Herkennen jullie dit nu ook??

Hier kun je info kwijt en vinden over AJ en MM
Tessa
Berichten: 1249
Lid geworden op: 21-07-2011 22:40

Herkennen jullie dit nu ook??

Bericht door Tessa » 24-08-2011 00:48

De tafel was vanmorgen helemaal netjes... leeg en opgeruimd. Ik pakte mijn journal om alleen eventjes erin te TEKENEN... even 1 pagina een ideetje uitwerken wat in mijn hoofd zat.

Uiteindelijk nu aan het eind van de dag ligt mij tafel vól materialen, kwasten, verf en andere rommel: één grote choas.
Ik heb weer eens kris kras door mijn journals heen zitten werken heb echt veel gedaan en... ben doodop :wink: op een of andere manier heb ik zó hard gewerkt (als ik zo bezig ben zit ik werkelijk IN mijn boekjes en kan de wereld om mij heen instorten, en raak ik alle besef van tijd en werkelijkheid kwijt) en blijkbaar zoveel gevoel en emotie verwerkt (terwijl ik eigenlijk alleen achtergronden en dingetjes aan pagina's heb zitten toevoegen en oké 1 pagina gemaakt) dat ik nu helemaal uitgeput en leeg ben, maar ik voel me zó fijn.

En als ik dan kijk naar de bende die ik gemaakt heb tijdens het spelen, moet ik wel eens denken aan als ik zelf wel eens loop te mopperen op de kinderen (en dan met name de jongste).... ja maar mama dat heb ík niet gedaan... dat gebeurde gewoon :wink:
Gosh.... van wie zou ze dát nou hebben :D :D :D

AnnekePP
Site Admin
Berichten: 3764
Lid geworden op: 17-07-2011 15:32

Bericht door AnnekePP » 24-08-2011 06:37

Hihihi, ligt bij jou alleen de tafel maar vol???
Dan doe je het keurig netjes hoor!
Hier moet je af en toe spitsroede lopen. :oops:
En zitten is er ook niet meer bij. :wink:
KOMT TIJD, KOMT SCRAP!!!
Mijn Blog
Mijn Startpagina
Afbeelding

AssiCrafts
Berichten: 2142
Lid geworden op: 20-07-2011 21:23

Bericht door AssiCrafts » 24-08-2011 07:52

Jaaaa... heel herkenbaar :oops: Al heb ik sinds kort een groter bureau, dus ik heb meer ruimte om troep op te maken, maar ook deze komt vol hoor. Als ik mijn pagina klaar vind dan word ik ook wakker zeg maar :roll:

Margot
Berichten: 566
Lid geworden op: 18-07-2011 21:41

Bericht door Margot » 24-08-2011 08:26

Ik denk altijd dat ik veel makkelijker werk als ik alles netjes terug leg zodat ik alles ook weer snel kan vinden.

Helaas hou ik dat nooit meer dan 5 minuten vol en dan ligt alles weer door elkaar en kan ik dus weer niets vinden :wink:

Tessa
Berichten: 1249
Lid geworden op: 21-07-2011 22:40

Bericht door Tessa » 24-08-2011 08:48

gosh anneneke nu je het zegt... (ik heb gisteren natuurlijk niet meer opgeruimd, 't was zó laat :lol: ) op de grond staan ook ineens dozen met spullen, en de stoelen rond de tafel liggen ook vol whahaha, kortom, de complete aanbouw (daar werk is aan mijn AJ) is een bende....heerlijk om weer thuis te zijn na de vakantie :lol:

AnnekePP
Site Admin
Berichten: 3764
Lid geworden op: 17-07-2011 15:32

Bericht door AnnekePP » 24-08-2011 10:03

Tessa schreef:gosh anneneke nu je het zegt... (ik heb gisteren natuurlijk niet meer opgeruimd, 't was zó laat :lol: ) op de grond staan ook ineens dozen met spullen, en de stoelen rond de tafel liggen ook vol whahaha, kortom, de complete aanbouw (daar werk is aan mijn AJ) is een bende....heerlijk om weer thuis te zijn na de vakantie :lol:

