Life Book Ilse

Laat hier je werk zien van de cursus Lifebook.
sterjamie
Berichten: 1252
Lid geworden op: 18-07-2011 20:29

Life Book Ilse

Bericht door sterjamie » 07-01-2012 18:14

Nou hier komt ie dan........ik vond het een hele bevalling haha, van de schrik een slok van mijn verfwater genomen ipv mijn drinken haha, moet nog wel wennen aan het de zelfprojectie met de woorden etc, maar wel eens goed om te doen.

Ik ben best tevreden over het resultaat.....
Afbeelding

Les 3, nou ik vond dit echt een vette drempel om aan te beginnen, ik heb nog nooit een heel lijf getekend omdat heb bij mij of bezemstelen waren, ijslollie stokjes, of braad worsten......
Had gisteren zoiets van ja daagg heb ik net dat hele lijft getekend, moet ik het weer uitgummen omdat er kleding overheen moet haha.
Maar ik wilde deze les toch proberen, en ben er met flink wat gummen uit gekomen (pagina is zowat helemaal gevlekt en grijs). Ik kon niet veel godinnen vinden dus heb ik het maar zo uitgebeeld.....

Oja ff snel de opdracht, je moest een Full Body tekenen, met als onderwerp je donkere en lichte kant of zoiets :wink:

Afbeelding

OMG wat heb ik zitten foeteren zeg!! en nu nog.......ben al vanaf vanmiddag bezig, die transfer ging niet echt lekker hij blijft papier afgeven zeg maar van die rolletjes
Nou ik heb mijn ogen denk ik wel 40x opnieuw gedaan en het gaat alleen maar om het witte stipje op de een of andere manier heb ik het idee dat ik scheel kijk........Miss is dat ook wel zo hahaha en kom ik er nu pas achter? 8)
verder had ik het haar gedaan......tja da ga ik dan niet meer met verf overheen dus met mijn spectrum noir (markers gedaan) maar ik had teveel haar gemaakt.........daar weer met gesso overheen bleef de kleur er doorheen komen uiteinderlijk na tig lagen niet meer, maar is niks meer van mijn patroon papier te zien haha. uiteindelijk vond ik het niet leuk om mezelf te schilderen haha veel te kieskeurig benne ikkuh

Nou dit is m dan geworden met moeite haha

Afbeelding

Ohw ja dit was mijn transfer
Afbeelding

Oke dan hier les............ehh weet ik veel de collage van Tam in ieder geval
De voor foto
Afbeelding
en de na foto
Afbeelding

Het was echt leuk om te doen

enehh goed bezig geweest hihi dus hier ook de les van Mystele, die was moeilijk! Ik had de neiging om het toch telkens mooi te willen maken, terwijl ik nu echt gewoon wilde schilderen zonder na te denken.......en ik vond dr LELIJK!! haha maar hoe meer ik er naar kijk........heeft het ook wel weer wat, zeker om het nog eens te doen, is wel heel lekker schilderen gewoon doen en niet denken.

Afbeelding

Hier mijn les van Wyanne........

Heb de opracht iets aangepast.......... maar toch een boom

Afbeelding

Alda
Berichten: 968
Lid geworden op: 21-07-2011 09:01

Bericht door Alda » 07-01-2012 18:41

Wow Ilse, geweldig... wat is haar gezicht mooi geworden. Die slok verfwater is goed geweest voor je!!
heb alles met verf gedaan of ook met je Prima's??
Echt mooi, dat schaduwen gaat je goed af in ieder geval!!

AnnekePP
Site Admin
Berichten: 3764
Lid geworden op: 17-07-2011 15:32

Bericht door AnnekePP » 07-01-2012 18:51

Jeetje Ilse... uit de kunst!!!
Ik kan verder alleen maar sprakeloos toekijken.
Kon ik ook maar eens 'schaduwen'. :?
KOMT TIJD, KOMT SCRAP!!!
Mijn Blog
Mijn Startpagina
Afbeelding

toensie
Modje
Berichten: 1972
Lid geworden op: 23-07-2011 13:49

Bericht door toensie » 07-01-2012 19:09

Erg mooi geworden!

sterjamie
Berichten: 1252
Lid geworden op: 18-07-2011 20:29

Bericht door sterjamie » 07-01-2012 19:30

alles met verf gedaan of ook met je Prima's??
Nee alles met de neocolors II en wat witte verf.

Eneehh dat schaduwen is een drama hoor haha tis toevallig goed gedaan, en veel naar tam gekeken .........en oefenen

Margot
Berichten: 566
Lid geworden op: 18-07-2011 21:41

Bericht door Margot » 07-01-2012 20:08

Dat vele oefenen zie je er wel van af!

Super!!!!!!!!!!

AssiCrafts
Berichten: 2142
Lid geworden op: 20-07-2011 21:23

Bericht door AssiCrafts » 07-01-2012 20:26

Echt heel mooi gedaan!

Sandra
Berichten: 1798
Lid geworden op: 01-08-2011 22:12

Bericht door Sandra » 07-01-2012 20:29

Zoals ik net al op je blog zei: supermooi!
En dat je dat voor elkaar hebt gekregen met Neocolors vind ik echt superknap!!! Ik kan nl. niet met die dingen overweg... :roll:

Groetjes,
Sandra

Mariska
Berichten: 457
Lid geworden op: 20-07-2011 19:01

Bericht door Mariska » 07-01-2012 22:35

sprakeloos.....wat knap het gezichtje zo
misschien moeten we allemaal eens aan het verfwater :wink:
Groetjes Mariska

ellie
Berichten: 1017
Lid geworden op: 18-07-2011 21:19

Bericht door ellie » 07-01-2012 23:16

dat wilde ik ook al zeggen, om verfwater te gaan drinken als ik dit resultaat krijgt!!!!!!
Wat is het vreselijk mooi, hele sprankelrijke ogen, en hele mooie lippen, de schaduwen. Alles is mooi!!
Groetjes Ellie

Plaats reactie