Hoeveel verschillende kleuren verf hebben jullie?

Alles wat je kwijt wilt over het dagelijkse leven, kun je hier neerpennen.
Angie
Berichten: 989
Lid geworden op: 21-03-2012 11:47

Bericht door Angie » 13-09-2013 07:04

Ja, het merk ARA acrylverf is beter betaalbaar dan de Golden Heavy Body acrylverf.

Met mijn schilderlessen ben ik in overweging om over te stappen naar de ARA., vooral jij Marieke ook hier tevreden over bent, (ik hou er ook nl. van als de verf een beetje vloeibaarbaarder is) :wink:
En een paar favorieten van Golden Fluid......

Mijn schilderdocent gebruikt ook het merk ARA en is er ook super tevreden over, als ik kijk naar haar schilderijen, prachtig.


Groetjes,
Anja :wink:

MariekeJ.
Berichten: 1119
Lid geworden op: 20-07-2011 18:41

Bericht door MariekeJ. » 13-09-2013 07:41

I love Ara! Ara is ooit speciaal ontwikkeld voor kunstacademie studenten aan de Rietveld Academy. De meeste studieverf is niet zo goed van pigmenten, maar deze is echt verbluffend mooi en lichtecht. (Ik zou eigenlijk ARA-promoter moet worden haha!)

Maar tegelijk ben ik ook weer de eerste die zegt dat echt élk merk goed is, als je er maar plezier mee hebt. Soms hangt er een sfeertje alsof je werk niet goed genoeg zou zijn als je geen professionele merken gebruikt. Met Talens Amsterdam kun je natuurlijk evengoed een meesterwerk maken! :)
Marieke Blokland (33), getrouwd met Floris (36), mama van dochter Mathilde (5), zoon Silvester (2) en zwarte kat Igor (1). In 2014 een trotse Lifebook2014 teacher!

Plaats reactie