Hoeveel geld geven jullie per maand uit aan art-journal

Alles wat je kwijt wilt over het dagelijkse leven, kun je hier neerpennen.
ellie
Berichten: 1017
Lid geworden op: 18-07-2011 21:19

Bericht door ellie » 11-05-2013 22:55

wauw wilma dat zijn mooie stempels!
Groetjes Ellie

Wilma
Berichten: 521
Lid geworden op: 31-03-2012 08:00

Bericht door Wilma » 12-05-2013 08:00

corrie schreef:
Wilma schreef:Ja ik ga erheen lijkt me erg gezellig.
Breng je dan ook wat zelfgemaakte stempels mee ?
Ja zal wat meenemen.
Groetjes Wilma
Mijn blog is:http://wilmagravemaker.wordpress.com/

corrie
Berichten: 2362
Lid geworden op: 19-07-2011 10:06

Bericht door corrie » 12-05-2013 10:09

Wilma schreef:
corrie schreef:
Wilma schreef:Ja ik ga erheen lijkt me erg gezellig.
Breng je dan ook wat zelfgemaakte stempels mee ?
Ja zal wat meenemen.
Leuk, dan breng ik de mijne ook mee :D
Knutselgroetjes, Corrie

http://pinterest.com/corriesch/

Me-Bear
Berichten: 186
Lid geworden op: 13-09-2012 22:30

Bericht door Me-Bear » 15-05-2013 22:40

Gave stempels, Wilma! Vooral die onderste vind ik erg mooi gelukt. Leuke hobby hè? Ik vind stempels maken echt een hobby op zich. en die kan je dan weer perfect met AJ'en of scrappen combineren.

Leuk onderwerp dit trouwens :D

Mijn uitgaven zijn heel wisselend. Door ziekte en opname, ben ik meer dan een jaar nauwelijks aan scrappen toe gekomen. Toen heb ik voor mezelf bepaald dat als er geen materiaal gebruikt ging worden, er ook geen materiaal gekocht "mocht" worden (kan ook niet zeggen dat ik spijt heb dat ik iets niet gekocht heb in die tijd). Maar inmiddels ben ik m'n schade wel aardig aan het inhalen geloof ik hahaha.... Moet nog steeds wel goed op mijn uitgaven letten en dat maakt dat ik wel behoorlijk bewust ben van wat ik koop (ik herken die afweging van de gelli plate...). Als ik iets bestel, probeer ik altijd een tijd een wenslijstje bij te houden voor mezelf, zodat ik, als ik bestel, voor zoveel geld heb dat ik geen verzendkosten hoef te betalen. (hé, een postpakketje is toevallig wel een flesje Dylusions of een Distress stempelkussen). Dat de Pipoos weinig bijzonders meer verkoopt de laatste tijd, is heel gunstig voor mijn portemonnee. Weer een impuls minder. Ik bestel een aantal keer per jaar voor 50 euro (of soms iets meer) en ben laatst voor het eerst sinds tijden weer eens naar een creabeurs geweest (veel van hetzelfde dus dat scheelde ook weer plus dat ik specifiek een paar dingen zocht die niemand bij zich had....) Inmiddels heb ik m'n "basis" voorraad voor AJ wel aardig compleet, dus heb op het moment ook niet zoveel behoefte om dingen te kopen.

Maaike, een vriendin had bij de Action inderdaad een aantal keer een paar miskopen met canvas doeken, dus daar koop ik ze nooit, maar ik moet zeggen dat ik bij de Xenos altijd wel redelijke kwaliteit voor m'n geld heb. Bij de art supply zal de kwaliteit vast stukken hoger liggen, maar het zou ook een schande zijn als dat niet zo was, voor de prijs die je daar betaalt :D
Afbeelding

Plaats reactie