Welke zwarte pen...

Welke materialen heb je nodig?
ellie
Berichten: 1017
Lid geworden op: 18-07-2011 21:19

Bericht door ellie » 30-12-2011 13:58

ik heb verleden jaar in Duitsland ( daar hebben ze trouwens hele grote kantoor/ hobbyzaken) een Faber Castell gekocht en die beval me prima!
En achterstevoren ,ondersteboven en binnenstebuiten ga ik maar niet uitproberen!!!!
:lol:
Groetjes Ellie

Elvy
Berichten: 933
Lid geworden op: 19-07-2011 10:53

Bericht door Elvy » 30-12-2011 16:11

Margot schreef:Heb je het werkelijk geprobeerd dan Elvy????
ja :oops:
Je moet je niet laten storen door wie niet in je gelooft

http://elvy-tales.blogspot.com/

Elvy
Berichten: 933
Lid geworden op: 19-07-2011 10:53

Bericht door Elvy » 30-12-2011 16:16

AnnekePP schreef:
Elvy schreef:
AnnekePP schreef:[...........]Of zeg ik nu iets geks? :oops:
Ja :lol: (probeer het zelf maar eens), dat is nog moeiliker dan in spiegelschrift schrijven.
Ik kan ondersteboven netter schrijven dan normaal!
Ik doe het vaak in de klas als ik een kind iets verbeter...
In spiegelbeeld schrijven kan ik ook prima;
in de lucht iets voordoen in de klas doe ik ook vaak, in spiegelbeeld dus.

Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik er uuuuren op geoefend heb. :wink: :wink: :wink:
Aha, maar als je iets verbetert dan heb je dus al een voorbeeld. Als ik eerst met potlood schrijf kan ik daarna perfect met pen er ondersteboven overheen realiseer ik me :oops: Maar of het dan iets uitmaakt op het gebied van niet met je schrijfhand over de natte inkt heengaan vraag ik me af :?

Omdat ik als kind zo ontzettend graag met vulpen wilde schrijven heb ik van alles geprobeerd, van rechts naar links, ondersteboven etc. etc. Uiteindelijk bleek m'n hand in een hele stomme kronkel houden en het papier schuin de enige werkbare optie.
Je moet je niet laten storen door wie niet in je gelooft

http://elvy-tales.blogspot.com/

Margot
Berichten: 566
Lid geworden op: 18-07-2011 21:41

Bericht door Margot » 30-12-2011 16:35

Mijn man is ook links en die legt zijn papier helemaal schuin voor zich en schrijft dan van beneden naar boven!

AnnekePP
Site Admin
Berichten: 3764
Lid geworden op: 17-07-2011 15:32

Bericht door AnnekePP » 30-12-2011 17:33

Elvy schreef:
AnnekePP schreef:
Elvy schreef: Ja :lol: (probeer het zelf maar eens), dat is nog moeiliker dan in spiegelschrift schrijven.
Ik kan ondersteboven netter schrijven dan normaal!
Ik doe het vaak in de klas als ik een kind iets verbeter...
In spiegelbeeld schrijven kan ik ook prima;
in de lucht iets voordoen in de klas doe ik ook vaak, in spiegelbeeld dus.

Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik er uuuuren op geoefend heb. :wink: :wink: :wink:
Aha, maar als je iets verbetert dan heb je dus al een voorbeeld. Als ik eerst met potlood schrijf kan ik daarna perfect met pen er ondersteboven overheen realiseer ik me :oops: Maar of het dan iets uitmaakt op het gebied van niet met je schrijfhand over de natte inkt heengaan vraag ik me af :?

Omdat ik als kind zo ontzettend graag met vulpen wilde schrijven heb ik van alles geprobeerd, van rechts naar links, ondersteboven etc. etc. Uiteindelijk bleek m'n hand in een hele stomme kronkel houden en het papier schuin de enige werkbare optie.
Nee hoor, ik heb dan meestal geen voorbeeld.
Ik kan prima ondersteboven en in spiegelbeeld schrijven.
Het maakt niet uit wat!!! :wink:
Tja sommige mensen hebben hobby's... :roll: :wink:
KOMT TIJD, KOMT SCRAP!!!
Mijn Blog
Mijn Startpagina
Afbeelding

Plaats reactie