Hoofd dat overloopt met.........

Alles wat je kwijt wilt over het dagelijkse leven, kun je hier neerpennen.
manna
Berichten: 640
Lid geworden op: 18-03-2012 17:18

Hoofd dat overloopt met.........

Bericht door manna » 18-10-2013 20:53

Oh ik heb zoveel ideeen in mijn hoofd zitten alleen kom ik er niet aan toe om het allemaal uit te voeren.
Ik wil zelf stempels maken van gummen, wil mijn Gelli-Plate gebruiken en van het papier een mooi journal maken en daar op verder stempelen en doodlen en tekenen.
Ik wil mijn Hot Pot weer eens gebruiken om mooie dingen mee te maken en die met mixed media gebruiken.
Lekker kliederen in mijn journals.
Ik loop al weet ik niet hoe lang met al die dingen in mijn hoofd.
Ondertussen ben ik aan het stempelen en zeker met iets bezig dus het is niet dat ik niets doe. Maar al die ideeen he' :lol:

Hebben jullie dat toevallig ook?? Daar ben ik wel benieuwd naar.
Groetjes Manna

corrie
Berichten: 2362
Lid geworden op: 19-07-2011 10:06

Bericht door corrie » 18-10-2013 21:30

Soms heb ik dit inderdaad ook...Moet ook niet teveel op internet of Pinterest zitten kijken, dan krijg ik daar vaak last van :oops: Ook kan ik er soms 's nachts niet van slapen, dan pak ik een papiertje ,schrijf de inspiratie op en dan kan ik weer slapen :lol:
Dus nu de pc uit......................
Knutselgroetjes, Corrie

http://pinterest.com/corriesch/

manna
Berichten: 640
Lid geworden op: 18-03-2012 17:18

Bericht door manna » 18-10-2013 22:45

Corrie, daar begin ik vaak niet eens om op Interrnet of Pinterest te kijken.
Rol,dan van het 1 in het ander en voor ik het weet is de avond voorbij.
Soms geen probleem maar vaak zonde van mijn tijd vind ik. Kom toch meestal bij hetzelfde uit :)
Groetjes Manna

Angie
Berichten: 989
Lid geworden op: 21-03-2012 11:47

Bericht door Angie » 19-10-2013 09:13

Oh ja, zeker herkenbaar, niet teveel op internet kijken met zoveel ideeën en inspiratie. Ook mijn hoofd loopt dan over. Voor mij werkt het om workshops te volgen, gestructureerd elke week of 2 weken een les (lifebook).
En tijdelijk niet meer surfen op internet, totdat je weer in de verleiding komt
lol: en ook weer in de verleiding komt om ook weer nieuw materiaal aan te schaffen poehhh.....en wij hebben al zoveel.

M.b.t. uitvoering.....oh ja :idea: het lijkt wel of ik eerst een drempel overheen moet....laatst met aquarelpotloden aan de slag gegaan, weken en nog eens weken voordat ik hiermee aan de slag ga, zoveel ideeën en inspiratie, weet niet waar ik mee moet beginnen.....eerst aanschaffen natuurlijk, welke van het vele aanbod...... :roll: mijn hoofd maakt overuren......dan nog een mooie etui waar ik 120 stuks kan opbergen (jaja, via Engeland besteld)
Daar kan ik lange verhalen over schrijven, hahahaha......

Gr. Anja

AssiCrafts
Berichten: 2142
Lid geworden op: 20-07-2011 21:23

Bericht door AssiCrafts » 19-10-2013 12:02

Ja zeker, daar heb ik ook "last" van. Opschrijven of plaatsjes bewaren in een inspiratie map werkt bij mij ook. Dan kan ik het los laten. En misschien aan één project te gelijk werken.
Wat maken we het ons toch zwaar met deze geweldige hobby :wink:

corrie
Berichten: 2362
Lid geworden op: 19-07-2011 10:06

Bericht door corrie » 19-10-2013 12:35

AssiCrafts schreef:Ja zeker, daar heb ik ook "last" van. Opschrijven of plaatsjes bewaren in een inspiratie map werkt bij mij ook. Dan kan ik het los laten. En misschien aan één project te gelijk werken.
Wat maken we het ons toch zwaar met deze geweldige hobby :wink:
:lol: :lol: :lol:
Knutselgroetjes, Corrie

http://pinterest.com/corriesch/

sterjamie
Berichten: 1252
Lid geworden op: 18-07-2011 20:29

Bericht door sterjamie » 19-10-2013 13:40

jaaaaaaaaaaaaa daar hebben wel ook last van!! in al die chaos probeer ik dan toch altijd 1 ding te kiezen waar ik mee aan de gang ga.

Beter 1 ding goed doen en met je gevoel erbij, dan alles tegelijk en overlopen ( wat een wijsheid haha)

manna
Berichten: 640
Lid geworden op: 18-03-2012 17:18

Bericht door manna » 19-10-2013 13:49

Dat is een goed idee, Astrid om een inspiratiemap te hebben!

Ik ben wel in verschillende journals bezig maar nooit tegelijk. Ik houd het soms ook heel eenvoudig, geeft ook rust.
Groetjes Manna

AssiCrafts
Berichten: 2142
Lid geworden op: 20-07-2011 21:23

Bericht door AssiCrafts » 19-10-2013 17:35

Die inspiratie map is gewoon op m'n computer hoor, kun je ook Pintrest voor gebruiken.

AnnekePP
Site Admin
Berichten: 3764
Lid geworden op: 17-07-2011 15:32

Bericht door AnnekePP » 22-10-2013 12:03

Oooooh, dát komt me zo bekend voor!!!
Ik word gek van mezelf van alle ideeën.
Erger is nog, dat ik vaak dingen niet afmaak daardoor.
Wat moet je met zo iemand!!! :roll:
KOMT TIJD, KOMT SCRAP!!!
Mijn Blog
Mijn Startpagina
Afbeelding

Plaats reactie