Les 7 (wk12)Overcoming the inner critic van Wyanne

Laat hier je werk zien van de cursus Lifebook.
Angie
Berichten: 989
Lid geworden op: 21-03-2012 11:47

Bericht door Angie » 24-03-2012 16:44

Hoi Jose,

Ik heb een aantal lessen overgeslagen, het begon mij teveel te kriebelen, als ik jullie berichten allemaal lees, wilde ik toch met deze beginnnen.

Vanmiddag het eerste gedeelte opgezet met koffiefilters blaadjes (de goedkope koffiefilters van 29 eurocent bij de Jumbo), 2 vellen, klopt inderdaad dat het een beetje loslaat. Bij het tweede blad, gewoon de filterblaadjes extra wat vochtiger gemaakt, 2 uur verder (na lekker van de zon te hebben genoten 8) ), zie ik inderdaad dan van beide vellen de blaadjes een beetje loslaten.....Dus wat beter werkt weet ik ook even niet.... :cry:

Nu een nachtje laten drogen, ga er morgen mee verder, ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Groetjes,
Anja

Sandra
Berichten: 1798
Lid geworden op: 01-08-2011 22:12

Bericht door Sandra » 25-03-2012 15:28

Ben ook vandaag maar eens aan deze les begonnen...maar dan op mijn manier.. 8) Had echt helemaal geen zin om een boom te maken dus het wordt een portret!
Maar dat met die blaadjes (de haren dus bij mij...) werkte niet echt lekker. Had ze flink nat gemaakt bij het opplakken maar op de een of andere manier trok de verf niet in mijn papier..ja, heel vaag...Alles bleef gewoon in de filter-blaadjes hangen.
Ik ben ze nu dus gewoon aan het opplakken. Ook leuk!
Volgens mij moet je die blaadjes echt helemaal drijfnat op je papier hebben en er dan meteen verf op doen voor een goed resultaat.

Of het eindresultaat wat wordt weet ik nog niet... :roll:

Groetjes,
Sandra

Angie
Berichten: 989
Lid geworden op: 21-03-2012 11:47

Bericht door Angie » 25-03-2012 17:02

Hoi Sandra,

Ik heb mijn boom inmiddels helemaal afgemaakt, was echt bewerkelijk om te doen, ben twee dagen bezig geweest met allemaal de droogtijd. De afdrukken van de blaadjes zijn bij mij ook wat dun, volgens mij is het inderdaad flink natmaken en dik de verf erop. De blaadjes ben ik gaan opplakken. Ik laat het voor wat het is. Is nu aan het drogen, daarna scannen en plaats ik het op het forum.

Succes verder, ben benieuwd wat jullie hiervan hebben gemaakt.

Groetjes,
Anja 8)

Plaats reactie