Tijdschriften

Hier kun je info kwijt en vinden over AJ en MM
Margot
Berichten: 566
Lid geworden op: 18-07-2011 21:41

Bericht door Margot » 30-07-2011 22:36

Het weer is goed, de wijn ook, en de rest ook, dus we vermaken ons uitstekend!

Boja
Berichten: 320
Lid geworden op: 18-07-2011 22:39

Bericht door Boja » 30-07-2011 23:10

Goed zo, lekker genieten!!
Groetjes, Bonita

MariekeJ.
Berichten: 1119
Lid geworden op: 20-07-2011 18:41

Bericht door MariekeJ. » 30-07-2011 23:46

Somsersetstudio brengt een serie tijdschriften uit met verschillende handwerk / hobby / kunst thema's waaronder ddn mixed media thema.

http://www.somersetstudio.com/
Je moet dan het tijdschrift "summerset studio gallery" hebben

http://de-craftorij.nl/ verkoopt ze. http://www.artjourney.nl/ ook
Marieke Blokland (33), getrouwd met Floris (36), mama van dochter Mathilde (5), zoon Silvester (2) en zwarte kat Igor (1). In 2014 een trotse Lifebook2014 teacher!

MariekeJ.
Berichten: 1119
Lid geworden op: 20-07-2011 18:41

Re: Tijdschriften

Bericht door MariekeJ. » 30-07-2011 23:47

toensie schreef:Weten jullie of er in nl. ook tijdschriften bekend zijn op het gebied van art journaling/ mm? Lijkt me wel leuk, staan ook vaak werkbeschrijvingen bij enz. Ik kwam op internet alleen het magazine Art Journaling tegen, maar weet niet of deze in nl. ook te koop is.
Dit is ook een special van Somerset studio, trouwens. Misschien kun je het nog ergens nabestellen?
Marieke Blokland (33), getrouwd met Floris (36), mama van dochter Mathilde (5), zoon Silvester (2) en zwarte kat Igor (1). In 2014 een trotse Lifebook2014 teacher!

Boja
Berichten: 320
Lid geworden op: 18-07-2011 22:39

Bericht door Boja » 31-07-2011 03:09

Dank je wel voor de tip, heb 2 verschillende besteld: Studio juli/aug 2011 en Gallery summer '11
Ik ben benieuwd....
Groetjes, Bonita

Sandra
Berichten: 1798
Lid geworden op: 01-08-2011 22:12

Re: Tijdschriften

Bericht door Sandra » 01-08-2011 23:13

MariekeJ. schreef:
toensie schreef:Weten jullie of er in nl. ook tijdschriften bekend zijn op het gebied van art journaling/ mm? Lijkt me wel leuk, staan ook vaak werkbeschrijvingen bij enz. Ik kwam op internet alleen het magazine Art Journaling tegen, maar weet niet of deze in nl. ook te koop is.
Dit is ook een special van Somerset studio, trouwens. Misschien kun je het nog ergens nabestellen?
Ik heb de Art Journaling Summer 2011 via De Craftorij besteld. Geweldig tijdschrift, hoewel me nog iets te weinig over daadwerkelijk gebruikte technieken wordt gesproken. Wel erg inspirerend! Ik hoef 'm maar door te bladeren of ik heb alweer de neiging om naar mijn art journal te rennen! :wink:
Deze Art Journaling komt twee keer per jaar uit, in januari en in juli. Je kan je bij De Craftorij op een reserveringslijst laten zetten. Dan houden ze hier rekening mee tijdens hun bestelling want ze zijn nogal snel uitverkocht en dan ben je altijd zeker van een exemplaar.
Je krijgt vanzelf een factuur van hun en na betaling sturen ze je exemplaar toe...en dat hebben ze de laatste keer bij mij super snel gedaan!

Groetjes,
Sandra

Boja
Berichten: 320
Lid geworden op: 18-07-2011 22:39

Re: Tijdschriften

Bericht door Boja » 02-08-2011 01:04

Sandra schreef:
MariekeJ. schreef:
toensie schreef:Weten jullie of er in nl. ook tijdschriften bekend zijn op het gebied van art journaling/ mm? Lijkt me wel leuk, staan ook vaak werkbeschrijvingen bij enz. Ik kwam op internet alleen het magazine Art Journaling tegen, maar weet niet of deze in nl. ook te koop is.
Dit is ook een special van Somerset studio, trouwens. Misschien kun je het nog ergens nabestellen?
Ik heb de Art Journaling Summer 2011 via De Craftorij besteld. Geweldig tijdschrift, hoewel me nog iets te weinig over daadwerkelijk gebruikte technieken wordt gesproken. Wel erg inspirerend! Ik hoef 'm maar door te bladeren of ik heb alweer de neiging om naar mijn art journal te rennen! :wink:
Deze Art Journaling komt twee keer per jaar uit, in januari en in juli. Je kan je bij De Craftorij op een reserveringslijst laten zetten. Dan houden ze hier rekening mee tijdens hun bestelling want ze zijn nogal snel uitverkocht en dan ben je altijd zeker van een exemplaar.
Je krijgt vanzelf een factuur van hun en na betaling sturen ze je exemplaar toe...en dat hebben ze de laatste keer bij mij super snel gedaan!

Groetjes,
Sandra
Alhoewel op hun site nog niet was aangegeven, was de somerset al uitverkocht.
Heb gevraagd of ze (2 verschillende) voor mij reserveren, dat willen ze idd.
Groetjes, Bonita

toensie
Modje
Berichten: 1972
Lid geworden op: 23-07-2011 13:49

Bericht door toensie » 02-08-2011 07:32

Goede tip, ga dat binnenkort ook maar eens doen.

mariekeooak
Berichten: 79
Lid geworden op: 16-08-2011 19:40

Bericht door mariekeooak » 18-08-2011 20:01

er is wel nog een amerikaans magazine cloth paper scissors daar ben ik lid van maar dat gaat over mixed media en niet alleen over art journaling. Wel een erg leuk blad maar heel gevarieerd daar moet je maar net van houden.

Sandra
Berichten: 1798
Lid geworden op: 01-08-2011 22:12

Bericht door Sandra » 18-08-2011 20:40

mariekeooak schreef:er is wel nog een amerikaans magazine cloth paper scissors daar ben ik lid van maar dat gaat over mixed media en niet alleen over art journaling. Wel een erg leuk blad maar heel gevarieerd daar moet je maar net van houden.
Ik krijg al een tijdje de mails van Cloth Paper Scissors..pfoe, allemaal erg commercieel! Af en toe staat er wel wat leuks tussen en de free downloads lees ik vaak ook wel, maar ik heb nog niet de neiging gehad ervoor te willen betalen.
Je hebt wel gelijk dat het aanbod wel gevarieerd is qua projecten op allerlei gebieden van mixed media! Wat dat betreft haal ik daar nog wel wat inspiratie uit...ik wil altijd alles proberen :oops: :?

Groetjes,
Sandra

Plaats reactie