Zetti

Alles wat je kwijt wilt over het dagelijkse leven, kun je hier neerpennen.
Sandra
Berichten: 1798
Lid geworden op: 01-08-2011 22:12

Bericht door Sandra » 03-10-2013 22:23

Ja, ik vind Zetti ook helemaal leuk! Al probeer ik zelf zoveel mogelijk uit tijdschriften te halen...denk dat mijn oorspronkelijke Zetti-inspiratie wat veranderd is daardoor...

Wellicht kan je eens bij Crowabout Studio kijken. Deze dame verkoopt veel digitale collagesheets via Deviant Scrap, waar ze trouwens nog meer leuks verkopen op dat gebied... :P

Dit is de link naar haar blog: http://crowabout.blogspot.nl/

Groetjes,
Sandra

hinkeltje
Berichten: 157
Lid geworden op: 24-06-2012 20:48

Bericht door hinkeltje » 04-10-2013 08:36

Dank je wel voor de link Sandra.
Ik ben ook allerlei tijdschriften aan het doorkijken voor bruikbaar spul.
Maar merk dat het met armen en benen toch wel heel lastig wordt.
Maar verder heb ik ondertussen een hele collectie jurkjes, broeken, bikini's en badpakken. Lol.
Denk er aan om ze in te gaan scannen zodat ik ze later eventueel nog kan uitprinten.
Groetjes
Hinke

Marit
Berichten: 741
Lid geworden op: 28-08-2011 11:30

Bericht door Marit » 04-10-2013 10:32

Zetti (of Zettiology) is een stijl die bedacht is door Teesha Moore en haar man Tracy. Er is geen echte definitie, maar er zijn officieel wel wat gemeenschappelijke kenmerken zoals 'statische' (emotieloze) gezichten, gestreepte benen (die horen er echt een beetje bij!) 'vormen' als lichaam (b.v. driehoeken), het gebruik van heldere/felle kleuren, gevonden afbeeldingen die verknipt & gebruikt worden als ledematen en vaak hebben 'zetties' punthoeden op.

De meeste art journalers kennen Teesha Moore, maar voor alle 'nieuwelingen' hier: Teesha is zo'n beetje de 'grootste en bekendste' art journaler ter wereld... ;)

Hier is de link naar het blog nog maar eens: http://teeshascircus.blogspot.nl/

hinkeltje
Berichten: 157
Lid geworden op: 24-06-2012 20:48

Bericht door hinkeltje » 04-10-2013 10:53

Dank je wel voor de uitleg en de link Marit.
Als je me kwijt bent dan weet je waar ik zit :oops:
Groetjes
Hinke

Mazina
Berichten: 2100
Lid geworden op: 31-05-2012 08:19

Bericht door Mazina » 04-10-2013 16:05

Ik doe niet aan pinterest, maar heb zetti art even gegoogled. Kende het al, maar wist niet dat het zo heette. :wink:
Vind het een leuke, vrolijke stijl.
groeten van Mazina

manna
Berichten: 640
Lid geworden op: 18-03-2012 17:18

Bericht door manna » 04-10-2013 21:39

manna schreef:Hier op dit forum werkt een dame in deze steil, ik kan het zo gauw niet vinden en weet haar naam even niet. Ik denk als ik op art journal ga googlen ik haar tegenkom.
En ik moet aan Ilse Hobbelen denken.
Ja jij was het Sandra, fijn om weer wat van je te zien!!!
Groetjes Manna

hinkeltje
Berichten: 157
Lid geworden op: 24-06-2012 20:48

Bericht door hinkeltje » 04-10-2013 21:58

Mazina schreef:Ik doe niet aan pinterest, maar heb zetti art even gegoogled. Kende het al, maar wist niet dat het zo heette. :wink:
Vind het een leuke, vrolijke stijl.
Leuk dat je het via Google hebt opgezocht.
Volgens mij kun je toch ook zonder Pinterest account de Pinterest boards van een ander zien? Of moet je dan wel eerst aangemeld zijn bij Pinterest? Ik weet het eigenlijk niet :oops:
Groetjes
Hinke

Plaats reactie