

Maar hoe je het ook noemt, ik ben al wel goed gewend om daar te werken en het is heerlijk om al mijn spullen om me heen te hebben. Ik kan lang niet alles in één keer laten zien, maar zal in ieder geval wat 'Chronicles' pagina's showen in het art journal topic.

Verder is de online workshop "Mixed Emotions" (die ik samen met Michelle LaPoint-Rydell geef) gestart en het is weer een heerlijke, enthousiaste groep die druk aan de slag is gegaan met de opdrachten. Altijd fijn!

OK, dat was het wel weer voor nu... OH, ik zag dat er een aantal nieuwe dames zich hebben aangemeld bij dit forum. WELKOM ALLEMAAL!!!

Mazina
Berichten: 2100
Lid geworden op: 31-05-2012 08:19

Bericht door Mazina » 11-02-2013 15:10

Ha ha, omdat ik Mixed Media volg, had ik je niet gemist. :lol: 8)
groeten van Mazina

Plaats reactie