shimmer mist

Welke materialen heb je nodig?
Plaats reactie
Wiebine
Berichten: 97
Lid geworden op: 01-07-2012 18:47

shimmer mist

Bericht door Wiebine » 17-07-2012 12:59

ik heb nu 3 flesjes cosmic shimmer mist en ze bevallen mij wel goed, lekkere felle kleuren, maar ik wil er graag een paar kleuren bij en toen zag ik de heerlijke felle kleurtjes van Dylusions, maar Tattered Angels heeft ze ook !!

Welke gebruiken jullie en zou je de cosmic kunnen combineren met een ander merk ??

ik ben ook erg benieuwd waar jullie ze kopen :oops:
groetjes,
Wiebine

carladee
Modje
Berichten: 960
Lid geworden op: 28-05-2012 10:42

Bericht door carladee » 17-07-2012 13:57

Mij bevallen de dylusions beter, van de glimmer mist raken de spuitmondjes erg vaak verstopt (met de dylusions pas 1 x gehad).
De Dylusions zijn in vrij veel winkels te koop, ik heb ze bij Josephiena's en de Stempelwinkel gekocht maar die winkel waar jij pas die chickenwire template hebt gekocht verkoopt ze ook. De Craftorij ook en vast nog wel meer winkels.
Een goede prijs is 4,95 per flesje (goedkoper heb ik ze nog niet gezien).

AssiCrafts
Berichten: 2142
Lid geworden op: 20-07-2011 21:23

Bericht door AssiCrafts » 17-07-2012 15:31

Ik gebruik Color Wash (veel pigment, geweldig over Acryl), Chalkboard van TA (meer pigment dan de glimmermist, ook geweldig op acryl) en Dylusions. Ik vinde de laatste wat minder op acryl, daarom gebruik ik deze vaak alleen, dus om mijn pagina's mee te kleuren.

Wiebine
Berichten: 97
Lid geworden op: 01-07-2012 18:47

Bericht door Wiebine » 17-07-2012 16:39

carladee schreef:Mij bevallen de dylusions beter, van de glimmer mist raken de spuitmondjes erg vaak verstopt (met de dylusions pas 1 x gehad).
De Dylusions zijn in vrij veel winkels te koop, ik heb ze bij Josephiena's en de Stempelwinkel gekocht maar die winkel waar jij pas die chickenwire template hebt gekocht verkoopt ze ook. De Craftorij ook en vast nog wel meer winkels.
Een goede prijs is 4,95 per flesje (goedkoper heb ik ze nog niet gezien).
daar had ik hem ook inderdaad zien staan Carla, waarschijnlijk haal ik daar dan ook nog wat embossingcreme erbij....
groetjes,
Wiebine

Mazina
Berichten: 2100
Lid geworden op: 31-05-2012 08:19

Bericht door Mazina » 17-07-2012 18:11

Ik heb nog een aantal glimmermist flesjes, en sinds kort ook dylusions. Ik gebruik ze gewoon door elkaar op dezelfde bladzijde.
groeten van Mazina

Plaats reactie