Whaaahaahaahaa :lol: :lol: :lol:
KOMT TIJD, KOMT SCRAP!!!
Mijn Blog
Mijn Startpagina
Afbeelding

Sandra
Berichten: 1798
Lid geworden op: 01-08-2011 22:12

Bericht door Sandra » 24-08-2011 11:25

Pfoe, ik wou dat ik dat zo kon! Voor mij dus niet herkenbaar!
Ik ben van mezelf reuze gestructureerd en georganiseerd en dat heb ik zelfs tijdens het art journalen :roll: . Het gebeurt me regelmatig dat ik mijn verf al allemaal teruggedaan heb in hun mandje en dan op het laatst ze er toch weer bij moet pakken omdat ik nog wat vergeten was of zo...Chaos en ik gaan gewoon niet samen! Terwijl er iets ligt te drogen ruim ik alvast wat op en zo...ipv aan een andere pagina te werken... :evil:
Misschien dat ik dat de komende weken wat meer kan..rommel maken..aangezien mijn jongste dochter nu ook op school zit. Dan heb ik dus geen handjes tussendoor die overal aan zitten en een stemmetje dat roept: mama, ik ook doen!! 8)

Groetjes,
Sandra

AnnekePP
Site Admin
Berichten: 3764
Lid geworden op: 17-07-2011 15:32

Bericht door AnnekePP » 24-08-2011 12:04

Sandra schreef:Pfoe, ik wou dat ik dat zo kon! Voor mij dus niet herkenbaar!
Ik ben van mezelf reuze gestructureerd en georganiseerd en dat heb ik zelfs tijdens het art journalen :roll: . Het gebeurt me regelmatig dat ik mijn verf al allemaal teruggedaan heb in hun mandje en dan op het laatst ze er toch weer bij moet pakken omdat ik nog wat vergeten was of zo...Chaos en ik gaan gewoon niet samen! Terwijl er iets ligt te drogen ruim ik alvast wat op en zo...ipv aan een andere pagina te werken... :evil:
Misschien dat ik dat de komende weken wat meer kan..rommel maken..aangezien mijn jongste dochter nu ook op school zit. Dan heb ik dus geen handjes tussendoor die overal aan zitten en een stemmetje dat roept: mama, ik ook doen!! 8)

Groetjes,
Sandra
Jeetje, wees blij!!! :roll: :wink:
KOMT TIJD, KOMT SCRAP!!!
Mijn Blog
Mijn Startpagina
Afbeelding

Mariska
Berichten: 457
Lid geworden op: 20-07-2011 19:01

Bericht door Mariska » 24-08-2011 12:22

ja heel herkenbaar hahahah
ook ik heb altijd een grote puinzooi om me heen liggen alles is zoek
maar wat het ergste van alles is, en ik schaam me echt dood, dat op woensdag ons zoontje altijd een kwartier eerder vrij is dan de rest van de week
en ja hoor in m'n AJ vanmorgen helemaal geen besef dat er meer is dan mijn geklieder, belt een moeder op om kwart voor 12 (dus nu net een half uur geleden) of er iets is gebeurd want mijn pikkie staat in de stroomende regen te wachten :oops: :oops: :oops: :oops:
nou dat noem ik nu het toppunt van hoe erg kan je zijn
Groetjes Mariska

AnnekePP
Site Admin
Berichten: 3764
Lid geworden op: 17-07-2011 15:32

Bericht door AnnekePP » 24-08-2011 12:41

Oeioei! :shock: :wink:

Ik heb een iPhone (maar het zal met andere phones ook wel kunnen),
en daar zet ik altijd een wekker in
voor de tijden die ik absoluut niet mag vergeten.
Misschien een tip? :idea:
KOMT TIJD, KOMT SCRAP!!!
Mijn Blog
Mijn Startpagina
Afbeelding

Plaats reactie