Ik ga op vakantie en neem mee.....

Hier kun je info kwijt en vinden over AJ en MM
Margot
Berichten: 566
Lid geworden op: 18-07-2011 21:41

Ik ga op vakantie en neem mee.....

Bericht door Margot » 23-07-2011 21:47

Volgende week vertrekken we met de caravan op vakantie. Uiteraard kan dus niet alles mee.

Wat zouden jullie meenemen als je niet meer dan een curverkrat aan ruimte hebt??????

Elvy
Berichten: 933
Lid geworden op: 19-07-2011 10:53

Bericht door Elvy » 23-07-2011 22:04

potlood, gum, Stiften, verf, een schaar, lijm en je AJ.
Tijdschriften en kranten heb je vast op je vakantiebestemming wel dus daarmee heb je al afbeeldingen en letters bij de hand.
Als je plek hebt ook nog een 'inspiratieboekje' inpakken, daar kun je ideetjes die bij je opkomen in opschrijven die je dan later thuis kunt uitwerken.

Veel plezier!
Je moet je niet laten storen door wie niet in je gelooft

http://elvy-tales.blogspot.com/

Boja
Berichten: 320
Lid geworden op: 18-07-2011 22:39

Bericht door Boja » 23-07-2011 22:07

Ligt er aan wat voor vakantie je houdt... Ik heb tot nu toe alleen maar actieve vakanties gehad, ik bedoel op onderzoek naar natuur, mooie architectuur en cultuur. De camping of het hotelletje was dan alleen maar onze verblijfplaats. Als ik veel op de camping zou blijven...dan nam ik mijn schriften mee, lijm schaar, wat verf, gesso, markers en een aantal tijdschriften (die je desnoods eerst kunt lezen) En ik zou denk ik mijn borduren meenemen.
In het buitenland tijdschriften kopen is ook leuk denk ik.
Groetjes, Bonita

Tessa
Berichten: 1249
Lid geworden op: 21-07-2011 22:40

Bericht door Tessa » 23-07-2011 22:10

een heel curverkrat... ooooh dat wordt een makkie!! Vaak toen ik nog in de nachtdienst zat, en werkelijk waar mijn tijd zat te verknutselen, nam ik maar 1 tasje mee :lol: en dan nog had ik altijd te veel! Kwestie van handig inpakken!

blikjes potloden, pastelkrijt, etui met fineliners en ander schrijfgerei (neem stapelbare etuitjes en bakjes)
Lijm, uiteraard je AJ's...
penselen, met de pastelkrijt kun je niet alleen tekenen, maar ook verven. Of neem een handig onderweg setje waterverf. Als je acrylverf wilt meenemen, neem kleine tubbetjes.
Neem van die bewaarmappen waar je véél papier in kan stouwen (en eventueel knipsels)
Er is altijd plek voor een paar (clear)stempels, en wat distress en staz-on inkt. Babydoekjes prop je gewoon tussen je kleren, die tellen niet :wink: (weer 20 cm2 over voor een set alfabet stempels)
Voor allerlei losse frutsels, lintjes, bloemetjes enz kun je zo;n handige bak van bijvoorbeeld ikea met van die vakken meenemen: kun je altijd wel ergens wegstoppen (onderin de tas van je man, die neemt toch maar een halve tas kleding mee waarschijnlijk, dus die mist die ruimte toch niet hahahahaha)

Kortom: ik zou stiekum smokkelen met de bergruimte hahahaha
en toevallig de kinderen hele mooie nieuwe stiften of krijtes kado doen die jij vast mag lenen :wink:

Ik ben wel benieuwd naar een foto van je bak... en hoe je op vakantie zit te knutselen :D

Ik ga dezelfde uitdaging aan over een paar weekjes, ook ik neem knutselspullen mee op vakantie... maar ik ben óók heel benieuwd waar ik mee thuis kom :wink: wat op vakantie wordt er natuurlijk genoeg verzameld.... :lol: :lol: :lol:

ik zou geen gesso meenemen, maar zorgen dat er genoeg achtergrondjes in mijn AJ zitten waar ik mee verder kan :wink:

Wini
Berichten: 101
Lid geworden op: 21-07-2011 20:14

Bericht door Wini » 23-07-2011 22:20

Een hele curverbox zal het niet worden, het moet namelijk wel passen tussen alle tassen, buggy en slaapzakjes.

