Top 2000: 2012 ~ Marit ~ Dag 5

Veel AJs n.a.v. De Top 2000.
Hier kun je ze plaatsen.
Plaats reactie
Marit
Berichten: 741
Lid geworden op: 28-08-2011 11:30

Top 2000: 2012 ~ Marit ~ Dag 5

Bericht door Marit » 04-01-2013 12:37

Paul Simon – 50 Ways To Leave Your Lover

Afbeelding

Vrienden kwamen nogal eens bij mij als zich problemen in hun relatie voordeden. Ik luisterde naar de verhalen, hun gezanik en gezever vaak, en probeerde mee te denken en raad te geven. Aan iedere relatie moet gewerkt worden en je kunt er uren over praten maar uiteindelijk, als alles geprobeert en gedaan en besproken is, was mijn antwoord op den duur ‘The answer easy, if you take it logically’ – Just hop on the bus, Gus / Don't need to discuss much / Just drop of the key, Lee / And get yourself free
Hard, maar waar.

Carpenters – Top Of The World

Afbeelding

In de jaren negentig ging ik met een vriendengroepje op dansles. Eerst danste ik met S. – twee meter lang en birkenstocks maat 46. Ik had vaak blauwe tenen en de slappe lach. Na een jaartje had iedereen het wel gehad met dansen, behalve ik. Ik strikte K. waarmee ik vervolgens nog jaren danste. Die ene avond in de week vrij van man en kind was me dierbaar en we dansten goed samen, K. en ik. “Top of the World” was mijn favoriete ‘foxtrot liedje’

jellina
Berichten: 721
Lid geworden op: 02-10-2012 19:25

Bericht door jellina » 05-01-2013 19:21

De bovenste is briljant uitgebeeld!
De tweede is een ontzettend mooi sfeerplaatje,
mooi dat de tekst er wel is maar meer op de achtergrond.
groetjes Jellina

corrie
Berichten: 2362
Lid geworden op: 19-07-2011 10:06

Bericht door corrie » 29-12-2013 18:31

Bovenste pagina heb je erg leuk in beeld uitgewerkt en de onderste vind ik qua kleur erg geslaagd.....zie nu dat ie van de vorige top2000 is :lol:
Knutselgroetjes, Corrie

http://pinterest.com/corriesch/

Plaats reactie