Letterlove Esther

N.a.v. de workshop van Joanne Sharp
Alda
Berichten: 968
Lid geworden op: 21-07-2011 09:01

Bericht door Alda » 12-02-2012 20:14

Mooi hoor!!
Ik vond de les van vandaag ook niets toevoegen, heb ook geen metalic pennen hahahah misschien daarom wel.

maja
Berichten: 654
Lid geworden op: 05-09-2011 22:06

Bericht door maja » 15-02-2012 21:55

Wauw Esther wat heb je al veel moois gemaakt! De happy pagina vind ik heel erg mooi geworden met het roze en zwart/wit. de laatste met al die kleuren is ook super gelukt.

AnnekePP
Site Admin
Berichten: 3764
Lid geworden op: 17-07-2011 15:32

Bericht door AnnekePP » 16-02-2012 06:13

Esther schreef: De les van gisteren vond ik echt wel leuk, totdat we de kleuren aan moesten brengen. Ik heb altijd het gevoel dat het er minder mooi van is geworden...
Maar ik doe het wel, wie weet moet ik er aan wennen en zo leer ik wel met kleuren werken (wie weet wen ik eraan?)

Die les van vandaag heb ik echt geen zin in hoor, die sla ik over (mettalic pennen inventarisatie)


Afbeelding
Kun je je werk niet kopiëren?
Dan heb je de kopie nog als zwart wit.
En het origineel kleur je dan in omdat het aquarelpapier is.
Is maar een idee hoor... :roll:
KOMT TIJD, KOMT SCRAP!!!
Mijn Blog
Mijn Startpagina
Afbeelding

Esther
Berichten: 71
Lid geworden op: 01-02-2012 14:03

Bericht door Esther » 16-02-2012 10:00

Hoi Anneke,

tuurlijk kan dat, maar juist wil ik nu ook proberen hoe iets voor mij werkt... Dus ik doe het zoals ik denk dat het een beetje de bedoeling is vanuit de lessen.
Ik weet nu dat ik kleur best oke vind, maar dat het vooral kleuren moeten zijn die wat dichter bij elkaar liggen.

Veel proberen dus... Bedankt voor het meedenken!

groet, Esther

mobynick
Berichten: 195
Lid geworden op: 29-09-2011 12:55

Bericht door mobynick » 16-02-2012 18:00

Super hoor dat je zo fanatiek bent en het lukt je al heel erg goed.
Groetjes en liefs,
Monique

http://www.flickr.com/photos/scrapamoon/

Klik hier voor mijn blog:
Afbeelding

Esther
Berichten: 71
Lid geworden op: 01-02-2012 14:03

Bericht door Esther » 19-02-2012 11:59

Oke... ook al valt het tegen, toch maar weer de spulletjes bij elkaar gepakt en begonnen met de opdracht van vandaag...
Ik heb het afgemaakt, maar dat gekleur met die markers is dus niet mijn ding. Ik heb besloten om het positief te benaderen... Ik heb dit nu 1 keer gedaan en weet nu dat dit niet bij mij past. Ik denk dat een achtergrond met verf, ecoline oid mooier zou zijn (voor mij dan)
Ik had ook eigenlijk al geen zin meer om letters te maken toen de achtergrond klaar was, dus lekker afgeraffeld en klaar!

Niet schrikken mensen die niet de cursus doen, dit was echt de bedoeling!

Afbeelding

Dan was de "les" van gisteren om te kijken bij anderen, tja... dat deed ik natuurlijk al. Maar goed. Ook dit maar positief aangepakt en lekker op internet rond gekeken. Ik heb een tijdje geleden een leuk idee gezien bij http://lindsayostrom.blogspot.com/. Met letters en blokken. Daar ben ik een beetje mee aan de slag gegaan. Veel wit, strakkere vormen, dat is denk ik (nu) meer mijn ding...


Afbeelding

Zij heeft op haar pinterest ook heel veel mooie voorbeelden van art journaling, doodles en lettering.

Groetjes Esther

Sucha
Berichten: 858
Lid geworden op: 11-12-2011 19:37

Bericht door Sucha » 19-02-2012 12:05

ik vind ze beide mooi! kleuren met markers is idd heel anders dan met bijvoorbeeld neocolors II. Zelf zou ik voor de achtergrond ook geen markers gebruiken. Maar ik vind je resultaat wel mooi, ook de kleuren. De tweede vind ik ook erg mooi
Hartelijke groet Sucha

blog: http://suchasinnervoice.blogspot.nl/

Sandra
Berichten: 1798
Lid geworden op: 01-08-2011 22:12

Bericht door Sandra » 19-02-2012 12:11

Weet je, ik vond haar voorbeelden in de les al niet zo denderend en voelde me al helemaal niet erdoor geïnspireerd. Ik vind het heel knap dat je, ondanks de teleurstellende lessen, toch weer je spullen gepakt hebt en begonnen bent. Overigens vind ik die van jou ook erg goed gelukt hoor!
En die site van Lindsay had ik ook al wat beter bekeken. Grappig dat mijn oog op dezelfde pagina is gevallen als het jouwe...Ik had 'm al opgeslagen om ook eens te doen! Zij maakt inderdaad leuke dingen!

Groetjes,
Sandra

Esther
Berichten: 71
Lid geworden op: 01-02-2012 14:03

Bericht door Esther » 19-02-2012 12:17

Ja, ga gewoon meer mijn eigen draai er aan geven. Ik moet vreselijk lachen op facebook. Er zijn namelijk mensen die vragen wat Joanne in maart gaat doen en dat ze de 35 dollar al klaar hebben liggen...

Nou , ik pas maar even geloof ik :)

Ik denk wel dat het verschillend is voor mij en jullie allemaal hier. Ik ben nu dit soort dingen aan het ontdekken sinds 1 februari... Ik zoek nog lekker rond, kijk naar werk van anderen, moet nog ontdekken wat ik mooi vind met kleuren en wat niet...
De meesten hier zijn al zoveel verder dat ik mij heel goed de teleurstelling kan voorstellen.

Gr Esther

maja
Berichten: 654
Lid geworden op: 05-09-2011 22:06

Bericht door maja » 20-02-2012 14:55

Ik vind ze beide goed gelukt! En je hoeft de lessen niet na te maken maar gebruiken om te oefenen en ter inspiratie. Verder gewoon dicht bij je zelf blijven.

Plaats reactie