Ik zou denk ik correspondentiekaarten, magnoliastempels, distressinkt, de craft scrubbie, derwent potloden en post-its meenemen.Oh, en misschien ook nog wat zwarte fineliners en dan de Magnolia's wat bijtekenen. Kijken wat dat voor effect geeft.

AssiCrafts
Berichten: 2142
Lid geworden op: 20-07-2011 21:23

Bericht door AssiCrafts » 24-07-2011 00:12

Ik heb er ook al over nagedacht wat ik mee zou nemen, maar dat zal heel wat minder zijn dan een curvebak. Ik zou mijn waterverf meenemen en color wash, stencils, penselen, zwarte en witte pen, lijm, schaar, tape en wat stempelafdrukjes. Het leuke is natuurlijk om knipsels van je vakantiebestemming te gebruiken.

Alda
Berichten: 968
Lid geworden op: 21-07-2011 09:01

Bericht door Alda » 24-07-2011 00:34

Ik kan niet kiezen wat ik meeneem..... to be continued.....

sterjamie
Berichten: 1252
Lid geworden op: 18-07-2011 20:29

Bericht door sterjamie » 24-07-2011 01:20

haha ik ook zit in dubio, volgende week naar spanje en mijn art-journal gaat mee!! niet dat ik bezig ben wat ik aan kleren mee ga nemen, neeee tuurlijk niet ik denk aan verf, papier, lijm haha.

Wat ik gedaan heb (ik kan namelijk geen kratje mee nemen) Ik heb een toilettas gekocht (etos) met een ophang haakje, die kan je helemaal open vouwen en zitten ritjes in (beetje vaag?) nou ik neem mee...
mijn neocolors (gelijk verf) kwastje wat ik kan vullen met water, klein potje mod podge, mijn sharpie stiften + zwart en wit, schaar, potlood, gum, miss nog mijn inktense blocks... ohwja mijn art journal natuurlijk, maar welke :roll:

MariekeJ.
Berichten: 1119
Lid geworden op: 20-07-2011 18:41

Bericht door MariekeJ. » 24-07-2011 13:42

Ik had bij me....


- Art journals
- Potlood
- fineliners
- Lijm
- Schaartje
- tekenblok
- copic markers
- zwarte stempelinkt

Met de copics kon ik evt. op het tekenblok leuke patroontjes krassen en weer uitknippen. Heb je toch nog wat 'dessinpapier'. Ook tekende ik daar figuurtjes op om uit te knippen en in de journals te plakken.
Marieke Blokland (33), getrouwd met Floris (36), mama van dochter Mathilde (5), zoon Silvester (2) en zwarte kat Igor (1). In 2014 een trotse Lifebook2014 teacher!

toensie
Modje
Berichten: 1972
Lid geworden op: 23-07-2011 13:49

Bericht door toensie » 24-07-2011 14:18

Zeer zeker dan mijn Copics en toebehoren, en als dat krat dan toch vol mag, dan ook een lading papier/ snijmesjes/ lineaal enz. Dat was tot nu toe tenminste wat ik mee zou nemen. Nu ik al die art-journals hier heb gezien, ben ik bang dat als de tijd het toe laat, ik er weer een nieuwe verslaving bij ga krijgen :oops: . Dan zou mijn lading wel eens kunnen gaan veranderen, maar mijn copics zullen er zeker wel bij blijven hoor :lol:

Plaats reactie