Online workshops hoe snel gaat dat?

Alles wat je kwijt wilt over het dagelijkse leven, kun je hier neerpennen.
Indian's Life
Berichten: 70
Lid geworden op: 28-04-2013 18:15

Bericht door Indian's Life » 11-05-2013 11:49

Ik ben net begonnen met de Art, Hart and Healing online workshop via Willowing haar website.
en moet zeggen die gaat rustig genoeg.
Omdat het een langlopende is...kan ik zo vaak terug kijken als ik nodig heb. dus dat zal ook een hoop schelen.

Zodra mijn eerste pagina ervan af is ga ik hem meteen posten hier op het forum hoor!
Dank jullie allemaals nogmaals voor de hulp. :D
Liefs Marloes
mijn blog: http://indians-life-blog.blogspot.nl/
Mijn youtube kanaal: IndianSummerArt

Me-Bear
Berichten: 186
Lid geworden op: 13-09-2012 22:30

Bericht door Me-Bear » 15-05-2013 22:11

Ik heb één keer een life workshop gedaan bij een scrapwinkel en toen dacht ik: dit doe ik nooit meer. Het was scrappen of m'n leven ervan af hing hahaha.... Ik ben ook erg traag (behalve met praten hihihi). Heb twee workshops van Marit gevolgd. De tweede loopt nog. Tijdens de tweede workshop ben ik meteen tegen het grote voordeel van online workshops aangelopen. Nog voor de worskhop begon, werd ik opgenomen. Opname duurde langer dan gepland. Daarna was ik nog geen week thuis of ik werd weer opgenomen en wéér langer dan gepland. Al met al heb ik pas de eerste les af :roll: Het enige wat erg jammer is, is dat ik geen contact heb met mijn mede cursisten. Dat vond ik tijdens de eerste workshop juist zo leuk. Maar goed, er blijven nog vele plekken over om mijn werkstukken te delen (hier bijvoorbeeld :D) en ik ben dus blij dat ik de worshop in mijn eigen tempo in kan halen. Overigens liep ik bij de eerste workshop al snel achter omdat ik 2 lessen per week gewoon niet haalde met mijn tempo. Ook daar maakte dat niks uit. Plan nu even geen workshoppen meer, zodat ik eerst netjes af kan maken waar ik aan begonnen ben. Maar heb stiekem wel al een wensenlijstje liggen... :wink:

Goed dat je de workshop bent aangegaan. En fijn dat het tempo sowieso niet zo hoog ligt. Ben erg benieuwd naar je resultaten. Een workshop van Willowing staat ook zeker op mijn wenslijstje :D
Afbeelding

Tjad
Berichten: 118
Lid geworden op: 14-01-2013 20:15

Bericht door Tjad » 06-06-2013 20:32

ik heb ook net de workshop gedaan van Marit Let it Loose erg leuk om te doen,
(Monica jou heb ik daar ook gezien )
nu ben ik begonnen met de zomerkamp van Marit en daar kan je de hele zomer over doen.
groetjes Tjad

cleverdoggie
Berichten: 108
Lid geworden op: 22-07-2011 18:41

Bericht door cleverdoggie » 08-06-2013 12:44

Ik had graag de zomerkamp van Marit gedaan, maar helaas met mijn man in het ziekenhuis (ligt er al een maand) heb ik er gewoon weg geen tijd voor. Misschien dat ik later in kan springen maar ben er bang voor. En dan vind ik het zonde.

Tjad
Berichten: 118
Lid geworden op: 14-01-2013 20:15

Bericht door Tjad » 08-06-2013 17:37

cleverdoggie schreef:Ik had graag de zomerkamp van Marit gedaan, maar helaas met mijn man in het ziekenhuis (ligt er al een maand) heb ik er gewoon weg geen tijd voor. Misschien dat ik later in kan springen maar ben er bang voor. En dan vind ik het zonde.
beterschap met je man, maar je kan de bestanden ook downloaden hoor ,voor later.
groetjes Tjad

Plaats reactie